Ben ik net in de wolken met mijn nieuwe zadel......

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Ben ik net in de wolken met mijn nieuwe zadel......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-03 08:53

Wat denk je?? Isolda heeft een drukking. (gehad)
Heb ik dat Boos! Het zadel zat echt zo prachtig, nou dat blijkt dus niet het geval te zijn, althans nu niet meer.

Ik had al een paar witte haartjes op de achterkant van haar rug gezien, maar dat waren maar een paar en Isolda is toch al een beetje stekelharig. Ik kom wel vaker wat witte haartjes tegen.
Ik had nu een week of drie wat minder gereden (2x id week ofzo) en nu waren die paar haartjes toch al wel wat meer geworden.

Balen dus!
Waarschijnlijk zijn de achtsterste kussens door gebruik ingezakt/vervormd of misschien heeft Isolda 1 rugspier anders gebruikt Verward

Nu komt er vrijdag iemand kijken naar het zadel en hoe het ligt in stilstand en onder het rijden. Hopen dat het met een beetje anders opvullen verholpen kan worden.

Dan komt half augustus nog de fysio voor Isolda, wordt ze even helemaal door en door losgewerkt en daarna kunnen we weer fatsoenlijk rijden.
Nog twee weekjes geduld dus.........

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 09:15

oliebol dat is balen! zielig voor isolda maar ook oliebol vanwege die lelijke witte plekken.
Hopelijk is het idd zo makkelijk te verhelpen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 09:44

He, wat vervelend, hopelijk is het met opvullen snel te verhelpen.
Komt er iemand van het eiland kijken of moet het zadel weer mee naar "Nederland"?

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 12:13

Dat is net echt leuk zeg.
Hopelijk is het niks ergs en kan het gewoon verholpen worden

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 12:48

Nou zeg dat verwacht je ook niet met een nieuw zadel dat keurig uitgezocht is voor Isolda. Balen zeg!!
Hopen dat degene die vrijdag komt (of is het dezelfde?) niet ineens zegt: "oh maar dit zadel is helemaal niet geschikt voor jouw paard" want dat hoor je ook nog wel eens, dat een tweede persoon een heel andere mening heeft dan de eerste.
Ik hoop dat het opgelost kan worden zonder al teveel moeite en dat Isolda straks nergens meer last van heeft.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-03 12:55

Nou dat hoop ik ook, dat het makkelijk te verhelpen is.
Waarschijnlijk zal ik het zadel wel even kwijt zijn, aangezien het naar het vaste land moet om opgevuld te worden........
Als het opgevuld KAN worden. Daar ga ik dan maar weer van uit.

Ik baal er echt ontzettend van, want het is wel zoals Kim zegt, die witte vlekken zien er ontzettend lelijk uit. Nu zijn het nog maar een paar losse haren, iemand die het niet weet, ziet het niet. Nu maar hopen dat het niet witter wordt, dat zadel komt er iig niet meer op voordat er wat aan gedaan is.

Dat wordt dus lachen voor Isolda. Want dan ga ik maar zonder ...... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 09:17

Balen zeg! Dat had je natuurlijk helemaal iet verwacht van een zadel wat speciaal was uitgezocht om op Isolda te passen.

Succes er mee, ik hoop dat het weer helemaal fijn gemaakt kan worden.