Zadels gejat!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
pollyfunny

Berichten: 627
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Velserbroek

Zadels gejat!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-03 15:54

Let allemaal heel goed op je zadel want bij ons zijn er nu ook een hele zooi zadels gejat! Vanacht is er bij ons op de manege (mange de groene heuvel) ingebroken! Ze wten waar ze mee bezig zijn want ze hebben uit de manege zadelkamer alleen de 3 merkzadels meegenomen en ze hebben kasten open gebroken en allemaal NET NIEUWE en DUURE MERKZADELS meegenomen. Gelukkig liggen onze zadels er nog!!. Ze hebben vanacht dus in Velsen-Zuid (N-H) toegeslagen dus let op! Zorg er in iedergeval dat je zadel achter slot ligt en dan wel een dik slot want bij ons hebben ze de hangsloten doorgeknipt en de gewone sloten met een breekijzer open gemaakt. Let please ook op mensen die opeens een hele zooi zadels verkopen want die KUNNEN gejat zijn.
Zo dat moest ik echt even kwijt.

In mijn profiel:
Evitatje staat te koop....
Kijk in mijn pro NIEUWE foto's.


calemity_jane
Berichten: 2031
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: noordbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 15:58

het is in heel noord holland een groot drama!!!!!!!!!!
we moeten met ze alle heel goed gaan opletten maar ook op wedstrijden want daar verdwijnen ze per bosjes

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 16:04

in Reusel(Noord-brabant bij de belgische grens) is er vannacht ook allerlei tuig meegenomen uit een schuur

ik snap niet dat mensen niet van andermans spullen kunnen afblijven!

steel dan uit een winkel ofzo, die lijden er minder van de de particulieren die overal hard voor moeten sparen om iets te kunnen kopen!(alhoewel winkels er ook van lijden!)

en t allerbeste is natuurlijk dat er helemaal inemand meer steelt, maar dat is blijkbaar onmogelijk in deze samenleving Boos!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

danifur

Berichten: 2204
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: oostzaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 16:05

ja precies, met wedstrijden moet je echt niet je kastje open hebben, bij ons zijn elke maand wedstrijden, maar terwijl er voor elk gangetje een rood met wit kettingkje hangt, gaan ze toch even langs alle paarden kijken, en het zijn altijd de mensen waarvan je het niet verwacht

Paardrijden is geen krachtsport, maar gevoel
San Z1+9 Fury M2+6 Haha!
Hoe meer je de mensen leert kennen, hoe meer je de dieren gaat waarderen!!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 20:08

Echt Boos! Het is wel erg raak dit jaar geloof ik Boos!

:evaw:

Marsu

Berichten: 2112
Geregistreerd: 11-03-03
Woonplaats: ZUIDLAND

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 20:23

Ik zag net dat je op www.zadeldiefstal.nl gestolen zadels kan registreren. Dit is een site van de fnrs geloof ik.
Ik hoop dat ze die dieven gauw te pakken hebben, want het gebeurt nu wel erg vaak Boos! .

Wappy
Berichten: 34
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 20:28

Nou, dit is echte erg dat ze dit doen! Boos! Hopelijk pakken ze de dieven snel en worden er minder zadels gestolen, want dit vind ik echte erg! Voor diegene die hun zadel kwijt zijn, veel sterkte, hopelijk zijn het er toch niet veel!Y;(

een paard leeft ook, denk eraan

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 21:04

brrrrr Boos! ik ben benieuwd wanneer dit eens ophoud! om de haverklap lees je een bericht dat er zadels weg zijn... Boos!

Dag lieve mama...

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 21:08

in de steeg en rheden zijn ook al pogingen gedaan (waarvan er 1 geslaagd is) Boos!

angelique

Berichten: 581
Geregistreerd: 30-05-01
Woonplaats: regio rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 22:34

Bij ons op stal was het in mei raak(regio rotterdam)
Van de 0ngeveer 40 kastjes,14 merkzadels(mijn kn Geld, geld! )gestolen Huilen
De duurste zadels,sommige incl dekje enz weggehaald,sloten kastjes opengeknipt,goedkopere versies nog niet eens naar het slot gekeken volgens mij,ook manegezadels laten hangen.
Schijnt een bende actief te zijn Verward die door hele land opereren?Op de zelfde manier handelen,sja er kan op een manege/pensionstal iedereen binnenlopen toch?(om Lekker te kunnen observeren),en afwachten slag te kunnen slaan Boos!
Wanneer gaat de politie nu is achter deze praktijken aan,en niet dat het alleen bij aangifte doen blijft? Boos! Moet een einde aan komen !

pollyfunny

Berichten: 627
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-03 11:39

op paardenpraat staat een speciaal topic over zadeldiefstal aarzel niet en ga daar even kijken!

In mijn profiel:
Evitatje staat te koop....
Kijk in mijn pro NIEUWE foto's.

