Corsica

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Corsica

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-03 22:07

Ik ga dinsdag naar Denemarken... voor het WK van de ijslanders natuurlijk Knipoog Maar daarna reizen we door naar Corsica! Ik heb er echt zin in, want dit is dan al de 4e keer dat ik daar kom en het is zo leuk om al die mooie plaatsjes weer eens af te gaan. Zijn er meer mensen die naar Corisica gaan of wel eens zijn geweest? Cool

Groetjes Jessie

katinkaaa

Berichten: 560
Geregistreerd: 25-05-03
Woonplaats: heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 11:17

ja wij zijn vorig jaar en 2 jaar geleden naar Corsica geweest ik vind het echt een heel leuk eiland vooral Bonefatio en ik vind Bastia ook een vet cool plaatsje vooral s'avonds dan zijn al die lichten aan en het is ook vet cool om daar in de zee te zwemmen. ga je met je ijslander naar Corsica nou veel plezier.
groetjes Tanja

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 11:24

Ik ben 10 jaar geleden op Corsica geweest. Ik vond het er echt superleuk en mooi!

katinkaaa

Berichten: 560
Geregistreerd: 25-05-03
Woonplaats: heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 11:26

ja dat snap ik het is er echt super gaaf ik zou er zo nog een x heen willen alleen die bootreis is wat minder maar ja dara kom ik wl weer over heen:P

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-03 12:21

Katinkaaa: Ik ga er helaas niet met mijn IJslander naar toe Knipoog Is een beetje duur... en te warm Tong uitsteken
De bootreis vind ik super!! Wij vertrekken altijd vanuit Livorno (Italiƫ) en dan is het ong. 3 uur varen geloof ik. Bonefatio is idd een fantastisch plaatsje, echt een droom als je daar bent... net een sprookje Haha! En heerlijk om weer in die blauwe zee te zwemmen... alleen de kwallen zijn wat minder Scheve mond Ik heb er echt zin om weer terug te gaan!

katinkaaa

Berichten: 560
Geregistreerd: 25-05-03
Woonplaats: heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 11:21

hoi
ja de kwallen die zijn zo dood eng ik wordt er altijd door geprikt dat jij de boot reis leuk vind ik ben vaak zee ziek jij wij vertrekte toen ook uit dat plaatsje en dan hadden we de snelle boot wnt je kon ook die van 7 uur hebben maar dat vonde wij te lang en hebben jullie dan een vouwwagen of een caravan. wij stonden een leer op een camping met onze vouwwagen en toen liep er opeens een schorpioen over onze tent heen vet grappig maar waneer ga je?
veel plezier alvast.
groetjes tanja