foto's van familie van mijn fjord..?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
savannalover
Berichten: 68
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: weesp

foto's van familie van mijn fjord..?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-03 12:51


hay hay..

is er misschien iemand die foto's of andere leuke dingen heb of weet over de familie van mij fjord... ik heb wel een foto van haar vader.. zou er graag meer willen hebben dr vader is DRAGESET I-48 het is een eliet hengst hij is in 1979 geboren en was sinds 1982 toen hij 3 was naar nederland gehaalt.. op 02-02-99 is hij overleden aan een koliek aanval.. heeft er iemand een foto van hem...?? of foto's van nakomelingen van deze hengt zou je die dan naar mij willen sturen...? ik heb 1 foto van hem gezien die staat hier : http://www.fjordstudbook.com/h-drag.htm...
de moeder van mijn fjord is fjordie F-06 daar weet ik verders helemaal niets van alleen dat ze uit friesland komt... op mijn paards paspoord staat wel dat de fokker H.sluman is
adres:
frieseveldweg 10
8398 ET blesdijke

ik zou graag willen weten of de moeder van mijn fjord daar nog is of andere broetjes en zusjes... heeft iemand foto's stuur ze dat alsjebliefd naar mijn hotmail.... savanna_nancy@hotmail.com
al vast bedankt... OK dan!

(K)(K)(K) nancy

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 13:24

Ben je weleens op www.thier.nl/fjord geweest, hier zitten een heleboel fjorden liefhebbers bij elkaar, misschien weet daar wel iemand of jouw paardje nog broer en zussen heeft.
Drageset was trouwens een super hengst.

Toverbal

Berichten: 1955
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 18:02


Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 18:28

Ebene schreef:

Niet met foto's dus Knipoog

Wat ik van Drageset weet is dat hij een hele lieve hengst was, heb zelfs een foto van hem met een jongetje op zn rug, zonder zadel:
Afbeelding
Drageset gaf mooie rastypische nakomelingen, met een lief en werkwillig karakter. Mijn verzorgfjord Frieda heeft 1 merrieveulen van hem gehad, die inmiddels verkocht is. Een halfzusje van Frieda, Jolande, heeft 2 veulens van Drageset gehad. De beste van die 2 is Rolande, een stermerrie. Rolande is ook een heel mooie fjord, die het hoofd van dr moeder heeft, en het stevige lichaam en het karakter van Drageset. Lief, rustig en werkwillig dus Knipoog
Meer weet ik zo niet, Lindy hier op bokt heeft iig. een Drageset-merrie en Kimmes hier op bokt ook Lachen

duivelintje
Berichten: 510
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 01:01

ik heb ook een merrie gehad van drageset. helaas kan ik je geen foto laten zien (heb even geen scanner tot mijn beschikking). het was een merrie in 91 geboren. ze was een lichte isabel kleur en mooi gebouwd. helaas is ze een paar jaar geleden ingeslapen (spat). voor zover ik weet heeft drageset meestal wel goede / mooie nakomelingen

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 15:51

Heeeej Sluman heeft Fjordie nog, dat is de fjord waar ze vorig jaar het NK western mee heeft gereden en 2e werd! Die kun je gewoon bellen en vragen of ze misschien nog meer nakomelingen heeft gegeven.
Telnr 0561-441385 vinden ze zeker leuk als je even belt.

Succes!
Viv

savannalover
Berichten: 68
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: weesp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-03 20:56

heel erg bedankt allemaal..!!

(K)(K)(K) nancy