Boktrit Hoog Buurlo

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Boktrit Hoog Buurlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-03 20:53

Vandaag was de boktrit bij Lia en Albert in Hoog Buurlo.
Vanmorgn na de nachtdienst heb ik de honden eten gegeven en ben in de auto gestapt, richting Hoog Soeren.
Gelukkig was ik niet te moe om te rijden, en kwam ik zonder ongelukken te maken daar aan. Na een boterham gebietst te hebben, gingen we naar Hoog Buurlo. Albert had Arwen Lune en Rowan al opgehaald uit Veenendaal.
Ik kon mijn paard niet meenemen, maar ik mocht Händell lenen van Lia OK dan!
De vorige keer dat ik op hem gereden had, heb ik van dichtbij kennis gemaakt van de Apeldoornse bodem, dus ik hoopte dat het deze keer beter zou gaan met ons.
Langzamerhand kwamen de rest van de bokkers aan: EvelineB met Lucien, Ilona met Jurga, Samsam met Ludwina (hoop dat ik het goed schrijf) en Kim met Lodewijk.
We hebben nog een poosje gewacht met opzadelen, omdat Bubbles met Baduh er nog niet was, maar uiteindelijk zijn we om half 12 toch maar weggereden. Scheve mond
Eerst een lekker stuk gestapt over de hei. De omgeving is daar prachtig, en ik werd regelmatig door Lia gedwongen om goed rond te kijken. Het is daar echt mooi, zoiets heb je in Rotterdam niet.
Tussen de bokkers onderling ging het ook heel goed, iedereen zat druk te kletsen met elkaar, en regelmatig werd er even van plek gewisseld. Zo heb ik uiteindelijk met iedereen even bijgekletst of kennis gemaakt.
We hebben flink doorgereden, met als klap op de vuurpijl de rengalop over de zandverstuiving. Haha! Wat ging dat hard zeg, niet normaal meer.
jammer genoeg ging Händell niet zo hard als de vorige keer, nu moest hij eigenlijk plassen maar hij vertikte het.
Al met al zijn we ruim 2,5 uur weggeweest, we hebben heerlijk gereden, mooie natuur gezien, en helemaal bijgekletst. Een superdagje dus.
Ik heb jammer genoeg maar 1 foto, van Ilindra die kennis maakte met de vos van Samsam:

Afbeelding

Dit was nog voor de rit, de paarden (en wij) waren nog fris en vrolijk, op de achtergrond staat nog net een stukkie Händell Lovers

Goedgekeurd onderschrift :)


fokfanaat

Berichten: 20205
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 20:58

Het was inderdaad een super geslaagde dag, een fantastische locatie en een mooi klein clubje, wat wel zo overzichtelijk is.

Maarre, ik ben benieuwd of ik morgenochtend mijn bed nog uit kan komen, er zal me wel wat spierpijn wachten. Vrees ik!

Lia nog bedankt en het zeker voor herhaling vatbaar!!

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 21:33

Ik heb het erg leuk gevonden. Vooral bink Lucien (van het type 'geen ballen maar wel praatjes' - klophengst dus) vond ik een prachtig heerschap Haha!

Ik heb meer foto's gemaakt, hoewel het resultaat van vanuit het zadel fotograferen altijd wat twijfelachtig is. Ben nu doodop, zal morgen het een en ander online zetten.
Tot mijn grote verbazing wist (enige pony) Rowan toch nog de helft van de paarden voor te blijven op de zandvlakte... Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 22:22

Ik heb ook zo onwijs genoten vandaag! Hartstikke bedankt voor de rit Lia! Ben echt blij dat pap me wilde brengen en dat Jur zo gigantisch braaf was. Ze heeft me echt verbaasd door verliefd te worden op Lodewijk. Jur, die geen andere paarden moet, bleef maar rondrennen toen Lot weg was en bij kennismaking in de wei gilde ze geeneens.... Verward Kim, Jur wil meer Lot-meetingen volgens mij. Hebben we straks een Boktpaardkoppel!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 22:33

Echt weer zo´n typische Ilindra foto, eerst staaat ze heel stoer met een mooi gebogen hals en de oortjes recht naar voren.
Pak ik de camera en druk af, plop gauw ogen dicht, oren draaien en een beetje raar gaan staan Rolleyes
Het was idd een geslaagde rit, jammer dat Bubbels niet kwam want ze heeft een mooie rit gemist.
Ben benieuwd hoe de foto´s van Arwen zijn geworden.
Ik vond het erg leuk om Presley (nu Rowan Haha! ) weer terug te zien en blij dat Arwen zoveel plezier van hem heeft.
Helaas was ik zelf mijn camera vergeten Frusty

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 11:39

Dammit, en ik maar denken dat ik een pbtje zou krijgen als het allemaal rond was. Ben zo absurd druk geweest, echt jammer dat ik het helemaal verkeerd begrepen heb. *Schaam*

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 12:14

Ben ook nog even langsgeweest toen de rit afgelopen was, maar ik kon wel zien dat iedereen genoten had Lachen

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 14:04

Likt me een hele gave en geslaagde dag, en ik vind het leuk voor jullie dat jullie zo genoten hebben.

Ja Lia, ik ben heel jaloers!

