Ervaringen met de LOI?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Ervaringen met de LOI?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-03 20:25

Ik zit er aan te denken om een cursus te gaan doen. Ik weet alleen nog niet zo goed wat... Lachen
Nu zat ik te denken om dat dan lekker thuis te doen..bijvoorbeeld via de LOI ofzo.
Nu is mijn vraag of er mensen hier op Bokt zijn die ook een bepaalde cursus / training gedaan hebben via thuis-studie.

Graag wil ik weten hoe het was enzo en wat voor soort opleiding enzo...

[edit:BartVB]Titel aangepast, groetjes verwijderd[/edit]

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 20:29

Ik ben bezig met Praktijkdiploma Boekhouden en Moderne bedrijfsadministratie bij het NTI. Dat lijkt tot nu toe goed te gaan, wel druk, twee naast elkaar, maar heb er zelf voor gekozen.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 20:30

Ik heb ooit een cursus belastingrecht gedaan via de LOI. De cursus zelf was goed te doen, niet erg moeilijk. Waar ik wel van baalde is hun manier van nakijken. Soms duurde het 4 weken of langer voor gemaakte huiswerkopdrachten werden nagekeken. Sommige opdrachten heb ik zelfs nooit gecorrigeert terug gezien.
Ik heb de cursus niet afgerond, oa door dit soort problemen. Daarnaast moet je echt gemotiveerd zijn, want je moet echt zelf studeren. Er is niemand die jou aan het werk zet of die om huiswerk komt vragen.
Als je hieraan wilt beginnen moet je heel veel zelfdiscipline hebben.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 20:46

Mijn huiswerk heb ik binnen 48 uur terug, heel netjes.

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-03 08:46

Zo dat is wel lang zeg Linda voordat je dat huiswerk terug kreeg.
En dat van Jurga is weer heel snel.

En inderdaad...je moet wel veel zelfdiscipline hebben.

gekkie
Berichten: 40
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 09:00

Heb al jaren geleden een cursus gedaan via de LOI en dat is me goed bevallen, huiswerk kwam netjes terug een keer heb ik het huiswerk van een ander erbij gekregen en deze netjes naar dit persoon toegestuurd.
Nu ben ik weer bezig met een cursus via LOI.

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-03 10:01

gekkie schreef:
Heb al jaren geleden een cursus gedaan via de LOI en dat is me goed bevallen, huiswerk kwam netjes terug een keer heb ik het huiswerk van een ander erbij gekregen en deze netjes naar dit persoon toegestuurd.
Nu ben ik weer bezig met een cursus via LOI.


Welke cursus heb je toen gedaan? en welke ga je nu doen?
Sorry...ben heel nieuwsgierig Tong uitsteken

gekkie
Berichten: 40
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 10:23

Toen Dierenasiel/Pensionhoudster en nu Primaire Medische Kennis.

Hanneke84

Berichten: 3144
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 13:04

Ik heb dan geen ervaring met het LOI, maar ik wil een thuis studie gaan doen bij Sorag akademie.
Een orientatie cursus Natuurlijk Genezen.

Corona

Berichten: 781
Geregistreerd: 01-08-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 13:53

Hoi, ik heb eerste Natuurkunde op VWO-niveau via LOI thuis gedaan en nu doe ik Basisopleiding Dierenartsassistente via de NTI. Bevalt tot nu toe erg goed.

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 14:39

Ik heb natuurkunde VWO gedaan bij het NTI: Ik vond het wel netjes alleen er zaten nogal wat slordigheidjes in de lesstof, zoals taalfouten, ontbrekende uitwerkingen, en slechte kopieën. Het huiswerk werd altijd meteen nagekeken en had ik altijd erg snel terug.
Scheikunde VWO heb ik gedaan bij het LOI. Niks over te klagen, alles is supernetjes in orde, alleen hier duurt het wat langer voor je je huiswerk terug hebt.

Verder heb ik ook nog dierenartsassistente gedaan bij het LOI, ook hier ben ik heel tevreden over. Als je de discipline ervoor hebt, is een thuisstudie goed te doen vind ik.

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 16:02

MarianneR schreef:
Ik heb natuurkunde VWO gedaan bij het NTI: Ik vond het wel netjes alleen er zaten nogal wat slordigheidjes in de lesstof, zoals taalfouten, ontbrekende uitwerkingen, en slechte kopieën. Het huiswerk werd altijd meteen nagekeken en had ik altijd erg snel terug.
Scheikunde VWO heb ik gedaan bij het LOI. Niks over te klagen, alles is supernetjes in orde, alleen hier duurt het wat langer voor je je huiswerk terug hebt.


Ik heb VWO natuur- en scheikunde bij de NTI gedaan en had er niets over te klagen. Wiskunde heb ik bij de LOI gedaan maar daar duurde het idd erg lang voor je je huiswerk weer terug had. Vond ik erg irritant.