Advertentieverkiezing in Bit 100

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
celano
Berichten: 1951
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Scheveningen

Advertentieverkiezing in Bit 100

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-03 10:03

Hebben jullie de verkiezing voor de meest aantrekkelijke advertentie gezien in de honderdste Bit? En hebben jullie gestemd en zo ja, waarop? Ik zit nog te dubben tussen Eqvalan (leuk gedaan), Anemone Horse Home (professioneel, sterke tekst), en Stubben (prachtige foto).

En jullie?


Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 10:19

Mijne zit nu op de post, waar ik voor gekozen heb, hou ik lekker geheim Tong uitsteken !!!

Toos paardloos

ikke

Berichten: 37459
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 10:45

Het geeft te denken over de kwaliteit van het blad als men er kennelijk veel waarde aan hecht dat we advertenties lezen i.pv. de artikelen.
Persoonlijk vindt ik de artikelen toch wel erg belangrijk, adveretenties zijn een nuttige bijzaak, alleen om te lezen als je ergens naar op zoek bent. Zo'n Anemone kan dan wel een proffesionele uitstraling hebben maar je moet ook een behoorlijke bankrekening meebrengen.
Laatst bijgewerkt door ikke op 29-07-03 11:14, in het totaal 1 keer bewerkt

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 10:50

Sja, wat kan ik daarop zeggen.

Wat dat betreft ben ik een beetje hypocriet. Wel mijn abo opzeggen omdat ik dus ook vind dat er teveel advertenties instaan, maar als er iets te winnen/verdienen valt, stuur ik toch nog even gauw mijn papiertje op....

Toos paardloos

MarijeR

Berichten: 24924
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 11:12

Nou, bij deze heb ik dus besloten om m'n abonnement op te zeggen. In dit blad met 162 pagina's heb ik nog geen 50 pagina's ZONDER een advertentie gezien.
Plus dat al die trailertesten me nu ook echt de neus uit komen. Het is ook alleen maar reclame...

celano
Berichten: 1951
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Scheveningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-03 11:16

Ik ben het wel eerns met Ikke, maar weet dat degene met de mooiste advertentie ook iets kan winnen. Dus op die maniet wilden ze iets doen voor de adverteerders. Maar ze hadden de wedstrijd wel wat 'leuker' kunnen maken. Pikeur vond ik trouwens ook mooi gedaan.

Maar ik ben toch wel benieuwd, Imker!

hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 11:17

Hebben jullie je al eens gerealiseerd dat er zonder advertenties geen bladen kunnen bestaan. ...
Maar 112 advertenties is wel erg veel op 162 pagina's ben ik met je eens.
En de prijs van een adv. valt wel mee hoor

Gratis af te halen mooie jonge katten

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 11:20

ben niet meer lid van BIT, maar, ALWEER een trailertest??????
Kunnen ze niks nieuws verzinnen? Staat er zowat elke zomer in


Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 14:50

stef schreef:
ben niet meer lid van BIT, maar, ALWEER een trailertest??????
Kunnen ze niks nieuws verzinnen? Staat er zowat elke zomer in


Dat klopt Haha! ze zeggen ook dat ze hem elk jaar opnieuw doen. Krijgen ze vast vet voor betaald!! Bloos

Op zoek naar de zon!!!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 14:54

Dat snap ik ook niet hoor. De eerste keer was heel interessant en de tweede keer ging nog wel. Ze namen een andere insteek. Nu testen ze EINDELIJK een Atec, ga ik hem echt niet meer lezen, hoop geblaat en ik weet voor mezelf inmiddels ook dat mijn Atec niet onaardig is...
En die advertenties, ik vind het gewoon schunnig, ok, zonder advertenties geen blad, maar dit lijkt nu meer op een TellSell-programma op papier. Je haalt de artikelen er niet meer duidelijk uit omdat de vormgeving gewoon in elkaar over loopt. Dat vind ik gewoon eeuwig zonde. De diepgang is er ook wel een beetje uit. Ik blijf nog wel lid want binnenkort komt iemand die ik goed ken erin en dat wil ik dan wel weer lezen (dan is het goedkoper om nog even lid te blijven dan een los nr te kopen), maar ik blijf het erg jammer vinden. Ze hebben nog lang niet alles gehad, maar inmiddels hebben ze jaar in jaar uit hetzelfde jaarprogramma. 1 jaar lid zijn is dus voldoende, dan mis je voor de komende tien jaar niets meer...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

celano
Berichten: 1951
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Scheveningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-03 15:05

Helaas heeft nog niemand gezegd welke advertentie hij WEL mooi vindt. Of vinden jullie ze allemaal afschuwelijk?

Ik vindt ook dat er (vooral in Bit) veel te veel in staan, maar sommigen vindt ik dus wel mooi of interessant om te lezen!

