Terug van Ponykamp!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Terug van Ponykamp!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-03 10:50

Hey Bokkers,

Na een weekje ponykamp ben ik weer terug. Ik heb de hele week op Britt en Snowflake gereden en ik ben er erg te vreden over.

Maandag's toiletteerles van Roel (instructeur) en een dropping. Als opdracht moesten we ook nog een liedje zingen, het moest uit 8 regels bestaan. Als onderwerp: De hitsige merrie, en als verplicht woord: Mmmmm!

Dinsdag's nog een droppig, nu zonder de kleintjes. We liepen een beetje te ver om en waren om 1 uur bekaf terug op de manege.
Ook vandaag hadden we een opdracht. Reclame spotjes na-spelen.

Woensdag's hadden we springles, Snowflake is een goeie springer maar heeft een flinke tijd terug erg schrik voor hindernissen gekregen.
Na een aantal keer proberen lukte me om een oxcer van een kruis/stijl en een waaier met haar te springen.
S'avonds hadden we als opdracht een kranten modeshow te houden. Het werd een flinke chaos Tong uitsteken
Daarna hadden we een groot kampvuur in de buitenbak gemaakt. Het was gezellig met een bowl en marshmallows. Helaas begon het te regenen en moest alles per direct opgeruimt worden.
Toen kwam er paniek, het achter erf van de manege begon onder te lopen en het water kon niet weg, de tenten waren dus bezig met verzuipen.
Na flink gesjouw door de stromende regen lag iedereen in de binnenbak met zijn luchtbedje.
Ik en Amina (van Bokt) bleven in het hoge deel van de travelsleeper liggen, wij bleven droog Haha!

Donderdag's hebben we niet echt les gehad, het regende en onweerde hard en Britt is ook zeker vaak weg geschoten van de knallen buiten.
Toen het weer wat rustiger werd hebben we ons carousle proefje geoefend.
S'avond's hebben wij ons vermaakt met een potje leven cluedo. We kwamen als 2de binnen... jammer, net niet gewonnen.
Het was kei leuk, ook voor de kleinere van het ponykamp.
Later hebben we een disco in de kantine van de manege gemaakt en bijna iedereen deed mee.

Vrijdag's had Roel goeie zin en gingen we in de wei rijden. De opdracht: Zo snel mogelijk rondje ene wei, door naar de andere (hele ronde maken) naar de 3de (ook hele ronde) en dan weer terug naar de begin wei.
Wie het snelste dat deed had gewonnen.
Natuurlijk was Britt het snelst Tong uitsteken ik won dus OK dan!
S'avonds gingen we bowlen, maar we mochten er niet in zonder dat we een hoed van iets dergelijks ophadden.
We liepen later dus gezamelijk met een gek hoofdeksel (van kranten, vuilniszak, etc.) vrolijk daar naar binnen (en gek dat de mensen keken!)
Ook dat was reuze gezellig!
Later hebben we ook toen weer een disco gemaakt.
S'avonds hebben we nog even lol gemaakt in de tent (de jongens en Neline (Stagaire) bleven in onze tent slapen) en toen zijn we in slaap gevallen.

S'morgens begon de dag toch een stuk minder, Het was zaterdag. Ik werd wakker met een gevoel: Nou... nu moeten we weer naar huis.
Oke, spullen ingepakt dus en Britt ingevlecht en opgezadelt. Met haar zou ik de proef mee-rijden tussen de kleintjes met hun pony's. Zo waren hun met een even aantal en kon ik voorop om ze te leiden.

Het was erg succes vol en we waren allen zeer tevreden!
Toen bijna iedereen naar huis was mocht ik van Roel en Hans Snowflake nog een uurtje rijden. En toen toch maar naar huis gegaan...

jammer zeg...
Maar! Maandag is er weer een ponykamp, met kleintjes die erg on er varen zijn en ik ga elke dag helpen. Er moet alleen nog gekeken worden of ik ook op de manege weer kan overnachten!

Groetjes, Mireille

(Uiteraard heb ik veel Cheese! gemaakt, die vind je binnen kort wel in [LK])

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 12:52

Klinkt best leuk! hebben jullie alleen geen buitenrit gemaakt?
Oh ja, waar ben je op kamp geweest?

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-03 12:55

Annetje schreef:
Klinkt best leuk! hebben jullie alleen geen buitenrit gemaakt?
Oh ja, waar ben je op kamp geweest?

Nee, nog geen buitenrit, de manege heeft een nieuwe eigenaar gekregen en dit was hun eerste ponykamp. Ook hebben we veel nieuwe paarden die waarschijnlijk geen ervaring hebben met buitenrijden en met dit kamp gingen ook veel kleintjes mee die weinig ervaring hadden

In mierlo

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 13:16

nou klnikt in ieder geval als een leuke week! wel jammer dat jullie niet naar buiten konden maar je kan niet alles hebben natuurlijk!
en ben benieuwd naar de foto's!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-03 13:41


sHaKiEjLaVeR
Berichten: 1432
Geregistreerd: 20-06-03
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 08:34

jmmr dat het afgelopen was maar het was toch wel leuk?

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 10:41

idd heel erg veel foto's!
jammer dat het is afgelopen

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 11:02

leuk,wij gaan 17 augustes Haha!
wel heel erg jammer van het weer bij jullie zeg!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-03 11:18

Inderdaad, kei jammer dat het is afgelopen Boos!

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 15:51

ja wij slapem op slaapjamers,dus gelukkig is er bij ons nooit las van geweest.
alleen vind ik dat ze de volgende keer wel de pony's wat maker mogen maken zodat jullie ook kunnen buiten rijden en alles.
maar was het dus wel gezellig?

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 15:52

jee let niet op me typfouten Haha!
slapm=slapen
slapajammer=slaapkamer

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 19:43

aah eindelijk de foto's!!
was echt grappig toen met Pasja op de manege!
ik heb heel veel foto's gejat hoor :p!
ze zijn ook zo mooooooii
en Britt liep echt goed! heeft ze bij mij nog nooit zo goed gedaan|!! ben trots op jullie!
Afbeelding
OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! Pling Haha! Knipoog

jacje

Berichten: 2557
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 23:34

Volgens mij was het een hele leuke week, op de site staan trouwens hele leuke foto's.