goede hoefmid gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
aiko

Berichten: 515
Geregistreerd: 17-07-03

goede hoefmid gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-03 16:22

Ik zoek een goede hoefsmid die werkzaam is in de buurt van de hoekse waard (ligt tussen rotterdam en dordrecht). Ik heb nu een hoefsmid die €30 vraagt voor rondom bekappen, dit is in mijn ogen best wel veel volgens mij zijn er ook wel hoefsmeden te vinden die het voor minder doen.
Maar aangezien dit de enige hoefsmid is die ik tot nu toe heb gehad heb ik geen ervaring met andere hoefsmeden.
Dus wie weet er goede ervaringen met een hoefsmid die in deze regio werkzaam is?


Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 16:24

30 euro valt wel mee
Ik betaal 25 euro voor rondom bekappen.
Verder als de hoefsmid mij verder goed zou bevallen, zou ik graag die 5 euro meer betalen. Beter een goede hoefsmid die wat duurder is, dan een slechte goedkope.

Goedgekeurd onderschrift :)

Caroline81

Berichten: 632
Geregistreerd: 26-11-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 16:49

Ik vind 30 euro behoorlijk duur hoor. 25 is nog aardig aan de prijs!
Ik kan maar niet afleren om alles om te rekenen...

Geert Kengen werkt toch in die omgeving? Is dat niks?

Leer van de fouten van anderen, je hebt niet genoeg tijd om ze allemaal zelf te maken...

aiko

Berichten: 515
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-03 17:25

ik heb dus betere hoefsmeden aan het werk gezien die ook vriendelijker zijn, deze man staat er om bekend dat hij niet al te vriendelijk is vandaar dat ik dus een andere zoek en die het ook voor minder doen vandaar deze vraag dus

Nimmy

Berichten: 3937
Geregistreerd: 01-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 17:40

ik had er ook 1 van 25 euro, egt een eikel, kwam niet opdagen of te laat, was niet te bereiken en had geen gedult met paarden, en die van mij kon nooit stilstaan, en banjerde overal dwarsdoorheen, na de laatste x was ik het zat en heb ik iemand gebelt die sinds kort hoefsmid is en daarbij staat mn pony spontaan stil en ik betaal 10 euro minder, scheelt wel, dus ik geef je groot gelijk dat je een ander zoekt.

gekke_koei

Berichten: 4425
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 17:59

ik betaal 25 euro en ik vind dat hij goed werk afleverd. ik heb wel gehoord dat er nog 1 is die 15 euro ismet bekappen, maar avn de 1 hoorik goeie verhalen en van de ander niet. ik denk dat je gewoonop zoek moet gaan naar eenhoefsmit waarvan je vind dat hij goed werk afleverd en niet of hij hetgoedkoopst is. uiteindelijk gaat het je dan meer kosten als hij zijn werk niet goed doet en dan is je pony/paard ook niet blijmet je

rust zacht, mijn lieve willem. we zullen je nooit vergeten.
je blijft voortleven in onze gedachten.
dag, lieve vent 13-6-1988 - 23-11-2007

aiko

Berichten: 515
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-03 18:07

het gaat me er ook niet alleen om dat hij goedkoop is maar het gaat er ook om dat hij/zij het geld waard is, deze is dat imo dus niet vandaar dat ik een ander zoek en als hij/zij dan wat goedkoper is is dat natuurlijk alleen maar meegenomen
Een goede smid voor 25 euro zou ik ook nemen, ik vind gewoon de prijs/kwaliteit verhouding niet kloppen
maar toch bedankt voor de reacties

Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 18:47

Ik had ook een nogal dure hoefsmid, die bovendien naar mijn mening zijn werk niet goed deed (te kleine ijzers eronder bijvoorbeeld, en gewoon niet goed bekappen)
Nu heb ik een hele jonge hoefsmid, of eigenlijk zelfs nog hoefsmid in opleiding. Hij doet het echt heel netjes, en is ook een stuk goedkoper.

Run free Jordy.... 1997 - 2021

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 19:10

ik had ook ene dure!!!!! en ben ook nog op zoek naar een hoefsmid in Noord Holland Noord!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 19:15

20,- rondom bekappen Haha!

naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 00:39

hi,

ik heb er 2.

een jongen die hier al jaren komt en erg goed en gediplomeerd is:
* 27,- bekappen
* 52,- 2x ijzer
* 72,- 4 x ijzer
kalkoengaten 5,- extra, net als zooltjes!

en nu heb ik een nieuwe jongen, deze doet het grootste gedeelt (zonder probleem voeten), hij heeft deurne half gedaan:
* 20,- bekappen
* 42,50 2x ijzer
* 65,- 4x ijzer
maar er is altijd over de prijs te praten, vooral als hij er meerdere doet.
daar heeft die ander niet van gehoord.... hij heeft klanten genoeg, doet t al jaren en krijgt toch wat ie vraagt Boos!

Helaas mijn 3 jaarlingen te koop, ben je op zoek naar leuke E pony wellicht heb ik een leuke voor je.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 10:11

Wat ben ik weer blij met onze hoefsmid
Doet het goed, heeft erg veel geduld met Tiek, en is erg goedkoop.
Ik betaal....E 50,- voor 4 ijzers

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: su72, Ubermetrics en 86 bezoekers