[Dienstmededeling] Bokt Beheer Bulletin Oktober

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

[Dienstmededeling] Bokt Beheer Bulletin Oktober

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-06 10:36

Het Boktbeheer Bulletin van september is hier te vinden.

Beleid:

Verzameltopics

De proef met de verzameltopics is afgelopen op 1 oktober. Helaas heeft de uitslag even op zich laten wachten maar hier is hij dan. We zijn van mening dat serieuze verzameltopics een toegevoegde waarde kunnen hebben voor Bokt. We zien wel graag dat deze topics aangevraagd worden bij de moderator van het betreffende forum. Op UK, CB, (J)ITP en HAW worden verzameltopics vrijwel zeker niet toegestaan, denk daar aan bij je aanvraag om teleurstelling te voorkomen.

Stipje en abbo reacties

Het is op Bokt niet toegestaan om alleen te reageren in een topic zodat het topic in je eigen berichten staat. Een bericht moet zinvol en iets toevoegen aan het topic. Vandaar ook dat alle reacties voor een stipje of abbo verwijderd worden. Je kunt in plaats daarvan je inschrijven bij een topic, of het topic bookmarken. Zie ook de tip van de maand later in dit bulletin.

Geheim Bokt project
Lielle schreef:
Zoals al bij velen bekend is, is er sinds een tijdje het grote GBP waarvan Margreet en ik de coordinatoren zijn. Om niet al te flauw te zijn, willen we alvast een tipje van de sluier oplichten.
Er zijn al heel wat speculaties over bananen, CDs, bier, boktstrings e.d. langs gekomen (zie het topic van de maand), maar dat wilden we jullie niet aan doen.

Maar als jullie nuttige topics weten die je regelmatig raadpleegt om informatie op te zoeken, of bokkers met een enorme hoeveelheid kennis op een specifiek gebied zouden wij dat erg graag horen (PBtje naar Margreet of mij Ja ) . Het blijft nog even geheim (GBP Extreme duivel ) wat daarmee gaat gebeuren, maar we hopen dat bokt straks als een grotere bron van informatie gebruikt gaat worden.


Inhoudelijk

Vertrek Lielle

Helaas heeft Lielle besloten het moderatorteam te verlaten om zich volledig toe te leggen op het GBP. Wij willen Lielle bedanken voor haar grote inzet en werk wat ze voor Bokt heeft verricht. Daarnaast willen we haar veel succes wensen met het GBP-project.

Sex en relaties op Bokt.nl

Er zijn een aantal klachten binnengekomen over de vele seksueel getinte topics op LZP en MW. Eén van de suggesties van gebruikers was er dan maar een speciaal subforum van te maken zodat mensen het op kunnen zoeken maar er niet per ongeluk mee in aanraking komen. Wij hebben daar niet voor gekozen omdat Bokt in principe een paardenforum is en er genoeg andere forums zijn waar seks besproken kan worden.
Er zijn op dit moment twee topics waar alle vragen over seks in gesteld kunnen worden:
1. hier - een topic voor de wat jongere gebruikers waar je serieuze vragen over seks kwijt kan in de jeugdhuiskamer.
2. hier - een topic in de huiskamer waar je gezellig kan kletsen over seks en alle min of minder prangende vragen, opmerkingen en ervaringen erover kwijt kan.

Topics met vragen over seks op mensenwelzijn en LZP gaan met een link op slot.

Bemiddeling op Bokt.nl

Vanaf 14 september draait het nieuwe bemiddelaarsteam. We zijn van harte welkom geheten door de moderators en het beheer, de samenwerking met hen verloopt zeer goed. Onze werkwijze en contactgegevens kun je vinden in dit topic.

Wij hebben inmiddels tien verzoeken behandeld. Dit klinkt heel veel, maar daar zaten een aantal "oude" zaken tussen die al liepen voordat het team van bemiddelaars werd uitgebreid en we van start gingen in de nieuwe opzet. We hebben kunnen bemiddelen in een aantal zeer diverse zaken, variërend van ruzies tussen gebruikers onderling, OW-geschillen en bans. Kortom, we draaien volop! En we hopen natuurlijk dat iedere gebruiker zich vrij voelt om bij ons aan te kloppen.

Onze werkwijze en contactgegevens kun je vinden in dit topic.

Geen advertenties op [BB] Beestenboel

Regelmatig verschijnen er op Beestenboel topics waarin een dier ter overname wordt aangeboden. Dit is niet de bedoeling van BB en deze topics zullen dan ook verplaatst worden naar EA-Overige.

