Twijfels n.a.l.v commentaar jury.....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Twijfels n.a.l.v commentaar jury.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-03 21:04

Ik was afgelopen zaterdag op de laatste selectie wedstrijd met mijn pony.
Ik starte hier l2, en ik had nog maar 1 winstpuntje nodig voor de M1 (we zijn werkelijk door de L2 heen gevlogen! bijna elke x prijs, en in de rond de 165/170 punten was geen uitzondering).

Nu reed ik dus zaterdag mijn proefje, vond het zelf wel gaan, niet super, mijn pony kan veel beter, maar wel netjes. Helaas waren we verkeerd gereden waardoor we een 3 hadden voor dat onderdeel, maar ondanks dat hadden we nog 162 punten in die proef. Na de proef kwam ik bij de jury voor commentaar, en na een gesprekje, vertelde ik tussendoor dat ik nog 1 winstpuntje nodig had voor de M1 etc. waarop zijn reactie was:
"ow... als ik dat geweten had had ik hem je niet gegeven hoor!" Verward

En toch had ik bij hem 162 punten, terwijl ik een hele grote fout had gemaakt in de proef (verkeerd gereden)...
en in die andere ring had ik ook een winstpunt + een prijs, dus blijkbaar vond de andere jury het ook winstpuntwaardig.
Ik mag ook weer naar de Gelderse met mijn pony, en de afgelopen tijd eigenlijk alleen maar boven de 160 (meestal 168) gereden, en elke keer vrij hog geiendigd. Schouder binnenwaarts, contragalop, verzamelen etc. heeft mijn pony (en ik) nu ook al onder de knie.
Ik vond dus zelf dat het vrij goed ging en wilde dus graag nog voor het winterseizoen M1 gaan starten (we hebben nu 12 winstpunten in de L2, die we in vrij weinig wedstrijden gehaald hebben) maar na de woorden van deze jury heb ik toch zo mijn twijfels.

Wat ik dan weer niet snap... als je iemand een winstpunt geeft dan weet je toch als jury dat de combinatie met die winstpunt naar een hogere klasse kan.. waarom ben je dan eigenlijk niet bereid die winstpunt te geven als de ruiter aangeeft ook echt naar de hogere klasse te willen.
Verward

Waarschijnlijk wordt de gelderse kampioenschappen in Groenlo voor mij de laatste L2 proef, want ik had me voor 27 augustus in Ede al opgegeven voor de M1. Maar ik heb nu toch zo mijn twijfels... Zal ik het geowon proberen of... ?

:)


Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 21:46

Gewoon doen wat je van plan was.
Dat commentaar van de jury slaat echt helemaal nergens op en kan absoluut niet. Of het was een jury met een heel slecht gevoel van humor die het als grapje bedoeld had? Maar dan nog moet je zorgen dat het duidelijk een grapje is.
Kortom, niets van aantrekken en lekker M1 gaan starten, succes!

Navragen is beter dan afvragen.

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 22:42

Gewoon doen!!!
Laat die jury kletsen hij heeft je toch een wintpunt gegeven nou dan!! dan had je hem ook wel verdient!!

Ennuhh dan ziek je misschien wel in Groenlo!!!! Haha!

:+: Trotse eigenaresse van GUCCI BROWN(v. Bordeaux)16-05-2011
[KS-ITP] Droom ik? M'n 1e EIGEN paard: prachtige hengst GUCCI BROWN!
Besselink's Benti M1 + 8 :D, Springen B+ 15 :D [RIJ-ITP] Geweldige fotoshoot van knap paard en geweldige outfit LOOK!

Kelan

Berichten: 1620
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 14:19

Ik werd even nieuwsgierig bij welke jury dat was, dus dat heb ik even gechecked en het enige wat ik van die jury kan zeggen is dat ik mij absoluut niets van zijn mening zou aantrekken.
Dus als jij denkt dat je klaar bent voor de M1, gewoon lekker M1 gaan starten!

Wammes
Berichten: 13
Geregistreerd: 27-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 14:21

ja joh gewoon doen, wat heb je trouwens een plaatje van een pony, echt helemaal gewelig je palomino pony!!!


batje

Berichten: 10553
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 14:25

Wammes schreef:
ja joh gewoon doen, wat heb je trouwens een plaatje van een pony, echt helemaal gewelig je palomino pony!!!

Mee eens, gewoon doen!
Welke arabier zit er achter je pony?

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-03 16:37

ah bedankt voor jullie positieve reacties OK dan!
nu heb ik weer een beetje moed... Lachen
(naja.. anders blijf ik wat langer in de M1 hangen, ga je ook niet dood van Knipoog )

voor zijn afstamming moet ik even kijken in z'n papieren, maar die heb ik niet hier, ik zal straks eens even kijken, zal ik't er meteen even bijzetten Lachen.

:)

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 16:56

Als jij graag naar de M1 wilt; doen!! Eigenlijk moet de jury je pas een winstpunt geven als hij of zij vindt dat je klaar bent voor de volgende klasse, dus wat deze jury zei was eigenlijk heel erg dom en tegenstrijdig!
En je kunt beter wat langer in de M1 blijven hangen dan in de L2 vind ik Lachen
Maar als je zulke punten haalt in de L2 moet M1 ook zeker lukken Lachen Succes!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Babootje, Eve_16 en 5 bezoekers