Paard van mijn instructeur, Oxbeau...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Paard van mijn instructeur, Oxbeau...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-03 09:48

Gisteren reed mijn instructeur (oscar) eens op zijn paardje Oxbeau. Ik zie hem dit niet zo vaak doen als ik er ben, dus had er maar gelijk een foto van gemaakt Knipoog Helaas is die niet zo duidelijk.

Ik vind dit echt een super leuk beestje, volgens mij is die nog best jong, maar ik vind hem wel heel mooi.

Oscar heeft heel veel pech gehad met zijn paardjes. Hij heeft er in 2 jaar tijd iets van 3 dood zien gaan (Waarvan er 1 niet van hem waren, maar toch heel erg gehecht aan was.) Had hij eindelijk een leuk beestje, een best grote vos, waar hij eindelijk mee aan de slag kon, lag die op een middag ineens met een hartstilstand dood in de stal Boos! Hoe dan ook, dit is een erg leuk beestje, volgens mij is hij er zelf ook wel heel blij mee. Haha!

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SQDYAoAV*QnSTzs4NFvaJt0Jq*A6Kem55IIC5joKGCcwjO9CQAdlQWFHE7mTRZiP*JSTxsCVUy0wVwUGk9Px2Pfz2s2saPiiMGuNEIEnOnp!tgh8THaOPw/aHPIM0770.jpg?dc=4675431033782134624[img][/img]

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 11:38

hij trekt zijn hakken wel erg hoog op

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 12:10

Hij zit idd een beetje raar Verward
En hij gaat bergop Knipoog

Maar wel een leuke foto hoor!

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

Cantaor
Berichten: 659
Geregistreerd: 13-07-02
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 15:35

Wat een jonge instructeur zeg

Portugal "Here I come"..............

fokfanaat

Berichten: 20210
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 16:00

Afbeelding

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 18:54

Ah, Oscar, daar heb ik aardig wat wedstrijden tegen gereden volgens mij Knipoog. Toen had hij geloof ik Napoleon onder het zadel (was van Thijs meen ik). Vraag anders maar eens als je wilt!

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 19:08

Die benen :X liggen helemaal fout Haha! wel leuk paard Lachen

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 21:15

krijg hij zo niet last van zijn zak. Hihihihihihi Haha!

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-03 22:05

Ik geloof dat hij hier bezig was met een schouderbinnenwaarts of zo maar in ieder geval de rest reed hij wel netjes hoor ... en zit hij wel goed met zijn benen.

En of hij last krijgt van zijn zak??? dat weet ik niet, maar misschien is dat wel de reden dat wij heb altijd verdenken dat hij op mannen valt in plaats van vrouwen en dat hij daarom altijd zo'n hoog bekakt stemmetje heeft Tong uitsteken Tong uitsteken (is een grapje hoor, niet al te serieus nemen... het valt met dat stemmetje ook best mee hoor!!!! Tong uitsteken)

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 22:07

Shiloh, wil je mijn post svp eens lezen? Een paar berichten hierboven Haha!. Ben nu wel benieuwd nl !

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-03 22:18

ow sorry ik had dat wel gelezen, maar ben er helemaal op vergeten te reageren. Ik weet niet of dat van napoleon kn, er staat wel een napoleon op de manege, maar dat is een eigen paard van een andere vrouw. Wat voor een paardje was dat? het kan goed dat dat paard vroeger van thijs was hoor! oscar loopt er namelijk al langer rond dan ik Tong uitsteken Maar ik zal wel eens vragen aan oscar, denk je dat hij je bij naam herkent?

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 22:40

hej hej allemaal hej anoukie zou goed kunnen napoleon is nml eerst wel het paard geweest van chris en thijs alleen heeft ze het nu verkocht aan een andere vrouw ook heeft oscar daar wel eens wedstrijden mee gereden.

ik heb zelf ook op de manege gereden en er misschien eerder geweest als shiloh? maar dat weet ik niet zeker in iedergeval was het wel zo oscar heeft ook nog een paardje gehad king maar dat was nogal druk is later verkocht aan een ander meisje en een paar panthers wat daarmee is gebeurd weet ik niet ik geloof dat ie nu dood is Boos! en nu heeft is dus dit paardje?? leuk beesie om zo te zien

veel plezier nog met rijden daar shiloh weet uit ervaring dat het een gezellie manege is daaro

groetjes allemaal fabienne

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 23:24

Napoleon was een vos als ik me niet vergis met een grote bles. Ik heb toen met Oscar gereden in het L, daarna (in het M etc.) ben ik hem niet meer tegengekomen dacht ik. Vraag maar eens, hij zal me wel niet meer herkennen, misschien Thijs nog wel (ben daar begonnen met paardrijden zoals je in mijn profiel kunt zien, wie weet herkent hij de pony's nog wel *LOL*).

