speciaal topic over zadeldiefstal.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
pollyfunny

Berichten: 627
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Velserbroek

speciaal topic over zadeldiefstal.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-03 12:39

Dit topic gaat over zadeldiefstal omdat het de laatste tijd zoveel gebeurt dat er zadels gejat worden. Je kunt hier melden waar wanneer en hoeveel zadels er gestolen zijn en de merken. En je kunt er eventueel een duidelijke foto of het nummer (dat op veel zadels staat) van je gestolen zadel plaatsen. Zodat we allemaal een oogje in het zeil kunnen houden. Aangezien het feit dat we allemaal wel een keer op marktplaats komen enzo kunnen we het mooi in de gaten houden. Ook kun je hier "verdachte" dingen melden zoals mensen die je manege raar in de gaten houden of plotselingen grote partijen zadels te koop. Ga niet in dit topic reageren met: ik zal opletten of wat zonde van je zadel. Daar vinden we onze zadels niet mee terug.

Er is ook een speciale site waar je je gestolen zadel kunt registreren:
www.zadeldiefstal.nl
De laatste jaren worden er veel zadels gestolen van manegehouders en particulieren. Met behulp van www.zadeldiefstal.nl is de FNRS voornemens om e.e.a. in kaart te brengen. Dit kan niet alleen leiden tot het terugvinden van gestolen zadels, maar is met name bedoeld om in samenspraak met o.a. de politie een preventief beleid te bewerkstelligen. De luttele minuten die gepaard gaan met het registreren van de diefstal van uw zadel op www.zadeldiefstal.nl wegen dan ook niet op tegen de ellende en kosten die door u, maar zeker ook een ander bij u in de buurt, hierdoor bespaard kunnen blijven.

Twijfel niet en registreer uw diefstal direct!

In mijn profiel:
Evitatje staat te koop....
Kijk in mijn pro NIEUWE foto's.


pollyfunny

Berichten: 627
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-03 12:42

In de nacht van 27 op 28 juli is er dus ingebroken op manege de groene heuvel in Velsen-zuid. Er zijn alleen merkzadels (dacht ik) meegenomen.
De technische recherche heeft wel een voetafdruk gevonden maar volgens mij geen vingerafdrukken. Nou maar afwachten of er wat uitkomt! Ze zijn nu dus actief geweest in Velsen-zuid Dus let op je zadel!

In mijn profiel:
Evitatje staat te koop....
Kijk in mijn pro NIEUWE foto's.

pollyfunny

Berichten: 627
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-03 21:58

Omdat dit wel "belangrijk" is SCHOP ik hem effe flink omhoog!

In mijn profiel:
Evitatje staat te koop....
Kijk in mijn pro NIEUWE foto's.

pollyfunny

Berichten: 627
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-03 21:58

SCHOP eum ik ga wel effe slaan Haha! Haha!

In mijn profiel:
Evitatje staat te koop....
Kijk in mijn pro NIEUWE foto's.

Stephany

Berichten: 9061
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 01:05

dan begin ik gelijk wel met een melding!
Eind januari dit jaar is mijn zadel gestolen in Dordrecht , we hebben een stal bij een stuk weiland en alles was op slot, de deuren van de "bijstal" waar alle spullen liggen zijn opengebroken en het zadel, kiefferhoofdstel +KK-bit, eskadron geruite deken , fleecedeken, winterdeken en 4 sjabrakken zijn meegenomen!!!!!
Merk zadel: Premiere, zwart, 17,5 inch, dressuurzadel met beugels en leren beugelriemen en een kieffer singel. aangezien er zo'n "lastige" dunnen leren extra singel aan het zadel (zweetblad) zat hebben we die eraf laten halen, kun je zien aan de achterkant van het zweetblad!,
het zadel was nog geen 2 jaar oud en ik heb er eind 2001, totaal 1.800 gulden voor betaald.
Ik heb aangifte bij de politie gedaan!

bobby

Berichten: 934
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 09:52

op de nacht van 12 jullie is er bij ons ingebroken het de dueren waren niet op slot maar allle kasten wel er zijn 4 hoofdstellen(ik heb nog niet van alle mensen gehoord) een zadel een enkelpan tuig 2 menhoofstelletjes 2 hoofdstellen
en wij hebben ook aangifte gedaan bij de politie

ik hou van prince Lovers

sorry foto's in profiel wordt aan gewerkt

dems75

Berichten: 3880
Geregistreerd: 07-09-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 09:57

Half april zijn mijn zadel en hoofdstel gestolen. Dit is in Sint Pancras (vlakbij Alkmaar) gebeurd.
Het ging om een Astund ijslanderzadel en een Goertz hoofdstel met dubbelgebroken K&K bit...
De nacht ervoor is er ingebroken bij de paardenhandelaar aan de overkant en zijn alle kasten opgengebroken en de spullen meegenomen....

If it's not an icelandic, it's just a horse


Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 10:40

Er staat ook al een topic bij nieuws over de zadeldiefstal!

Black_riders

Berichten: 2125
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Beltrum dat ligt in de achterhoek :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 10:49

manege Lansbergen ( bergschehoek ) daar is een paar jaar geleden de hele zadelkamer leeg gehaald.

Zoek je nog een leuke en leerzamen paarden stage op een erkend stage/leer bedrijf in GL. Marianne's Zorgboerderij, lekker knus en gezellig.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Em_, GoogleAdsense, Googlebot, lletam, Sjors050 en 86 bezoekers