ik zoek een new forest hengst!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
katinkaaa

Berichten: 560
Geregistreerd: 25-05-03
Woonplaats: heiloo

ik zoek een new forest hengst!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-03 11:31

hoi ik wil graag mijn new forest volgend jaar laten dekken. door een new forest hengst graag een donker bruin of een zwarte pony die ongeveer 147 of groter is ik zal ffies wat informatie over mijn pony geven dat is namelijk wat makelijker:
naam: Katinka
Kleur donker bruin met zwarte staart en manen. ze is 1.47m ze heeft een klein wit stipje op haar neus. en ze heeft een super lief karakter het is (3/4 newforest en waarschijnlijk 1/4 wat anders maar dat weet ik nie zeker omdat ze geen papieren heeft.) ze is gefokt voor het springen en ook een beetje voor dressuur.
dus als iemand wat weet of iets heeft dan hoor ik 't wel. OK dan!
groetjes tanja

memiro

Berichten: 459
Geregistreerd: 24-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 13:09


Arrabelle
Berichten: 64
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: 's Heer Arendskerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 15:56

Er zijn bij het New Forest geen hengsten groter dan 1.48m, dat is namelijk de max.stokmaat.
Wij fokken New Forest, en dit jaar hebben we een hengstveulen van de NF hengst Valentino, een hele mooie donkerbruine hengst met een schofthoogte van 1.44m, hij staat bij Stal Sulaatik te St.Hubert. Verder zou je eens kunnen kijken op de site van het new forest stamboek, daar staan diverse links naar dekstations.

Groetjes Jolanda

darinka
Berichten: 694
Geregistreerd: 09-01-02
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 16:34

IK HEB ZELF EEN NEW FOREST JAARLING VAN JUSTICE HR(GEEN BRUINE)
EN ZIJ WORD WAARSCHIJNLJK 1.53
DEZE HENGST FOKT GROTERE PONY,S SUCCES!!!!

ponymens
Berichten: 1299
Geregistreerd: 29-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 23:20

Ik heb een NF hengst ter dekking van 1.46 " Sweet Forest Wizard" . Hij staat in Noord-Holland, dus ook nog redelijk dicht bij jou in de buurt.

kijk voor info op www.forestpony.com

hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 09:51

Ga eens kijken bij Stal Nieuwmoed in Vorden, daar hebben ze veel NF hengsten, maar ok NRPS en Welsh. NF o.a. Nieuwmoeds Patrick, Meomburry Peter Rabbit, Hoppenhofs Erwin, Hoppenhofs Shardon, en nwe Engelse NF Hengst. NRPS: Juravel, Nathan's Nieuwmoed, Welsh Leandros Sirik, Bo Gi enz. Je ziet wel keuze zat in top pony's

katinkaaa

Berichten: 560
Geregistreerd: 25-05-03
Woonplaats: heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-03 11:27

ik zal gaan kijke hanna bedankt iedereen