Ik reed met Kyvaso tegen hem, in het L dus. Ben benieuwd,...

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 19:46

shiloh heeft vandaag het aan oscar gevragen Anoekie en hij zei klopt heb met napoleon wedstrijden gereden alleen shiloh was jij naam vergeten Bloos

owja en ingrid oxbeau typ je zo : oxbow ( althans staat op zn naambordje )

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

starletta

Berichten: 140
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: woonplaats??? slaapplaats bedoel je ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 00:21

hoi! sorry ik vind het helemaal niks. of mag ik dat niet zeggen ...doei

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 00:33

starletta schreef:
hoi! sorry ik vind het helemaal niks. of mag ik dat niet zeggen ...doei


dat mag jij zeggen Knipoog Ieder zijn eigen mening!

Maarehm, leuke foto! haha, wel net op een ongelukkig moment gemaakt toen ie zijn benen optrok Knipoog

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 20:26

tanja15 schreef:
shiloh heeft vandaag het aan oscar gevragen Anoekie en hij zei klopt heb met napoleon wedstrijden gereden alleen shiloh was jij naam vergeten Bloos


Nou dan herinner ik het me inderdaad nog aardig Haha!. Leuk hoor, ik wist niet dat hij nu instructeur was op de manege, maar grappig dat ik hem herken van een (niet al te beste Knipoog) foto.

Martenique
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 21:02

paard zal als het een kwpn is wel 7 zijn..

idd beetje ongelukkige foto:)

Irmaatje

Berichten: 3671
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 15:24

beetje onduidelijke foto!

HO HO HO, and a bottle of rum!

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 15:28

Fotos blijven moment opnames natuurlijk.... maar ik vind het ook niet helemaal een super foto. In het 'echt' is het vast veeeel beter en leuker en mooier Knipoog

Groetjes linda


_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 22:48

Anoukie"]
[quote="tanja15 schreef:
shiloh heeft vandaag het aan oscar gevragen Anoekie en hij zei klopt heb met napoleon wedstrijden gereden alleen shiloh was jij naam vergeten Bloos


Nou dan herinner ik het me inderdaad nog aardig Haha!. Leuk hoor, ik wist niet dat hij nu instructeur was op de manege, maar grappig dat ik hem herken van een (niet al te beste Knipoog) foto.
[/quote]

idd knap want zo helder is de foto helaas niet... toenz e dat vroeg was oscar wel heel blij dat iemand hem nog kende ... hij vond het jammer dat shiloh je naam was vergeten ... hij heeft alleen veel pech gehad de afgelopen tijd vooral met panters want daar reed hij z dressuur mee alleen had die een pees blessure gekregen dus nu moet hij weer van voor af aan beginnen Scheve mond heel jammer voor hem maar hij heeft nu wel een leuk paardje *LOL*



en nanka :

in het echt is hij echt super leuk dat paardje ... mooi groot maar een heel ief karakter zou ook nooit een keer bokken ofzo hij heeft helemaal geen kwaad in zich .. en zijn hoofdje natuurlijk Kwijl:~:~ .., zo mooi en lief *LOL*

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-03 22:55

Hey hey...

Ja hij vond het inderdaad best grappig op deze manier herkent te worden... helaas duurt het een tijdje voor ik hem kan vragen of hij jou bij naam herkent anoukie Haha! want ik zie hem waarschijnlijk pas de 30ste augustus weer

Maar goed.. ik heb afgelopen zaterdag nog weer 2 nieuwe foto's gemaakt, helaas zijn ze niet echt vele duidelijker Boos!

Dat komt eigenlijk omdat ik niet wil dat oscar weet dat ik foto's van hem aan het maken ben... dus moet het een beetje stiekum doen Bloos! Clown

Afbeelding

Uiteindelijk besloten die andere niet te plaatsen Haha! beetje lomp moment namelijk Haha!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 23:04

hey ingrid ... mooie foto jammer dat je die andere lelijk vond

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

Pasja

Berichten: 1038
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 01:07

Noem je dat dan een instructeur? hihi
Pianohandjes ( op laatste foto ) en idd de benen te ver naar achteren en hakken omhoog getrokken verder is het wel netjes...
Sja ik moet eigelijk niks zeggen want ik ken hem helemaal niet Bloos

Shanti Kusje

Moreno Kusje

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 06:52

Pasja schreef:
Noem je dat dan een instructeur? hihi
Pianohandjes ( op laatste foto ) en idd de benen te ver naar achteren en hakken omhoog getrokken verder is het wel netjes...
Sja ik moet eigelijk niks zeggen want ik ken hem helemaal niet Bloos


Nee dan moet je ook je mond houden, iedereen zit er wel eens ongelukkig op.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 bezoekers