Vandaag concours Bunschoten gehad.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
NoireIdylle

Berichten: 799
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: Barneveld

Vandaag concours Bunschoten gehad.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-03 14:53

Heerlijke wedstrijd vandaag gereden. Het was de 2e keer in het M-springen voor mij en Noire en het ging super! Alleen op hindernis 5 een balk eraf, kwamen we net iets te dicht onder. Jammer, maar zo heerlijk genoten van mijn toppertje! Lovers Het weer was goed, en de bodem perfect! Parcours zelf wel aardig technisch en aan de maat, maar wel heel eerlijk parcours. Ik kijk alweer uit naar de volgende!! OK dan!

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 14:57

fijn dat het zo goe dis gegaan Haha! ... jammer van dat ene balkje .. de volgende keer beter *LOL*

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 14:59

Ik vind het ook fijn voor je dat het zo goed is gegaan.
Hoeveelste ben je geworden?

NoireIdylle

Berichten: 799
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-03 15:12

Heb prijsuitreiking niet afgewacht, kon alleen vanmorgen vrijkrijgen van mn werk en het duurde tot 13.00u. Een kennis van me zou het in de gaten houden als ik er nog bijzat. Maar dat is totaal niet belangrijk voor me, als we maar lekker rondkomen ben ik al heel gelukkig!
Maar ik verbaas me gewoon over Noire, ze draait er de hand niet voor om dat het hoger staat, 3-sprong? Best joh, stuur me er maar opaf.. Geweldig paard, ben apetrots op me meissie!!

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 16:36

Makkelijk paard dan.
En ze leert snel blijkbaar.

Wilma1983

Berichten: 1061
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 21:24

Weet je al wat je gehaald heb of niet...????

NoireIdylle

Berichten: 799
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-03 22:19

Er waren maar 5 foutlozen geweest van de 40 en nog een paar 4-fouters maar zat helaas net niet meer bij de prijswinnaars. Maar ja, jammer dan! Die w.p. pakken ze me iig niet meer af! Lachen
Ze leert idd snel, maar ik denk dat dat komt omdat ze er zelf ook lol in heeft. Altijd oortjes naar voren in het parcours en lekker jolig tijdens het losrijden.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 22:55

Stalgenoot van mij is ook geweest (vanavond pas geloof ik) maar was ook zeer te spreken over het parcours en de manier waarop het ging

NoireIdylle

Berichten: 799
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-03 14:30

Waar sta jij op stal? Marcroix? Ja, bij Tolboom echt super geregeld, superbodem (all-wheater...oid), mooie hindernissen etc etc
Ze begonnen 's ochtends met ZZ, daarna Z, M etc etc tot aan B-groen. Dus voor elk wat wils!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 18:32

Nee, heb wel altijd op marcroix gereden toen ik nog op de manege reed. Eigen paard heeft in bunschoten en hoevelaken gestaan en staat nu in Leusden. Ik rijd nog een paard in bunschoten (zelfde straat als tolboom) en een in hoevelaken

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 18:34

Wat goed!! Bunschoten is fijn springen vind ik.. En je hebt lekker een winstpuntje erbij. Gefeliciteerd hoor!

Over je onderschrift: je moet 10 winstpunten hebben om te mogen promoveren hè. Niet meer 5 zoals vroeger...
Maar misschien gaat het daar niet over. Sorry als dat zo is Lachen

NoireIdylle

Berichten: 799
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-03 16:43

LMsWinnetou schreef:
Wat goed!! Bunschoten is fijn springen vind ik.. En je hebt lekker een winstpuntje erbij. Gefeliciteerd hoor!

Over je onderschrift: je moet 10 winstpunten hebben om te mogen promoveren hè. Niet meer 5 zoals vroeger...
Maar misschien gaat het daar niet over. Sorry als dat zo is Lachen


Kweet et, maar mijn doelstelling voor dit jaar is 5 wp in de M ivm Keur worden van NoireIdylle, zie ook: [FA] Ibop, hoe en wat?
OK dan!