ergenissen aan het wedstrijdsecretariaat.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anne_GTI

Berichten: 18201
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

ergenissen aan het wedstrijdsecretariaat.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-03 15:38

Waar erger je je aan bij het wedstrijdsecretariaat van je eigen club of van een organiserende vereniging?

Het is niet de bedoeling om wedstrijdsecretariaten af te lopen zeiken dus zet er wel een goed onderbouwde omschrijving bij en als het even kan ook een oplossing hoe het in jouw ogen beter kan.

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 15:39

Ik voer zelf een wedstrijdsecr. en ben zeer benieuwd!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 15:56

wat ik net al zei. Me als 67e indelen, en dan om 10 minuten voordat de rubriek begint zeggen dat ik nr 20 ben! Dat kan je dus niet maken.

En topergernis:
- Onbereikbaar zijn voor info over starttijden. Zet dan de startlijsten op internet of stuur ze op. En lang niet iedereen heeft het vraagprogramma, dus beltijden neerzetten op een plek waar iedereen dat te weten komt (bv antwoordapparaat).
- en wat de wedstrijdkalender betreft van de KNHS. Een duidelijk verwijzing naar welke vereniging de wedstrijd organiseert. Tel nr alleen zijn onvoldoende. De oude NBGVR werkte met verenigingsnummers en een adressenlijst, dat was super. Nu moet je maar gokken welke club in Vught het is!
Verder valt het best mee. Ik heb een paar keer op het laatste moment nog gebeld om in te schrijven en dat lukt (met springen) vrijwel altijd.

Lientie
Berichten: 305
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 16:33

Wanneer je aankomt en blijkt dat je al had moeten rijden. En er vervolgens aan toe voegen (alsof ze heel gul zijn) dat je wanneer je snel opzadelt je nog net even kan rijden.

Ik houd altijd rekening met uitvallers maar wanneer meer als de helft van de 30 uitvallen kan ik er ook geen rekening meer mee houden.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 16:37

Ergernissen:
eeehhhh de startijd van de nr 1 doorgeven terwijl jij nr 10 bent, verkeerde tijd prijsuitreiking doorgeven zodat je die dus mist,
bellen dat je je startcoupons niet opgestuurd hebt terwijl je ahv startcoupons wordt ingedeeld en je toch ECHT op de lijst staat, dus coupons opsturen en dan vervolgens bellen: oh het was een andere Vivian sorry (en zo zit je wederom met volgekalkte coupons),
of coupons bij anuleren wedstrijd niet terugsturen ook zoiets..... ggrrrrrr......

Verder vindt ik het wel knap dat ze het toch allemala maar ingedeeld krijgen hoor, dus vaak vergeef ik ze wel die foutjes, hihii

Pugi

Berichten: 1205
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 22:01

Wat ik heel irritant vind is het lange wachten op de prijsuitreiking.
Bv. laatst was de laatste start om 20.15 uur en was de prijsuitreiking pas om 21.45, hier kan ik me dus enorm pissig om maken Boos!
Ik snap werkelijk niet waarom dat zo lang moet duren, het is toch een kwestie van coupons controleren en bekijken wie in de prijzen vallen Verward
Verder vind ik het irritant als ze de punten niet beschrijven op de lijsten die er hangen.
Zo kun je dus niet zien of je uberhaupt wel in de prijzen zit en wacht je soms voor niets Boos!

Anne_GTI

Berichten: 18201
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-03 23:16

Sommige wedstrijden staan er gewoon om bekend dat je erg lang op de prijsuitreiking moet wachten. Hier vlakbij is er altijd 1 waarbij ik mijn paard eerst naar huis breng en vervolgens even op de fiets terug ga. Meestal is de prijsuitreiking zo laat dat het al donker is (avondwedstrijd) en de tent door de drankvoorraad heen is. Nadien ga ik meestal slingerend naar huis op mijn fietsje.... Maar ik heb wel lol gehad en ik was erop voorbereid.... hihihi Don't drink and drive....

Erger me ook wel eens aan de onmogelijke opgave om op twee plaatsen tegelijk te moeten zijn. Hoe kan ik in godsnaam tegelijk dressuren en springen??? Ook de planning van de tuigpaarden tussen een rubriek en een barage van een rubriek vind ik minder geslaagd. Je weet nooit hoe lang die karretjes rond blijven crossen en ondertussen zit je mooi te lang op je paard.