Kitty schoot de berm in met een buitenrit!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjaak
Berichten: 8
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: Renkum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-01 13:13

Toen ik op de manege aan kwam wou ik op SJAAK maar daar ging al iemand op dus ging ik op DRIBBEL..Iedereen had ge pony's gepoetst en gezadeld en ik ging het doen maar toen zeiden ze DRIBBEL mag niet rijden.Toen zat ik te praten met MARIJE op wie SJAAK ging en KITTY.
Later zei ik dat ik wel op KITTY ging dat vond ik wel niet leuk, maar ik deed het maar gewoon.
Ik liet KITTY door een ander meisje opzadelen.Ik ging mijn cap alvast op doen want het was 12 uur en ik was nog niet klaar.(12 uur moesten we rijden)
Toen het 10 over 12 was zaten we eropen en gingen richting een soort bos.
We kwamen een paar minuten later op de weg aan, er kwamen auto's en fietsers aan maar dat was niet eng.
Maar er kwam ook nog een tractor aan en dat was niet zo leuk want ze was op het begin heel erg rustig maar zodra de tractor langs haar heen kwam schoot ze de rechter kant af de berm(rivier) in.
Ik was er bijna afgevallen omdat ze zo snel naar 1 kant ging lag ik er half naast.Ik stuurde haar weer naar boven.
Toen iedereen er op zat reden we verder want er was 1 meisje van afgevallen,omdat die de hele tijd KTTY naar deed.KITTY ging afentoe draven dat deed BOESJ ook en hetzelfde met de berm in gaan.
We staken over en we kwamen tussen 2 gaten door en daar konden de hoeven in komen.De instructrice (LIDIAN)werd boos omdat iedereen maar om zich heen zat te kijken.Maar we reden al gauw weer verder.We gingen achter een tennisbaan langs waar allemaal mensen zaten te praten en roepen en schreeuwen,KITTY en SJAAK gingen iedere keer draven omdat ze dat een beetje eng vonden.LIDIAN zei dat we uit moesten kijken omdat het heel erg smal was en er lag een hele brede rivier.
We gingen daar omkeren omdat we niet verder konden.
KITTY viel bijna in de rivier omdat er een meisje ging afslaan.
We gingen toen op een open stuk draven maar KITTY ging niet draven maar galopperen met het hoofd helemaal omhoog.
Maar we gingen al gauw weer stappen omdat het te warm was.(39 graden. )
Verder gingen we gewoon rustig stappend naar huis!!!
GROETJES SJAAK!!!!

Sjaak is de aller beste!!
[edit heike] een heeeeeeele boel enters verwijderd]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Heike op 2001-09-09 15:43 ]</font>

carina

Berichten: 2783
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 14:09

ik denk niet dat dit bericht hier thuis hoort? Verward

wel leuk trouwesn nog een Fruithoffer...

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 14:27

entercrisis en verkeerde forum???? Verward

Marin

Berichten: 230
Geregistreerd: 29-07-01
Woonplaats: Renkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 14:31

ja dat was wel ff schrikken he? Haha!

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 17:12

Beetje vaag verhaal Verward Hoe oud ben jij eigenlijk Sjaak???? Haha!