i-mode??????????????

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Rytje
Berichten: 583
Geregistreerd: 30-06-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

i-mode??????????????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-03 09:25

Mijn mobiel die ik nu heb ik niet goed meer dus ik moet een ander. Maar nou had er iemand gebeld van een actie ofzo dat me vader een imode van 69 euro kon krijgen. Dus die wil ik misschien wel maar ik weet niet of ie goed is. Ik weet wel dat je er heeeel veel mee ken en dat ie van KPN is. Maar voorderest weet ik er nix van. Dus alle ervaringen of weetjes zijn welkom.

Life go's on


Hendrik

Berichten: 234
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: Loon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 14:42

Ik heb er ook eentje en ik gebruik hem nooit!! vind het maar niets, je moet vaak voor de leuke dingen nog weer extra betalen. ook zijn de baterijen snel leeg. ik heb hem dus weer opgezegt

Rytje
Berichten: 583
Geregistreerd: 30-06-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-03 21:27

en voor gewoon smsen en bellen?

Life go's on

Ballerin

Berichten: 534
Geregistreerd: 01-01-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 10:24

Mijn vader kreeg hem gratis bij een aanbieding van de Rabobank en ik heb hem gekregen.
'K ben er zelf heel tevreden mee, alleen de batterijen zijn idd snel leeg.


Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 11:04

Ik ben ook heel tevreden met mijn nieuwe neccie. Foto's kunnen er in, smsjes kun je met plaatjes en tekstkleurtjes doen en daar nog weer dingen in plakken. SMileys zijn plaatjes etc etc.

En i-mode gebruik ik ook.

'Paint' it 'Black'

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 11:04

Geluidjes zijn om te kwijlen.

Van de nieuwe 22i zijn de batterijen overigens een stuk beter. Gaan veel langer mee.

'Paint' it 'Black'

Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 12:22

Vind het he-le-maal niks, dat I-mode....je hebt er gewoon niks aan. Ik heb er super spijt van, het is hartstikke duur en ik gebruik het nooit. Ikheb er zo'n Toshiba bij die binnen een dag leeg is, en SMS is heel beperkt in het aantal karakters...dus moet je eigenlijk I-mailen maar dat is reteduur.....Wil er echt onderuit....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arlette1991, Astrid_Brann, Clairtje_Sun, Kim_S, lisawouda93, miereneter, Orchideee, Patriesje, Polarize en 49 bezoekers