Je suis Charlie.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 22:17

Ik heb weer stapels foto's, dus dit is een selectie. Grote versies zijn op aanvraag verkrijgbaar Lachen

Helaas, Arwen is over haar data-limiet heen. De foto's zullen vanaf vrijdag 1 aug. terugkeren, hierover nader bericht in dit topic'

[edit:BartVB]Foto's verwijderd op verzoek[/edit]

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-03 22:37

Gave foto's Haha!
Händell is echt een lieverd, hij staat ook goed op de foto's.
Hoeheetieookalweer is Caesar, voor de DVT-ers dat lieve kleine puppie van vorig jaar. Lief is hij trouwens nog steeds Haha!
Jammer genoeg geen foto's van het galopje op de hei,dat was erg spectaculair. De volgende keer mag Albert gewoon niet weg, maar moet hij verplicht foto's maken

Goedgekeurd onderschrift :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 22:44

Leuke foto´s
Ik baal nog steeds dat ik m´n camera was vergeten.
We doen het dus gewoon nog een keer

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 22:50

Foto's zijn idd erg leuk!!
Geen last van dazen gehad? Onze rit is daardoor wel een beetje de mist in gegaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 23:01

Nee, die had ik van te voren allemaal al weggejaagd Haha!
Omdat we hier nagenoeg geen water hebben vallen de dazen ook erg mee.
Alleen achter Kootwijk kom je er wat tegen maar dat valt goed mee.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 23:03

Ilindra schreef:
Nee, die had ik van te voren allemaal al weggejaagd Haha!

Naar ons toe dus, dank je Haha! Ze zaten werkelijk allemaal bij ons in Drenthe.

Wat is Lodewijk een lieverd trouwens, blijf het een superleuk paard vinden.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 23:12

De groep reed in de walm van mijn Antibeest, dus het viel mee Haha!
Bij Otterlo zitten er trouwens mee, rotbeesten gaan echt om je hoofd zwermen. Daar heb ik gisteren geen last van gehad Lachen


eveline_B

Berichten: 2828
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 07:24

Wauw, mooie foto's zitten erbij ArwenLune.
Ik heb het erg naar m'n zin gehad. Flinke rit, mooie bossen, de zandverstuiving heb ik zo snel niet kunnen bekijken, maar die was erg snel. Die zandverstuiving was echt leuk. We reden voorop en werden ineens ingehaald door een kudde paarden. Lucien dacht whaaa wacht op mij en ging er in een noodgang achteraan. Na 100 meter vond hij het bij nader inzien wel erg zwaar en besloot dat de rest waarschijnlijk wel op hem zou wachten Schijnheilig .
Lucien is zijn grasbuik weer kwijt, maar hij wilde me bij thuiskomst nog steeds kennen. Al-met-al zeker voor herhaling vatbaar dus.

Citaat:
Ik heb het erg leuk gevonden. Vooral bink Lucien (van het type 'geen ballen maar wel praatjes' - klophengst dus) vond ik een prachtig heerschap Haha!

Lucien heeft wel ballen (denk toch om zijn ego). Ze zijn alleen niet ingedaald.

Helaas was vriendlief niet zo blij met me. Ik was wat te lang blijven hangen na de rit Bloos! . Ik had beloofd om 16:00 thuis te zijn, maar toen reed ik net weg uit Hoog Buulo. Gelukkig is hij er wel weer overheen gekomen Haha! .

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-03 11:56

Tssssk, wat was er nou zo gezellig dat je bleef hangen joh Haha!
Ik vind het altijd erg grappig dat je met zoveel min of meer vreemden bij elkaar bent, en toch met elkaar praat alsof je elkaar al jaren kent. Raar fenomeen, dat internet *LOL*

Goedgekeurd onderschrift :)

fokfanaat

Berichten: 20205
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 12:09

Leuke fotoos!! De volgende keer reken ik gewoon ook op een hele dag en blijf ik ook gezelli napraten!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 16:55

Wat een leuke pics! Ik zit alleen op die ene erg scheef op mijn paard! Of is dat gezichtsbedrog? *LOL* Jurga was helemaal verliefd op Lot, jammer dat daar geen pics van zijn.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Belker

Berichten: 15253
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 19:29

Ziet er erg gezellig uit. Ik geloof zeker dat het voor herhaling is. Wie weet, misschien doe ik dan wel mee.
Ik wilde nog komen maar helaas wij zaten verderop, het federatie centrum vanwege de merriekeuring. Kreeg informatie waardoor ik er toch naar toe moest. Helaas op niets uitgelopen.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 19:37

Afbeelding

Ik ben er eindelijk achter hoe Sjakie er bijstaat....

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

pluizebeest
Berichten: 7
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Wenum Wiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 21:17

Hele mooie plaatjes. Ik had mijn paardje Ludwina uitgeleend aan SamSam. Ik had er gisteren geen kip meer aan, Ludje was erg rustig en een beetje uitgeblust van de rengalop.
Na het enthousiaste verhaal van SamSam was ik best wel jaloers, de volgende keer zou ik wel graag mee willen.

fokfanaat

Berichten: 20205
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 21:23

pluizebeest schreef:
Hele mooie plaatjes. Ik had mijn paardje Ludwina uitgeleend aan SamSam. Ik had er gisteren geen kip meer aan, Ludje was erg rustig en een beetje uitgeblust van de rengalop.
Na het enthousiaste verhaal van SamSam was ik best wel jaloers, de volgende keer zou ik wel graag mee willen.




He mutsie, jij ook hier!!!!!

Heb je de pics van je superbrave beestje gezien???


Nog bedankt voor het lenen!!

En de volgende keer ga je maar mooi zelf, ik breng je wel!!
Laatst bijgewerkt door fokfanaat op 28-07-03 21:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-03 21:23

Leuk paard, die Ludwina.
Mag je trots op zijn, en natuurlijk kun je mee. Alle bokkers zijn welkom. Haha!

Goedgekeurd onderschrift :)

eveline_B

Berichten: 2828
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 07:38

Jeetje, doen de foto's het nu al niet meer? Dat is snel.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 8 bezoekers