Helemaal trots op mijn paardje, ik ben L1 startgerechtigd!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-01 22:34

Vandaag was het dus weer eens zover, ilona en jurga gingen voor de zoveelste keer proberen een winstpuntje bij elkaar te smokkelen en zoals jullie aan de titel van dit topic zien, is het ook gelukt!!!
Ik startte vandaag weer bij ons op de Nieuwe Heuvel, twee dressuurproeven. Vanmorgen vroeg om half negen eerst een verenigingsgenote van mij voorgelezen, toen er nog iemand kwam vragen of ik toch niet alstjeblieft haar ook wilde lezen.... Okee, geen probleem. Daarna snel naar stal geweest. Jurga had zich gelukkig schoon gehouden, meestal flikt ze het me om net die nacht nadat ik haar gewassen heb, in de mest te gaan liggen, met gevolg dat je terug bij af bent. Niet ditmaal dus. Ik snel Jurga ingevlochten (had de dag ervoor haar manen al gekortwiekt, zo'n 10 cm eraf schat ik), dus het invlechten ging lekker snel. Nog effe een borsteltje erover en toen weer snel naar de manege om te gaan boktmeeten met Bettine. Zij startte Z2 en vroeg me of ik de tweede proef voor wilde lezen. tuurlijk wel. Maak ik op het allerlaatst een fout met voorlezen, schaam me nog steeds dood. Vind ik zooo banketstaaf.... Maar okee, ik troost mezelf maar met de gedachte dat ze met deze minpunten erbij ook geen winstpunt had gehad, anders was het dubbel banketstaaf. Bloos Schaam me dus nogmaals dood, erg erg erg veel sorrie Bettine, zal het NOOIT meer doen!!! Toen snel weer naar stal gefiets waar ondertussen maarten al weer aangekomen was om ff bij Jur te komen kijken, hoe netjes ze erbij stond (geef nou maar toe dat je dacht dat jij het vlechten beter kan als ik maarten). Hij moest al snel weer verder, kon helaas mijn proeven niet zien. Na dus mijn laatste spullen in orde te hebben gemaakt ben ik thuis geweest om mijn kleding en dekje te halen en even snel wat te eten. Toen mezelf gemeld op de Nieuwe Heuvel bij het secretariaat, bij een vriendin van mij gekeken en Jurga van stal gehaald.
Lekker losgereden, nou ja, lekker???? Ze liep dus voor geen meter, alleen maar etteren door de wind en regen. Reed overigens samen in de bak los met janna! Dus die heeft het beest genaamd Jurga nu ook eens in het eggie gezien en wel gezien hoe ze liep te donderen en ik haar af en toe iets te hardhandig op de rem trok.....sorrie, moest ff! Maar okee, ik nog steeds niet zenuwachtig, had zowaar alles een keer op tijd klaar. Toen kon ik dus starten.
Eerste proef ging superlekker, kan natuurlijk altijd beter, er zaten echt wel dingen in waar ik niet tevreden over was, maar Jurga gaf mij een ontzettend goed gevoel in de baan. Ik zat echt met een big smile Haha! op mijn paardje, het ging gewoon lekker. Tweede proef ging wat minder helaas, maar ik had nog het gevoel van de eerste proef dus was zowiezo al blij met hoe het ging. Jurga werd lekker afgeleid door een tractor en drie duiven die vonden dat ze maar precies bij mijn ring moesten gaan zitten. En natuurlijk wegvliegen!!! Maar goed, was al helemaal blij met mijn eerste proef en de tweede jury had ik al geen enkele verwachting bij.... Einduitslag dus: 159 punten bij de eerste proef, hier was ik gedeeld derde en had dus zelfs een beker en rozetje (waarmee jur natuurlijk op de foto moest van mij Party!! ). Tweede proef had ik 145 punten, stuk lager dus. Maar ja, mijn dag kon al niet meer stuk, ben nu L1 startgerechtigd. Niet dat ik al over ga hoor, rijdt echt helemaal de B uit, want ik ga af als een gieter in de L1...nee, laat mij nog maar lekker een poosje B tot ik er helemaal klaar voor ben. Ik de rest van de dag nog alle klusjes gedaan Misselijk , tot nu toe...en nu zit ik dus met mijn ogen op half elf te typen, moest het ff kwijt natuurlijk...dus bij deze!!!! *LOL*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-01 22:38

