shetties!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
mallaslover

Berichten: 409
Geregistreerd: 14-06-03

shetties!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-03 19:46

heey iedereen!!
wat vinden jullie nou van de shetlander??
ik zelf vind ze echt super!! ze zijn ook zoow lief en eigenwijs!! maar ze worden wel erg snel dik!! hihihi!! ik heb zelf 2 verzorgshetties! een veulentje en een merrie!! de merrie is erg eigenwijs maar dat veulentje is heel nieuwsgierig en speels!!
geef allemaal je mening over de shetlander!! pleasssssss!!!
xxxxx mallas


heidiLOVER

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 20:41

ik vind ze zoooooooo lief ik heb heb ook een verzorgshret van 10 jaar een vosje met lichte manen ze houd veel van western springen gras Haha! en crossen!!!!!

Pamba: B+11 - L1+12 - L2+10 - M1+7 eindstand.

Fotoshoots Trouwfotografie & newbornfotografie: Robin Polderman Fotografie | Insta: @robinpoldermanfotografie]


Wieske_S

Berichten: 829
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 21:31

Shetlanders zijn geweldig!
En vooral de mijne! Haha!
Soms een tikkie eigenwijs maar dat mag

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 22:05

Het zijn hele vriendelijk beestjes, en je kunt er zo veel mee doen
Ik vezorg zelf een shetje bij ons op stal, een moorkopshetlandertje. Als je foto's wilt zien moet je maar eventjes in mijn profiel kijken, daar staan een heleboel foto's.

    Lovers ... marko ...
Marko is verkocht...

filou

Berichten: 1547
Geregistreerd: 26-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 23:11

Ik vind shetten zooooo schattig helemaal in de winter dan zijn ze zo lekker wollig net van dei lieve schattige beertjes met dei lieve koppies van hun!!Ook altijd als ik een shet zie staan moet ik nog even lang naar um kijke ik vin ze zooo leuk Haha! !Ik heb leren rijden op een shet! Ik heb wel 4 of 5 jaar op um gereden, maar toen werd ik toch echt te groot voor haar... dat was wel jammer! Verdrietig
Als ik later ooit een boerderijtje met (hopelijk)veel paarden krijg dan neem ik er zeker weten ook een shetje bij!!

mallaslover

Berichten: 409
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-03 09:09

heey!! er zijn hier volgensmij best veel mensjes die shetties helemaal tof vinden!! ik dus ook!! ik hebn nog nooit op een shet gereden, en zal er nooit op kunnen rijden. dat vindik zoow jammer!! mijn verzorgpony is ook een vosje en dat veulen is een bonte!! ze zjn zoow lief!!

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 09:19

Ik vind ze ook wel leuk. Ik heb een shetje gehad, maar helaas moeten verkopen... Binnenkort ga ik weer kijken voor een shetje, een hengstje van een vriendin, misschien dat ik die koop, want ik vind het wel melige beesten. Lekker eigenwijs maar ook wel lief, das egt leuk...

Obelix is gewoon stoer!

mallaslover

Berichten: 409
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-03 10:29

cool joh!!! jah lieve melige beesten!! en zoow lief ondeugend eigenwijs enz. enz.!! maar ze worden wel super snel dik he!

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 12:15

Ik verzorg ook een Shetje Haha! Ze heet Astrid en is een donker vosje. Het is een merrie van 15 jaar met een schofthoogte van 1 á 1.05 meter. Het is echt een lieverd, maar bijt als ze dr zin niet krijgt en als je iets doet wat ze niet wilt dan draait ze der kont naar je toe en dan moet je snel wegwezen! Haha! en ze worden idd best snel dik volgens mij, Astrid heeft nu ook al een lekker grasbuikje en een tijdje geleden was ik met een vriendin van me (bliksemluver op bokt) met der aan het wandelen en toen was er zo'n mevrouw en nog wat mensen met een hondje, zo'n klein keffertje en toen zei die mevrouw tegen dat hondje: Sst, beetje rustig bij dat zwangere paardje, terwijl ze dat niet is!

    If you can dream it, you can do it ...

Escha

Berichten: 18779
Geregistreerd: 17-09-02
Woonplaats: Londen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 14:33

ik heb ze niet maar vind ze werl leuk.
Ze staan bij mij op nummer 2!
Nummer 1 is altijd nog de fjord!!

                    You are the only one I love and you got ripped out of my life...

    Dennis

    Berichten: 31463
    Geregistreerd: 23-05-01
    Woonplaats: Slootdorp

    Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 14:39

    Je kan geen beter paard treffen dan een shetlander. Ik heb nog nooit een ander ras gevonden met zo'n fijn karakter. Ze zouden shetlanders van 1.40 uit moeten vinden, want de maat is het enige kleine min puntje.

    Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
    *Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

    dutchy_

    Berichten: 4304
    Geregistreerd: 04-05-02
    Woonplaats: Breda

    Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 20:59

    Schetlanders zijn lieve beestjes. Je kunt er lekker veel mee doen. Ik kan er zelf natuurlijk niet op rijden (ben een beetje te groot) maar ik vin het leuk om met ze te spelen. Lekker wandelen buiten of springen aan de hand. Het zijn hele leuk beessies

    Niets te kiezen, wat je nu hebt kun je morgen weer verliezen. Wat moet je doen met goede raad en met adviezen? Kijk niet om, maar volg je weg...
      HitchHike today for a better world tomorrow

    mallaslover

    Berichten: 409
    Geregistreerd: 14-06-03

    Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-03 19:22

    jah shetties zijn echt zoow tof!! jah ik vind het ook wel jammer dat ik niet op ze kan rijden, maar jah. verzorgen is ook vet tof!!