Alvaron

Berichten: 1763
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: aan de voet van de Posbank

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 12:05

In De Steeg zijn ze niet zo heel erg kieskeurig geweest. Hebben ook een zadel met flairsysteem gejat, alleen dat was aan beide kanten lek. Hadden ze dus niet zoveel aan.

Heb trouwens net even op www.zadeldiefstal.nl gekeken en tot mijn teleurstelling zag ik dus dat ik mijn Podium (endurance) en mij Contour Master (dressuur) er niet op kan laten registreren. Heb een mailtje gestuurd naar ze met de vraag of ze ergens een vrij tekstveld kunnen toevoegen zodat ook de minder gangbare merken -die OOK gestolen worden- geregistreerd kunnen worden.

Endurance: To Finish is To Win!
[o]

Alvaron 1.6.1988 - 31.8.2017 Dag lief, ik mis je...

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 12:27

wat vervelend!jeetje ze blijven maar bezig met tuig stelen!ik haat het!wij hadden het er laast ook over!als er vreemd volk op het erf loopt moeten we erop stappen en vragen wat ze er doen!want waarschijnlijk komen ze eerst even kijken wat er te halen!want anders hebben ze niet elke keer precies de merk zadels!ik hoop dat het eens een keer stopt!

surferken42

Berichten: 253
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Brugge/Oostkamp/Hertsberge (belgië, west-vl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 12:59

bij ons thuis staat er op stallen een alarm dus dat ze maar eens proberen m'n paarden of m'n materiaal te stelen !!!! !!!!!!!! !!!!!!!!

Kill them all de dieven !! (allé wil wel nie in de cel belanden maar swat)

Keep on riding, maar vergeet
niet van af en toe eens te rusten Knipoog

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 19:01

niet alleen noord Holland is de l*l hoor! Bij ons in Brabant word ook om de
haverklap iets gejat. Een hele tijd geleden de duurste zadels op klaarlichte dag en de deur zat op slot ( wat een lef!!!!) En nu worden er ook ieder keer borstels en touwen gejat! ik ben het zo zat met die dieven!

.

pollyfunny

Berichten: 627
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-03 20:46

Jah het is 1 bende die door het hele land gaat! We hebben een topc op paardenpraat gestart om ze in de gaten te houden(OFZO)

In mijn profiel:
Evitatje staat te koop....
Kijk in mijn pro NIEUWE foto's.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 21:36

Wat een ellende en het bijft maar doorgaan. Precies een jaar terug zijn er op de manege in Arnhem waar ik stond ook heel veel zadels gestolen. je zou toch denken dat ze nu wel genoeg geroofd hebben maar het lijkt alleen maar erger te worden.

Heeft iemand enig idee waar al die gestolen zadels blijven?

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 21:56

Ik heb van iemand die een ruitersportzaak werkt gehoord, dat er een vrachtwagen bij de grens is aangehouden vol met gestolen zadels. De zadels gaan dus naar het buitenland.

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 21:57

Meestal gaan alle zadels richting Polen of zo. Daar kunnen ze er weer goed geld aan verdienen...

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 22:01

Maar 10 jaar gelden was er ook een bende actief... Maar wel zwaar waardeloos... valt je zadel trouwens onder je eigen wa verzekering?

...Dreaming with my eye's wide open...

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 22:23

Chronos schreef:
Maar 10 jaar gelden was er ook een bende actief... Maar wel zwaar waardeloos... valt je zadel trouwens onder je eigen wa verzekering?


Als je thuis je zadel heb liggen wel. Je zadel valt dan onder de inboedelverzekering. Anders kan je het via de verzekering van de stalhouder proberen. Verward

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 22:26

PhiaBink"]
[quote="Chronos schreef:
Maar 10 jaar gelden was er ook een bende actief... Maar wel zwaar waardeloos... valt je zadel trouwens onder je eigen wa verzekering?


Als je thuis je zadel heb liggen wel. Je zadel valt dan onder de inboedelverzekering. Anders kan je het via de verzekering van de stalhouder proberen. Verward
[/quote]

Bij de amev/hippo kan je je zadels en ander tuig mee verzekeren.
Heb ik wel gedaan, is wel zo makkelijk en volgens mij niet duur.

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...


manic

Berichten: 6983
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 22:31

PhiaBink schreef:
Als je thuis je zadel heb liggen wel. Je zadel valt dan onder de inboedelverzekering. Anders kan je het via de verzekering van de stalhouder proberen. Verward


Als het onder de inboedelverzekering valt... wat dan? Ga je dan aangifte doen van inbraak ofzo?

Europe is our playground

bimmezs
Berichten: 337
Geregistreerd: 22-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 22:45

bij ons in zuid-holland , vlaardingen
manege die flardingha ruiters zijn ookal 3 zadels gejat!

zo hard gevochten om bij ons te blijven...yusta ik mis je
01-09-92 SHY YUSTA 26-08-06

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 10:46

mijn zadels van me verzorgpony`s zijn niet verzekerd hoor ik net!als ze gestolen hebben de eigenaren mooi een probleem!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: MairiMacBran, Tinkermuts, Vagabondo en 42 bezoekers