Hartstikke goed gedaan dames! Winstpuntje, prijsje en een lekker gevoel... Op naar de L! Party!!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

favo

Berichten: 416
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: gem.ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-01 22:38

Nogmaals gefeliciteerd, helemaal verdiend.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-01 23:03

Thanx thanx thanx allebei!!! Ben nu nog steeds erg blij Haha! , is me wel aan te zien!!! haha, Ilona die lacht...zie je niet vaak Knipoog Heb mijn meissie helemaal platgeknuffeld (en nog ff uitgelachen om haar krullen, zag er niet uit....) Nu ga ik naar bed en dus Bokt offlinen, want ik ben echt doodop, morgen weer vroeg werken...Dag, trusten allemaal!!! Gaaaap

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Lielle

Berichten: 66252
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 09:27

Goed hoor! Gefeliciteerd met je w.p. en prijs. En lekker dooroefenen zodat duiven ook niet meer eng zijn, dan komt het vanzelf goed.

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 09:30

Gefeliciteerd!!!!! Hardstikke goed toch?!?!?!?! Party!!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 11:44

GAAAAAAAAAAAAAf eindelijk gaat de laatste tijd wel lekke he *LOL* .

Nou op naar de L1.
Party!!

Lovers

Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 12:54

Gaaf!! Goed zeg L1 startgerechtigd o wat klinkt dat cool Cool Gefelicibokt!! Party!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 13:50

Ik had je al aan de foon al gefelicibokt, maar nu dus weer!!
Ga zo door en rij de B maar lekker uit, goed voor je ervaringen!!
Greets...

Hoe meer je MENSEN leert kennen, des te meer ga je van je PAARDEN houden.
voor foto's: http://www.yourmomentfotografie.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 14:49

Goed zeg, gefelicibokt!! Party!!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 15:51

Heeeee, wat leuk!!! Haha! Haha! Gefeliciteerd zeg (smak smak) had je vast een betere voorlezer dan ik (neee, sorry grapje..t ging toch best goed?? op dat ene foutje na..). Maar, toch jammer dat ik je niet heb zien rijden Bloos volgende keer dan maar weer he Party!!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 16:50

Goed zeg Iloon, nogmaals gefeliciteerd. Jammer dat ik je niet heb zien rijden. Tja, een volgende keer dan maar?


Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 17:06

heey leuk joh!
en ook nog prijs dat is toch helemaal niet slecht? en je mag L das toch al heel wat !netjes hoor

hoe ging het met janna? welk paard had ze mee?
groetjes

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 17:20

Wat gaaf!!! Gefeliciteerd met je beker en je winstpunt!!! Party!! Party!! Party!!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 18:12

hartstikke gefeliciteerd ilo!
ben supertrots op je... wistwel dat je het kon

Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 19:25

Gefeliciteerd Party!! Party!!
Hartstikke leuk joh, en nou zo doorgaan he (als in de eerste proef natuurlijk)

Navragen is beter dan afvragen.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-01 20:24

hartstikke bedankt allemaal!!! Ben nog steeds helemaal blij natuurlijk, idd L1 startgertigd klinkt lekker hoog haha. Voor mij wel in ieder geval. Is de eerste keer, dusse....Maar ik rijdt de B echt helemaal uit. Ben zelf niet eens L, laat staan mijn paardje. Ik ga lekker rustig aandoen, met mijn snelheid van B winstpunten halen duurt het nog wel even. Maakt niet uit! Kan ik ondertussen lekker oefenen, zodat ik niet afga als een gieter in de L1. *LOL* Tja Bettine, volgende keer moet je echt eens komen kijken, fanclubleden zijn altijd welkom. En ja, ik had mijn voorleesSTER weer bij me haha Haha! .
btw de duiven vind ze niet eng hor, ze is hartstikke mak, maar ze wordt er gewoon door afgeleid als ze opeens opvliegen, dat was jammer. Greetz Iloon en Jur (die me net haar rengalop heeft laten zien....ze spoot zo haar stalgenoot die veel groter is voorbij!!! WOW!!!!!)

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 09:16

Goed joh! Kalmpjes aan op naar de L1!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 09:53

Goed zo!!!!!!!! Gefeliciteerd!!!! Party!! Party!! Party!!

Mayo is trots!!!!!!!!!!!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Esperanza, Fly_high, JPitty, Macs, Mark0919, Mieke, Vagabondo en 39 bezoekers