Druk dagje! bokkers gemeet en paardjes gereden

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Druk dagje! bokkers gemeet en paardjes gereden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-03 23:07

Gisteren belde Linda (liberty) mij op of ik vandaag wilde komen kijken/helpen een dagje bij het ponykamp bij hun op stal. Ze was na 1 dag al moe hahahaha Nou dat wilde ik wel, dus vanochtend om kwart voor 10 ongeveer was ik er. Er waren een aantal bokkers voor het ponykamp en Iris (ukkie) was er ook. Naast dat ik veel foto's heb gemaakt vandaag en een poosje bij het zwembadje gekloot te hebben heb ik ook nog even op Mazzel van Mazzel-Meid gereden. Ik had t idee dat hij heel klein zou zijn, maar toen ik er eenmaal op zat viel dit niet zo op!

's avonds nog bij Jacqueline (Chubby) en haar tinker Chubby geweest. Ik denk dat het een Grai-type is die een beetje teveel de hoogte is in geschoten Lachen Ze is nl ongeveer 1.60m Nou we zullen zien 16 augustus, want dan gaan ze naar de keuring in Houten!
Nadat Jacqueline zelf nog even had gereden, ben ik er nog opgestapt en de dingen die zij opnoemde waar ze moeilijk bij deed of moeite mee had, merkte ik ook. Toch vond ik t redelijk gaan en is ze geen enkele keer gestruikeld Tong uitsteken En dat schijnt ze nogal vaak te doen met die slungelige benen van d'r Tong uitsteken

Bij het uitstappen kwamen we op t idee om ook even zonder zadel uit te proberen, Jacqueline vond t absoluut niet fijn bij Chubby, maar ik vond het wel meevallen. ik vond haar alleen nog ieler dan ik dacht opeens Lachen Ff een drafje uitgeprobeerd en dat viel wel mee, met zadel word je echt de lucht in gelanceerd, maar ik bleef goed zitten zo zonder zadel. Toen werd ik uitgedaagd om te galopperen, nou tuurlijk doe ik dat!!! Tong uitsteken

Het was een hele gezellige dag bij Stal Sintels en bij Jacqueline en ik kom zeker nog een keer langs Chubby! *dan wel foto's maken Knipoog *


Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 23:12

Hé leuk Leon! Je zult wel lekker slapen vannacht Knipoog
Volgende week zul je het ook druk krijgen. Gaan we lekker uit in Enschedééé! Haha!

Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 08:33

Heyhey,

was leuk gisteravond!

Ben altijd erg benieuwd naar andere Tinkerfans, en natuurlijk vind ik het erg leuk om te horen wat die dan van mijn meisje vinden. Gelukkig was Leon niet al te negatief Lachen

Ik heb met Chubby wel eens zonder zadel gereden, maar dat gebeurt maar sporadisch. En met weinig "ervaring" blijf ik dus niet zitten in draf! Scheve mond En Leon bleef zelfs zitten in galop (en nog knapper: de overgang van galop naar draf kon 'ie ook uitzitten!)

Anyway... Ik hoop dat ze de volgende keer weer wat beter in vorm is met rijden, en dan beloof ik ook wat fotootjes te maken (ahum, had de digi in de auto laten liggen Cheese! )

Ennuh, Leon: zullen we eens kijken of we wat mensen kunnen verzamelen voor een strandrit?

Groetjes!
Jacqueline


Mama van Floris sinds 27 augustus 2011, Hidde 30 september 2013 en Karlijn 7 augustus 2019

Moritz

Berichten: 284
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 12:00

ooit wel eens op een Noriker gezeten Snowdon???? Haha!

W.b. de kleur is de mijne net een Tinker Schijnheilig , maar dan houdt de vergelijking op...... als je in de buurt bent, kom dan es proberen, Aussie zadel, dus flink veel eelt op je billen meenemen Haha! OK dan!

www.moritz.nl.nu
profiel met foto's, 17-6-2003

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 12:03

Nou Leon die uitdaging zou ik gelijk aanpakken! Een Noriker lijkt me wel heel bijzonder, ik vind ze ook prachtig!

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 12:03

Leuk zeg, zo'n druk dagje Lachen

weleens een draver gehad? Haha!
mag je ook altijd komen proberen hoor
heb trouwens ook een verzorgtinker Lachen

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-03 12:04

hehe ik neem t aanbod natuurlijk aan Knipoog En nog nooit erop gezeten, alleen geaaid Lachen En ik vind de bonte en appaloosa-aftekening prachtig Tong uitsteken

*heb zelf ook n aussiezadel btw Tong uitsteken*

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-03 12:05

die draver kom ik natuurlijk ook uitproberen haha Tong uitsteken *goh gaat snel zo Tong uitsteken *

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 12:06

goedzo Haha!
kun je doris ook eens manieren leren als je zin hebt Lachen heb je die ook gehad Haha!

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 12:08

haha, leuk man leon, klinkt als een drukke dag ja, en waarom wil iedereen toch dat je langskomt bij hun paarden en erop rijd, haha
je staat hier zeker goed bekend he, maarja ik hoor ook bij de club want je hebt ook op king gezeten, en binnenkort weer he als je naar groessen moet, gezellig hoor

* Wil jij een karakteranalyse van jouw paard!?
* Kijk dan op: http://www.karakteranalyses.nl
* Voor meer informatie mag je me een pb sturen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: gillian, Lanoca, xSuuzerd en 47 bezoekers