Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
terorita schreef:bart
kom met je ballen van de bank
en geef ons een tussen stand
juno1 schreef:Kunnen er al 2 servers gekocht worden![]()
( dit gezien het grote ledenbestand, halveer je dat is het nog steeds haalbaar.
En blijken sommige er een hobby van te maken het per dag overnieuw te storten, zelfs grotere bedragen dan moet de rekening aardig oplopen )
Heb ik het nog niet over wat er gaat gebeuren als bokt na de nieuwe server weer eens de geest geeft...... boosheid/vragen en topics vol over deze geld kwestie.
Want we weten hoe de nederlander in elkaar steektwe willen voor weinig kwaliteit en we willen als we geven ook weten dat het daaraan besteedt is ( al zal daarvoor nooit een aantoonbare rekening worden getoond als bewijs wat de inkomsten zijn )
( en of ik geld geef, nee.....waarom niet.....?
De fora's zijn voor mij niet van levensbelang, heb een sociaal leven en ben daarvoor niet afhankelijk van een fora.
En draag alleen mijn steentje bij door te reageren bij vragen omdat iemand een probleem heeft, dat kan ik overal.
flippieh schreef:ik vind wel dat diegene die het meeste gestort heeft een speciale "naam " of zow kijrgt in het paars of zow
of allensinds iets leuk daarvoor word gedaan
misschien een topick de namen van de storters zetten van het meeste naar het minste :p
ik weet het niet hoor maar dat is altijd leuk !
flippieh schreef:ik vind wel dat diegene die het meeste gestort heeft een speciale "naam " of zow kijrgt in het paars of zow
of allensinds iets leuk daarvoor word gedaan
misschien een topick de namen van de storters zetten van het meeste naar het minste :p
ik weet het niet hoor maar dat is altijd leuk !
Bas232 schreef:Achmed vraagd, waat ies die tussenstant?
Altijt preis met Achmed!!!! Yaaaaaaa
BartVB schreef:Sorry, nog even geen tussenstand ivm familieomstandigheden, daarnaast moet ik alles ook even in een spreadsheet oid gaan zetten doordat er inmiddels meer is gebeurd op de betaalrekening. Zodra ik wat tijd heb kijk ik hier naar.
BartVB schreef:Sorry, nog even geen tussenstand ivm familieomstandigheden, daarnaast moet ik alles ook even in een spreadsheet oid gaan zetten doordat er inmiddels meer is gebeurd op de betaalrekening. Zodra ik wat tijd heb kijk ik hier naar.
Anya schreef:Bas 232 begrijp jij het woord familie-omstandigheden echt niet?
Volledig op persoonlijke titel reagerend: ik heb er geen probleem mee als je wat dan ook niet wilt geloven of een andere mening bent toegedaan. Het zij zo. Zolang je discussieert binnen de gestelde regels van dit forum. No problem.
Maar er staat niet zomaar wegens familieomstandigheden. Het lijkt me dat je dat tenminste kunt respecteren.