Foto's van de Fochteloërveenrit

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Foto's van de Fochteloërveenrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-03 23:52

Hier dan een selectie uit mijn foto's van de Fochteloërveen-dazenrit van vanmiddag. het zijn er nogal wat, dus het laden duurt even.

Tijdens het verzamelen


Lammert met Wietse:

Afbeelding

Andrews koppie

Afbeelding

Minkieboy met haar stoere westernhaf

Afbeelding

Kitty met Muzefee

Afbeelding

*volcano* met Goldy en Lindy met Rinkja

Afbeelding

Lissyjd met Mayke

Afbeelding

Mayke maakt kennis met Sir Thomas van Alja, en daarnaast Irishje met Leo.

Afbeelding

En daar gaan ze, op pad.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Alja en Irishje vluchten voor de dazen:

Afbeelding

De "die-hard-groep" komt terug:

Afbeelding

Afbeelding

Minkieboy met Minko:

Afbeelding

Joyce B. met Andrew:

Afbeelding

Tineke met Tamme:

Afbeelding

Lissyjd met Mayke:

Afbeelding



Laatst bijgewerkt door maaike_vdv op 28-07-03 00:02, in het totaal 2 keer bewerkt

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 23:56

Leuk!!! Jij hebt hartstikke leuke foto's van alle combinaties!
En ik was te laat met Alja en Irishje op de foto te zetten toen de groep zich splitste, die heb jij dan weer wel, vullen we elkaar mooi aan.
Het foto-team Haha!
Leuke paarden hoor vandaag, sommigen had ik al eens gezien maar niet allemaal.
Minco had een erg zacht lief neusje, leuke Haf! En ik was ook wel een beetje weg van Mayke hoor, wat een lieverd is dat! Sir Thomas vond ik ook erg stoer, leuk zo'n grote Welsh Cob, imponerend dier!
Irishje reed dus op Leo? Ik dacht dat ze Disney zou gaan rijden.
En Rinkja en Goldy waren ook erg leuk (lief ook tegen elkaar in de trailer Schijnheilig Haha!) vond het sneu voor ze dat ze zo'n last van de dazen hadden, ze werden echt vol aangevallen steeds.
Het leek net of de dazen als gast hadden meegelezen op bokt en ons met z'n allen in het bos zaten op te wachten

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 09:02

Deze foto's zijn ook allemaal leuk geworden!
Dat met Rinkja en Goldy is wel grappig,want thuis zijn het nooit de beste vriendjes,maar bij de eerste boktritten waarbij alles vreemd was,en ze alleen elkaar maar hadden zeg maar,waren ze onafscheidelijk.Dit was nu hun derde boktrit,en het is duidelijk te merken dat ze het niet eens meer zo spannend vinden,ze zaten idd de hele tijd ruzie te maken in de trailer.Dat voelden wij duidelijk in de auto. Knipoog

Toen wij weer terug zouden rijden (in de auto Knipoog ),was het ook nog een hele kunst om zonder dazen en wespen in de auto te komen.Elke keer als wij instapten,vloog er meteen een zwerm dazen mee.Dus wij uit de auto,deuren open,beesten eruit jagen,en er dan super snel in springen en de deuren dicht doen.Na een paar keer was het eindelijk gelukt,de paar dazen die er wel waren mepte ik dood,en we zouden weg.
Was Janke vergeten de handrem van de trailer te halen... Clown

(net als bij de clinic van Tyrza: 'huh,waarom rijd dit zo raar?' Verward )
Tong uitsteken

En de boktpaarden waren allemaal superleuk,met de volgende rit allemaal weer mee he? Haha!

lissyjd

Berichten: 440
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 09:13

Leuke foto's hoor, staan er idd allemaal op *LOL* .
Mayke kende sir thomas al en die waren gister behoorlijk in echtelijke ruzies geraakt en mayke was niet zo lief voor hem(sorry alja... Schijnheilig )
En rinkja en goldy kende ik ook al maar de rest was nieuw voor mij en ik heb leuke mensen erbij leren kennen.
En marije als je een keertje langs wil komen om te rijden kom je maar hoor.
Die dazen waren super irritant maar de gezelligheid had toch de boventoon.

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 09:47

Ja, een heerlijk ontspannen groepje... Dat ondanks de dazen toch vriendelijk bleef! Volgende keer een nieuwe kans, met super sociale en lieve paarden... Dan is Muzefee vast ook weer heel rustig Knipoog Toch Kitty?!

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 11:17

Muzefee was echt superbraaf. Ze is ook wel eens enorm bokkend het bos doorgekomen door de dazen. Ze was nu alleen aan het stuiteren.
Vind het nog steeds erg sneu voor haar.

Maar eh... wanneer is het dazenseizoen voorbij? Dan doe ik het namelijk graag eens over maar dan zonder dazen.

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 13:53

Hee Maaike leuke foto's hoor
Het was echt wel jammer van die dazen,ik had graag meer van de omgeving willen zien.
De mensen waren gezellig en de paarden ook Knipoog
En Minco was braver dan ik had gehoopt Schijnheilig Knipoog nou wat wil je nog meer.
Oke een rit zonder dazen was helemaal perfect geweest,maar we doen hem vast nog wel eens over Haha!

Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 21:22

wat een leuke fotos zeg en ik sta er niet eens heel erg achterlijk op

volgende keer ben ik weer van de partij

irishje reed idd op leo omdat ze disney buiten niet kan houden en het anders dus een erg gestresde rit voor haar zou worden

loes-freke

Berichten: 4483
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: drogteropslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 22:31

ik geloof dat ik heel wat gemist heb.
maar ja kan niet zomaar weg met twee kleine kinderen.
en dan heb ik geen paard waar ik op kan, de gene die de trailer in gaan hebben een veulen.
en die geen veulen heeft krijg ik niet zonder verdoofing de trailer niet in.
vandaar dat ik zelf maar iets organiceer en hopen dat er ook andere bokkers willen en kunnen komen.
maar ik ben blij dat jullie het naar zin hebben gehad en mooi weer zo op fotos te zien.
groetjes monique