Stalraam gebroken

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
iloveperry

Berichten: 1604
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Ommen!!!

Stalraam gebroken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-03 16:10

Ik kwam vanochtend op stal en toen was het raam van Niels gebroken.
Hoe het komt is voor mij ook een raadsel. Het is dubbel glas en het is aan de buitenkant gebroken. Dus liefe Niels kan het nie gedaan hebben Pling.
Ik had er wel geluk mee want als het wel in de stal was gevallen had ik een groot probleem, want de eigenaar is op vakantie in spanje en ik moet er de hele week voor zorgen. Ik heb het raam er nu uitgehaald en zeil voor het kozijn gehangen. Heeft iemand nog andere opties want ik weet nie wat ik er mee moet doen. Ik heb mischien een idee wie het gedaan zou kunnen hebben want de zoon van de eigenaar is wel alleen thuis en die had de vanochtend de koeien ook nietgevoerd en er stonden allemaal motersporen in de stal. Het hele erf lag bezaaid met bierflessen dus mischien heeft hij wel om op te vallen voor zijn vrienden het raam kamot geslagen. Want ik heb hem er vanochtend ook al op betrapt als er vrienden bij zijn dat ie de paarden slaat. Boos! Boos! Boos! Weet iemand wat ik hier tegen kan doen?????

wie het laatst lacht......snapt de grap niet Haha!


iloveperry

Berichten: 1604
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Ommen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-03 16:16

Oja er is ook nog wel wat leuks gebeurt: Ik heb met Perry 1 meter gesprongen!!!!!!! Haha!

wie het laatst lacht......snapt de grap niet Haha!


Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 20:46

Nou ja lekker als die zoon dat gedaan heeft, kun je hem niet vragen wat er gebeurd is?

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

pollyfunny

Berichten: 627
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 21:52

Jah dat zou kunne dat die s*kkel dat heb gedaan maar let je ook effe op de bende zadeljatters!

In mijn profiel:
Evitatje staat te koop....
Kijk in mijn pro NIEUWE foto's.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 11:50

Ik zou het gewoon met zijn vader bespreken als deze weer terug is.
Misschien wat foto´s van de motorsporen in de stal en bierflessen maken als ondersteuning.

iloveperry

Berichten: 1604
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Ommen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-03 18:32

ja ik heb al foto's van de bierflessen en de motorsporen gemaakt. Cheese! maar die motersporen zijn ook niet zo snel weg Knipoog

wie het laatst lacht......snapt de grap niet Haha!

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 18:44

Wat een sukkel !!
Als ie het gedaan zou hebben is het wel erg dom !!
Hopen dat het niet meer gebeurt,in deze week...

Dreams don’t work unless you do.
Mijn paarden op IG

iloveperry

Berichten: 1604
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Ommen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-03 18:48

nou het is wel weer gebeurt!!!! Vanochten was er een een of andere kakker in de stal, was daar aan het roken en gooide de peuk in het stro! De zoon stond er weer bij en lachu dat ie deed!!!! wat een loser! Toen hun weg waren heb ik al het stro snel naar buiten gegooid en heb het ff laten liggen. En na een paar minuten vloog het in de fik!!!!! Ik ga hier zeker iets van zeggen!!!!!

wie het laatst lacht......snapt de grap niet Haha!

surferken42

Berichten: 253
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Brugge/Oostkamp/Hertsberge (belgië, west-vl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 16:23

WELK ZOT IS DAT !!! Je MOET dat zeggen tegen z'n pa ik zou al die bierflesjes en die gebroken ruit bewaren en da verbrand stro zoda je
eens kan tonen welke dierenliefhebber en welke verantwoordelijkheid
zijn zoontje van m'n voeten heeft !!!
Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!

Keep on riding, maar vergeet
niet van af en toe eens te rusten Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Adrija, Angeladh, Benita, bente_sat, Cjuan, desireeee_x, Exorcizamus, Getty_Maan, Hanjan, KaasSouffle_, lina1998, LotusT, nafkedemi, Patriesje, Syb_sem en 119 bezoekers

cron