    xSammyJo

    Berichten: 1493
    Geregistreerd: 07-03-03

    Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 19:27

    Heej Robin!,
    Shetties zijn super lief en schattig maar ik shetties die echt vet ondeugent een hele tijd terug wou er een shet met mij er op onder een hek door kruipen Verward Tong uitsteken
    maar ik vind ze super lief Lovers
    xxies Samantha

    mallaslover

    Berichten: 409
    Geregistreerd: 14-06-03

    Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-03 19:28

    heey samantha!!
    jah shetties zijn zoow sweet!! ohw hihihi schattig!!!

    nadine1

    Berichten: 191
    Geregistreerd: 07-09-01
    Woonplaats: Kudelstaart

    Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 21:38

    Shets zijn de leukste en de liefste paardjes van de wereld. En vooral vriendelijk voor kleine kinderen. Nou sommige dan! *LOL* Ik ben zo blij met mijn shetlander. hij doet egt alles voor je als je iets vraagt. En sommige zijn zo klein en dan zien ze er nog skattiger uit!!

    [size=9]'''Van het edele paard dat je wilt rijden, moet je de gedachten leren aanvoelen en vooral niets onlogisch van hem verlangen''.Wees rechtvaardig en je hebt zijn vertrouwen verdiend. Wees zachtaardig en je vindt een vriend.

    Snoevie

    Berichten: 18203
    Geregistreerd: 13-07-03
    Woonplaats: Westwoud

    Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 08:15

    ik vind shetties er altijd zo schattig uitzien!hier bij mij op de manege hebben we dr 1 van tegen de 30 jaar oud.....en ondeugend dat ie nog kan zijn!als ie geen zin heeft in les gaat ie gewoon zitten.

    Ravina(OrstaxBrusvein) en
    Hercules(Rubis d'OberxOrsta) 17-05-2011 - † 01-08-2012

    mallaslover

    Berichten: 409
    Geregistreerd: 14-06-03

    Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-03 08:32

    hihiihih jah shetties zijn zoow lief!! en shetlanderveulentjes zijn ook zoow schattig!! die zijn zoow klein!! hhiihhi, voor valada is lief!!

    Anke

    Berichten: 19779
    Geregistreerd: 10-05-01
    Woonplaats: DL - Havert

    Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 15:17


    www.immetjeshoeve.com
    *Mennen*Centered Riding*Equine Bodywork*

    ghisje
    Berichten: 538
    Geregistreerd: 05-06-03
    Woonplaats: op de grens van het land

    Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 16:07

    we hebben ook een shetlandertje in de wei staan van 1,5 jaar. Echt een lief beestje en als ze het weer warm is springt ze wel een paar keer op een dag in de vijver om een rondje te zwemmen. Alleen haar hoofdje zie je dan bovenwater. Als je net in de wei loopt komt ze naar je toegerent en kijkt je aan, zovan kijk ik heb gezwommen waarna ze zich vervolgens lekker naast je uitschud

    Geniet van de momenten dat het goed gaat,
    ze duren vaak te kort

    mallaslover

    Berichten: 409
    Geregistreerd: 14-06-03

    Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-03 18:33

    agh wat lieffffff!!

    heidiLOVER

    Berichten: 9185
    Geregistreerd: 29-04-03
    Woonplaats: Opperdoes

    Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 21:17

    ik verzoreg er 1 maar ze word verkocht Huilen

    Pamba: B+11 - L1+12 - L2+10 - M1+7 eindstand.

    Fotoshoots Trouwfotografie & newbornfotografie: Robin Polderman Fotografie | Insta: @robinpoldermanfotografie]

    xtostarlight

    Berichten: 9230
    Geregistreerd: 03-02-03
    Woonplaats: Best/Boskant

    Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 11:04

    shetlanders zijn super!
    ik verzorg er een en dat is de enige die ik durf te mennen Haha! hij is zooo liefff Lovers
    Piet is iets van 80/90 cm en leefdtijd helemaal onbekent. Ik ben mee geweest toen ze hem gingen kopen en daar werd 7 gezegt. Hij is dus echt wel ouder als 7 maar goed. (ondertussen gecastreert wegens te veel hinniken Haha! en daardoor durfde het zoontje niet meer te rijden)
    Hij is ook superlief voor kinderen maar hij vind het wel leuk om af en toe een sprintje te trekken als ie het beu is. Ik heb al veel jankende kinderen ervan af moeten plukken omdat ze niet meer durfden.
    Hij is zelfs eens mee op buitenrit geweest, neefje van de eigenaar (6 en amper ooit op een paard gezeten) erop gezet en aangereden.
    Piet deed het echt super. Jongentje was er wel afgepleurd, maar dat kwam omdat ie moest plassen en afstapte zonder piet stil te zetten *LOL*

    JollyHumpy
    Berichten: 1954
    Geregistreerd: 02-01-03
    Woonplaats: Driebergen

    Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 14:38

    Ik vind ze helemaal GEWELDIIIGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ik heb zelf een kleine maat zwarte shetlander !! hij is echt zooo leuk !!!

    Shetjes zijn gewoon zo cool omdat je zoveel met ze kan !! kunstjes leren ... en ze zijn zo oerrrssterk voor de kar !!!

    leuk voor kleine kids enz !!!!!!!


    gladneylover

    Berichten: 73
    Geregistreerd: 02-07-03
    Woonplaats: Vro0msho0p

    Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 15:20

    Shetties zijn zo lekker eigenwijs en ondeugend, maar de meesten zijn heel lief en zijn ideale kinder pony's!!


    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 bezoekers