ik ga op vakantie en mijn pony blijft thuis!wat nu

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
machogirl

Berichten: 349
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: sittard

ik ga op vakantie en mijn pony blijft thuis!wat nu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-03 10:37

helup! ik ga morgen avond weg naar turkije 2 weken!
maar macho moet thuis blijven en ik weet zeker dat ik heel erge heimwee ga krijgen maar wat moet ik daaraan doen??? Verward
ik ben elke dag bij hem en het is zooon sjattie! ik weet zeker dat het dit jaar weer mis gaat, en hetzelfde geld voor macho, die schijnt heel chaggerijnig te worden als ik er niet ben maar wat moet ik doen?
ik kan geen leuke vakantie hebben allleen al door dat enorme gemis van mijn sjattie! Verdrietig Verdrietig
help mij please! Verdrietig
groetjes machogirl

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 10:43

Neem foto's van hem mee! Dan kun je altijd aan hem denken.

machogirl

Berichten: 349
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-03 10:55

ja heb ik al geprobeert ma ik blijf dan zielig en sipjes Verdrietig

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 10:59

foto's meenemen en elke dag bellen hoe het met m gaat.
Ik heb naar parijs (3 dagen) ook foto's meegenomen, maar niet dat ik echt zo'n super heimwee had of zo.
Genoeg lolmaken werkt ook Haha!
voor 2 weken zou ik eigelijk ook niks anders weten. Ik zou geen 2 weken weg kunnen namelijk

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 11:24

ja foto's mee nemen en als je weet van te voren dat je zo'n heimwee hebt niet zo een lange vakantie meer boeken maar een weekje!!
en ik neem aan dat hij goed verzorgd word als jij weg bent dus geniet gewoon van de vakantie depony is is er na twee weekejs wel weer *LOL*

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 14:01

Waterkippie schreef:
ja foto's mee nemen en als je weet van te voren dat je zo'n heimwee hebt niet zo een lange vakantie meer boeken maar een weekje!!
en ik neem aan dat hij goed verzorgd word als jij weg bent dus geniet gewoon van de vakantie depony is is er na twee weekejs wel weer *LOL*
inderdaad als je pony goed wordt verzorgt hoef je je daar geen zorgen over te maken!ik snap het wel!veel sterkte en plezier op je vakantie!

sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 14:04

Tja, misschien idd wat foto's meenemen en zo nu en dan eens bellen. IK ga er vanuit dat je goede verzorging hebt geregeld tijdens de vakantie voor je paard, daar zou ik iig op vertrouwen dat dit ook goed gebeurd. En voor volgend jaar een vakantie boeken met je paard!!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 14:43

Gewoon een keertje bellen hoe het met hem gaat !

machogirl

Berichten: 349
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-03 19:04

ja ik heb een goede verzorgster geregeld en ik vertrouw haar wel want ze kent macho ook Lachen
ja ik heb ook een vakantie met hem geboekt dat is pas 17 augustus, dus ik verheug me daar gewoon op en zorg dat die vakantie naar turkije wel goed afloopt en (hoplelijk) zonder heimwee