beppies schreef:Een fout maken is heel menselijk maar kan voor de prijsuitreiking grote gevolgen hebben, dus waarom niet zorgen voor voldoende medewerkers op het secretariaat en de coupons of na tellen of optellen en natellen.
Ja, dat vind ik ook, vandaar dat wij ook altijd punten natellen. Het gezeur dat je ervan hebt als het niet goed gaat qua prijzen is heel erg (en het schaamtegevoel). Ondanks het natellen is het bij ons ook wel 1 keer misgegaan: het meisje startte na een andere rubriek, maar viel qua prijzen in de rubriek ervoor. We waren vergeten haar te rekenen bij die eerste rubriek en ze had dan eigenlijk recht op een prijs. Zodoende hebben we haar alsnog een prijs (waardebon) moeten geven, hetgeen toch weer extra geld kost!
Citaat:
Wel mijn petje af voor veel ruiters die correct blijven en netjes afspreken wanneer ze nog mogen bellen om te horen of er nog afmelders zijn, die bij het zoek raken van een coupon (op de wedstrijdag) gewoon zorgen voor een reserve coupon. En die je na een drukke dag of avond even netjes komen bedanken voor de organisatie moet zeggen dat dat ook wel wat heeft.
Ja, dat ook zeker! Een tijdje geleden heb ik op de wedstrijddag veel moeite gedaan om iemand later te laten starten omdat ze te laat kwam. In de week voor de wedstrijd had ik haar al een stuk of 6 keer aan de telefoon gehad en iedere keer moest ik daarvoor moeite doen om haar op een goede plek te laten starten. Dat ze dus op de dag zelf belde begon ik het behoorlijk zat te worden en ik denk dat ze dat gemerkt heeft. Ze kwam om zich in te schrijven en ... ik kreeg een grote doos 'Merci'. Nou, dat vond ik wel weer gigantisch tof en ik vergat gelijk alle moeite die ik voor haar moest doen.
Dat geeft de mens gewoon weer een beetje moed.
Verder vind ik het ook heel charmant als je complimenten krijgt van de juryleden: wat ziet de startlijst er goed uit, duidelijk opgezet, genoeg tijd voor de proeven gerekend en voldoende pauzemomenten (pisstop) voor de jury!! Nou, dat streelt ook je ego hoor!!!