bbq berkel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-01 20:32

sochtends alvast de boodschappen die ik had besteld bij de slager en de bakker opgehaald. daarna mijn huis en de schuur opgeruimd. om 1500 belde paulien dat ze bij het land was en dat zoraya los liep Boos! . gelukkig was ze zo gevangen, met dank aan de peen van paulien. intussen kwam stef met een mooie bos bloemen, hond en adriaan bij mij thuis aan. eerst ff tor zijn halster gepast dat stef ook voor honey had. helaas paste het niet om tor zijn neus. francis (hier frenske) kwam ook even later en paulien ook. toen even tor bewonderd en zijn zadel even erop gelegd zodat nick erop kon zitten en paulien een foto heeft gemaakt. rond 5 uur kwamen ze druppelsgwijs binnenlopen en miste we alleen ineke 2 manon 2 en prakkie nog. bleek dat manon2 dus op vakantie was. en niet afgemeld Boos! en ineke 2 zat nog op bokt omdat prakie er dus niet was Boos! dus die heeft paulien later opgehaald. vonden we wel heel lief!!! intussen hebben we met de groep even een rondje pony's gedaan. 3 stonden er op het grote land, tor stond aan huis en amber op het land bij patricia. stef had het koud en daaom moesten we vervroegd weer weg bij de paarden Haha! [lol]. intussen de bbq warm en eten maar. de afval race eindeigde na een tijdje omdat iedereen bomvolzat. Huilen ik had dus veeeeel te veel vlees Frusty mede doordat er dus 2 mensen niet kwamen. we hebben gezellig gekletst en er werd veel gelachen. er werden ook veel foto's gemaakt, althans dat probeerde men. (he ineke2?? Haha! ). bij ineke deed dr camera vreemd en ze heeft per ongeluk heel veel foto's gewist. Schijnheilig paulien dr foto's waren te donker dus helaas hebben we weinig foto's. we hadden ook nog een optreden van adriaan. we hebben volop genoten van de prachtige muziek die hij speelde en zong. Adriaan het was hardstikke gaaf!!! ik dacht er nog 2 hondjes bij te hebben want festa van ineke(billy) wilde eerst niet mee naar huis en ik hoopte dat stef dr hondje ook bij me zou blijven, maar helaas Huilen om 23.30 ging de laatste naar huis. ik vond het een hardstikke leuke avond en ik wil het in het voorjaar nog eens gaan doen. alleen moeten jullie dan allemaal komen!!!! boktbqers.. bedankt voor jullie gezelligheid! xx lonneke

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 20:36

toch een paar foto's
[img]../upload/2/lonneke.jpg[/img]
[img]../upload/2/tornado.jpg[/img]
[img]../upload/2/stef_kruimeltje.jpg[/img]
[img]../upload/2/puckie.jpg[/img]

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 20:41

door mij gemaakt de foto deze zijn de enigste die gelukt zijn.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 20:45

foto 1: Lonneke met Amber, achter lon punky/pucky

Foto 2: Tor Kwijl met een helaas te groot halster

Foto 3: Ik met Kruimel Lovers (ik vind deze trouwens heeeeellll leuk)

foto 4: Fran met Punky of puckie of zoiets Haha!

Tja, ik kan nu wel een heel verslag gaan maken, maar het was gewoon super gezellig.
En bij het zien van Torretje vond ik het toch wel jammer dat hon niet drachtig is hoor Huilen

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 22:44

s ochtends eerst uitgeslapen en me mentaakl voorbereid op deze B-BBQ.. was el nodig hoor Haha! !
vervolgens 2.5 meter van m'n pad geweken om Ylva op te pikken.. nou ja Ylva.. zo heette ze..oke.. maar hoe zag ze er eigenlijk uit Verward Verward

Maar er liep 1 blond meisje en m'n fotografisch geheugen zei me dat ze blond lang haar had Lachen
dus ik gestopt en het leek wel.. Ylva!!

Wij leuk samen op pad, was best een enerverend ritje, toch.. Ylva..?
Dat mega vliegtuig ging ongezond laag over ( echt errug dichtbij en laaaaag) dat we ff goed meosten kijken hoe dat af zou lopen.. jammer nou dat die meneer voor me net op z'n rem ging staan...
ach.., 'klein detail', aldus Ylva Haha!

Na een rondje sight-seeing door Berkel en Rodenrijs
( want ook op de reis waren we uiteraard goed voorbereid -met een volle tank dus..- en vrouwen vinden gelukkig snel de goede weg!) kwamen ook wij dan net over 5-en Verward aan bij een losgeslagen groep jongelingen buiten in de kou.. dat moesten de bokkers zijn! YYEEAAHH!!!

