De orgeon trail track store online?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Merel

Berichten: 1175
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Overijssel

De orgeon trail track store online?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-03 23:25

Na lang wachten zou de site van deze westernwinkel in Eesergroen (Drenthe) online moeten zijn, maar ik kan hem niet openen, kan ook nergens meer het adres vinden, maar meende dat dat www.orgeontrail.com was.

Maar dan krijg ik iets anders.

Wie kan me helpen? t schijnt een hele uitgebreide site te zijn, en ik wil graag eve lekker kwijlen bij de gave zadels etc etc die ze daar hebben.

Merel

Berichten: 1175
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-03 00:25

Heb hem al gevonden! Oregontrail moest het zijn!

Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 09:10

En dan .nl
Mooie site overigens. Mijn zadel komt er vandaan!

DubbelFun

Berichten: 88670
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 16:21

Er staan idd mooie zadels bij, maar ik heb alleen maar 6,5" schouderbreedtes gezien met een Quarter(smalle) of Semi (midden)-boom. Bij een breed paard zul je dus 'ergens anders' moeten.

Merel

Berichten: 1175
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-03 16:22

jeps da's waar, maar voor mijn welsh kan ik er over enige tijs (geld hé?) vast wel terecht.

Hij werd laatst al uitgescholden voor quarter (niet dat ik het erg vind....)

Sprite

Berichten: 608
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 21:04

Die westernshop zit vlakbij ons... en daar ben ik heel blij mee Haha!
Ze hebben er alleen spullen van goede kwaliteit, echt superspul. En ik kan me niet voorstellen dat ze er geen zadel voor een breder paard kunnen regelen of niet al in de store hebben liggen. Ontzettend aardige mensen en goede service.
Als je ooit in de buurt bent is het echt de moeite waard om er eens langs te gaan. Ze hebben er een waanzinnig leuke winkel neergezet, het is net een mini-western-dorpje.... heel smaakvol gemaakt.

Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 23:14

Ik heb een breed paard, en een bijbehorend breed zadel. En toch een Crates zadel.ra ra hoe kan dat? Yep, op bestelling! Alles is dus mogelijk hoor. Het is alleen even wachten, want ze hebben m natuurlijk niet op voorraad... Aangezien Crates niet zo heel erg snel is met het vervaardigen van zadels duurt het effe, maar dan heb je ook wat OK dan!

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 08:21

Sugarmiss schreef:
Er staan idd mooie zadels bij, maar ik heb alleen maar 6,5" schouderbreedtes gezien met een Quarter(smalle) of Semi (midden)-boom. Bij een breed paard zul je dus 'ergens anders' moeten.


Ik denk dat ze wel meer keuze hebben,want ik heb mijn zadel voor mijn haf ook bij hun gekocht.
En mijn haf is een flinke jongen dus daar hoef je ook geen smal zadeltje op te gooien Haha!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 09:06

Ik ben er ook een keer heen geweest echt een super gezellig winkeltje.
Ik ga gauw even op de site kijken!