BTW, ik heb ook geen abo, lees hem bij iemand anders/op stal! Vind het inderdaad te duur voor wat erin staat....

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 15:06

Ik vind ze allemaal een te hoog TellSell gehalte hebben. Helemaal met de felicitaties voor het 100ste nummer.

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 08:08

Ik zal BIT even attenderen op dit topic, wellicht steken ze er nog wat van op Haha!

Kom allemaal..............reageren!!! Knipoog

Maar je hebt gelijk, dat het nergens overgaat. Zo ontzettend veel advertenties dat je de leuke en interessante stukken moet zoeken. Ik ben er nog niet helemaal doorheen want ik neem hem mee in het vliegtuig. Ik dacht eme tijdens en 11 uur durende vlucht aardig te kunnen vermaken met zo'n dik BIT, maar door die advertenties ben ik er zo doorheen Schijnheilig

Op zoek naar de zon!!!

Ann

Berichten: 13234
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 10:39

Persoonlijk vind ik de Stubben advertentie op de achterkant het mooiste, subtiel en sober aangegeven felicitatie.

Gillian
Mei 1993 - Sept 2016

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 11:58

ik heb voor pikeur gestemd:ik heb een engelse bulldog-tic!

Serieus genomen worden, of serieus genomen worden, that's the question!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 13:47

Celano, ik heb je een PB gestuurd.

Toos paardloos

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 13:48

Hee ja, daar had ik helemaal niet meer aan gedacht! Even invullen!

Nulla tenaci invia est via

MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 13:54

Margreet schreef:
Hee ja, daar had ik helemaal niet meer aan gedacht! Even invullen!


En natuurlijk niet vergeten om hem eerst in te vullen met als advertentie Harry's Horse, vervolgens die door te faxen. En daarna de advertentie in vullen die je echt het mooist vind en hem opsturen *LOL* Schijnheilig

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 14:22

MariekeR"]
[quote="Margreet schreef:
Hee ja, daar had ik helemaal niet meer aan gedacht! Even invullen!


En natuurlijk niet vergeten om hem eerst in te vullen met als advertentie Harry's Horse, vervolgens die door te faxen. En daarna de advertentie in vullen die je echt het mooist vind en hem opsturen *LOL* Schijnheilig
[/quote]


Nu mis ik toch iets Verward .

Uitleg?

Toos paardloos

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 14:24

Mwah, de prijzen die je kunt winnen zijn van Imperial en S&K dus denk dat het tactischer is om die advertentie op te geven (wat ik overigens niet gedaan heb).

Nulla tenaci invia est via

MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 15:05

imker schreef:
Nu mis ik toch iets Verward .

Uitleg?


Dit staat er bij de advertentie van Harry's Horse:

Citaat:
Ook Harry's Horse dingt mee naar de titel van Mister Advertising, en daarom hebben wij een speciale aktie opgezet. Stem nu op onze advertentie en u maakt kans om een van deze afgebeelde producten te winnen. Fax een kopie van uw stembiljet naar ons adres en u doet mee aan onze verloting!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 15:06

Naja, da's ook niet eerlijk, dat is gewoon zieltjes winnen!

Toos paardloos

skinky

Berichten: 58
Geregistreerd: 11-02-03
Woonplaats: Noordwijkerhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 12:08

MariekeR schreef:
En natuurlijk niet vergeten om hem eerst in te vullen met als advertentie Harry's Horse, vervolgens die door te faxen. En daarna de advertentie in vullen die je echt het mooist vind en hem opsturen *LOL* Schijnheilig


He, je hebt hetzelfde idee als mij. Ze vragen er gewoon om! Knipoog
Als je op deze manier moet winnen, te triest voor woorden.

Wat het aantal advertenties betreft, het is nodig om het blad betaalbaar te houden (dat snap ik zelfs) maar doe het dan ook! 6 euro 10 voor een reclameblad is wel erg veel. Als ik advertenties wil lezen koop ik de zaterdag editie van de telegraaf wel. Staan er veel meer in voor minder geld Haha!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 12:18

Ik heb de Bit gister gekocht en ik had hem in een half uur uit, al die reclame's zo irritant. Ik keek eerst nog wow zoveel bladzijden, maar valt vies tegen met die advertenties.
Die wedstrijd vind ik ook een beetje vreemd, vooral dat Harry's Horse dan ook nog even gaat proberen stemmen voor zich te winnen dmv prijzen weg te geven, heel dom allemaal.

Trouwens vond dat artikel over die cremello's wel heel erg gaaf, wat een supermooie beesten op die foto's! Kwijl

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __danielle__, Andreeaa, Besje, boyca, Charaz, ComscoreBot, Dax, Dees, DotBot, evelien1000, goesju, Googlebot, inge_romeo, katinker, Letje01, Marleen_L, Mo_86, roxiie, Solleke_Noah, Thami, Theseus, Vuri, YandexBot en 76 bezoekers