Na wat spoedberaad over het al dan niet aanwezig zijn van andere bokkers Boos! en het ophalen van Ineke konden we aan de slag: eten!!!
men, ik had best trek gekregen inmiddels!!
Er was genoeg (teveel, maar ach.. hebben 'lon en ray' een voordelig weekje.. Knipoog )

Ik dacht trouwens dat wij een vreemde c.q. onopgevoede hond hadden.. ze komt er vaak (te) gezellig bijzitten met eten en wil graaag op schoot kruipen.. ( t is een herder..).. gelukkig heb ik nu gemerkt dat dat helemaal niet zo veemd is.. pfiew Lachen

Na het eten idd de one-man show van
Mister Pepper (voor intimi Knipoog ) ofwel Adriaan, wat best erg *LOL* was!!
Ik had nog behoorlijk wat teksten in m'n hoofd vond izkelf .. soms waren die wel wat anders dan die van adriaan maar ach.. who cares.. hij doet 't vaker dan ik Haha!
En zoals orry al zei: gewoon mond open doen en doen alsof.. niemand merkt t verschil, he manon Haha!

En wij maar wachten op Sam Brown..
..
maar nee hoor..
Maar Meatloaf, v Dik hout, the Beatles, Stones, Bonnie Tyler, menh. Cactus en "Bassie + pepper2" Haha! e.a maakten veel goed!!
Goede gitarist die Adriaan, mag vaker komen Lachen !!
In het dagelijks leven ben ik tegenwoordig alleen nog badkamerzangeres, maar voor deze gelegenheid wilde ik best een uitzondering maken, fijn he.....??!! *LOL*
Zo hoefden Manon/orry en Ylva niet alleen te zingen, nu konden we mooi 3-stemmig, soms zelf 4-stemmig
( al dan niet bedoeld..)
(Op een gegeven moment zong ik blijkbaar zo ontroerend dat de honden mee gingen doen Verward
hmm.. )
Rond 10-en maar weer richting huis, had vandaag nog veel te doen, Ylva moest nog een poepie verder en met dat stralende weertje wilden we toch nog ff van de mooie omgeving genieten en dus niet te hard rijden.. Haha!
oftewel.. wat een kl*te weer zeg s avonds!!
Ik dacht op een gegeven moment dat ik geflitst werd (hmm wel 3 keer ofzo .. en zoo hard rijd ik nou ook weer niet, toch, Ylvaaa Verward ..)
Maar volgens Ylva was dat onweer.. kleinigheidje..maar zou wel schelen in de kosten *LOL*

vandaag weer de hele dag in de weer; ons huis moet leeg ivm interne mega-metamorfose en t was 'oma-dag'..
Morgen ook de heel dag kasten leeghalen en naar buiten/ de garage slepen.. disndag komen de eerste werklui..
dus als ik morgen weinig op bokt ben..
afijn, ik dwaal af.

Lonneke en de rest: ik vond t supergezellig, lekker gegeten, gedronken, gelachen en gezongen en ik zou zeggen: voor nog 'ns!! Lachen *LOL* Lachen
't is dat ik m'n eigen huis nog niet heb
( bokt-paarden zijn wel al welkom *LOL* )maar wacht maar, er komt een dag....


btw.. ik kan niet wachten to Ylva d'r foto's klaar zijn Boos! Boos! Extreme duivel

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 23:44

Nou, van mij dan ook nog ff een verslagje, beter laat dan nooit Haha!
Na een rit richting berkel met hindernis (een braderie en omleiding), toch op de goede plaats aangekomen.
Lonneke kwam er gelijk aan en Festa mocht meteen mee de loods in Tong uitsteken
De kennismaking verliep vlot, ik kende daarvoor niemand. Festa maakt ondertussen op haar eigen manier kennis, springen en likken *LOL*
Na een poosje gewacht te hebben gingen Paulien en Francis Ineke 2 ophalen, en wij gingen de ponies bekijken. Was wel helemaal weg van de welshjes, maar ja, heb aan een paard m'n handen al vol Boos!
Daarna naar Amber, Pukkie en Kruimel geloof ik, en toen kwam Paulien ook net aanrijden, zij hebben dus in ieder geval die paarden nog kunnen zien.
Amber is heel mooi, maar heeft een heel eigen karakter Haha! wel mijn type, hele mooie gangen.
Daarna BBQ, heel lekker, veel en gezellig.
De honden hebben geholpen met het stokbrood Clown want ook daar was behoorlijk wat van over. Festa maakte regelmatig ff een rondje, ff met de voorpoten op schoot bij iemand en likken maar. Party!!
Vooral Francis was veruit favoriet Schijnheilig
Het werd al gauw laat, toen hebben Ineke2 en ik Rotterdam weer opgezocht. Festa was helemaal versleten, heeft de hele terugweg liggen pitten Gaaaap Dromen
Al met al een geslaagde BBQ dus, en zeker voor herhaling vatbaar.
Lonneke en Raymond, bedankt voor de gastvrijheid en gezelligheid.

Ineke2

Berichten: 33116
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 06:12


Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 08:33

Citaat:
Op 2001-09-09 20:32, schreef lonneke:
bleek dat manon2 dus op vakantie was. en niet afgemeld Boos!


Ik heb haar toch afgemeld? *LOL* Ik kwam nie omdat ik zelf niet kon komen en anders misschien met Manon mee zou rijden maar ze kon nie omdat ze op vakantie ging en daarom kon ik niet.. Ehh.. Snappen jullie t nog? Haha!