Enquêtes op Bokt.nl

Als je een enquête op Bokt.nl wilt plaatsen, dan kan dat bij vermelding van de [ENQ] tag in de titel en op alle fora, uitgezonderd Paardenwelzijn (dit zijn de fora [MD] plus [BEH] en [VS] ). Tot op heden werden dergelijke topics gesloten zodra zij de 4 pagina's bereikt hadden. Er is echter besloten om deze regel aan te passen, doordat de topicstarter zelf een pb aan de mod of TEM't met het verzoek dat het topic dicht kan wegens voldoende ingevulde enquêtes.

FAQ op [BRT] Buitenrijden, Ruitervakanties en Trektochten

De FAQ is nu uitgebreid met een, weliswaar nog beknopt, overzicht van waar je overal kan overnachten samen met je paard in Nederland, en daarnaast de bekende ruiter en menroutes in de Benelux. Mocht je zien dat er nog adressen ontbreken of websites, dan kun je altijd Maya een pbtje sturen. De FAQ is hier nog eens na te lezen.

Technisch

Slotjes onderaan de pagina

Vanaf nu worden alle topics die gesloten zijn, of verhuisd zijn automagisch onderaan de pagina gezet. Hierdoor is een stuk duidelijker op Bokt.nl wat de lopende topics zijn. Als je nog het een en ander hierover wilt nalezen, dan kan dat hier.

Tip van de maand

De tip van de maand is de functie Bookmarken. Als je een topic wilt volgen zonder erin te reageren of als je geen zinnige reactie hebt, dan kun je het topic ook Bookmarken. Kijk hiervoor geheel bovenaan links oven het topic. Hier zie je de volgende mogelijkheden staan :

Schrijf je in bij het topic | Bookmark | Print | Stuur aan een vriend

Door te klikken op het woord Bookmark komt vervolgens een link van het topic in je User Control Panel terecht en wel hier : ucp.php?i=main&mode=bookmarks Zo kun je makkelijk een topic terugvinden zonder dat het in je eigen berichten staat.

Record aantal bezoekers

En het aantal bokkers tegelijk op Bokt.nl-record is weer gesneuveld, maar liefst 1199 bokkers waren tegelijk online!

Afbeelding

Downtime server

'Een van de twee servers waar Bokt.nl op draait heeft het donderdag 26 oktober begeven. Gelukkig kunnen we tijdelijk een server lenen van www.caret.net waardoor de site het na 19 uur en een hoop stress bij BartVB weer doet. Helaas moet er nu een nieuwe server gekocht worden, een aantal gebruikers is echter zo lief geweest een donatie topic te starten Party!! We hopen snel weer op eigen kracht verder te draaien.

De zoekfunctie

Er is een wonder gebeurd, een waar mirakel... de zoekfunctie is weer werkend! Go jij! Go jij! Bart zocht een leuke puzzel om zich in vast te bijten dus heeft daar de zoekfunctie voor gebruikt. Nu kan een ieder weer naar hartelust de zoekfunctie mishandelen. Wil je nog het een of ander nalezen, of heb je een rare fout ontdekt, dan kan je die in de Dienstmededeling melden.

Persoonlijk

Oscar's modvakantie duurt helaas nog iets langer dan gepland door het druk-druk zijn met verbouwen. Het feit dat ze daarvoor ook 7 maal een deur verft voor ze tevreden is, werkt hier dan ook niet bepaald aan mee. He Oscar? Knipoog
Tieneke heeft haar eerste les op de basisschool met succes gegeven.
Fairie Is haar stage meer dan beu! Wel nog even iets leuks: Pluizig beertje Jatou word eindelijk binnenkort geschoren!

Overig

Testrecepten

Het gemiddelde cijfer van het testrecept van de maand oktober komt uit op een 7,7
Het ging hierbij om de tortilla's met mozzarella en tomaat
Onder velen was het een groot succes, een aantal vonden het meer een voorgerecht dan een hoofdgerecht.

Het nieuwe testrecept van de maand is de Fruitige aardappel-gehaktschotel
Wil je deze maand ook meetesten, stuur dan een pb'tje aan Sizzy Lachen

Topic van de maand

Toen het vertrek van Lielle bekend was geworden, kwam er een druk gespeculeer over wat dat GBP inhield, dat is dan ook uitgebreid behandeld en de ontknoping kun je in dit topic nog eens rustig nalezen...

Een vakantieweek uit het leven van Maya
Citaat:
Een vakantieweek uit het leven van een mod.

Het is gebruikelijk om bij toerbeurt om allemaal een verhaaltje over een dag of week uit het leven van een mod te vertellen. Hierbij mijn beurt, gezien ik juist voor het schrijven van het BBB een weekje vakantie heb, heb ik mijzelf aangeboden, immers, een doordeweekse week terwijl ik studeer is heel erg saai… Maargoed, mijn week dus. Zaterdag 21 oktober zouden mijn heerlijk vrije dagen beginnen. Dan denk je lekker rustig aan te kunnen doen, uitslapen, luieren, beetje met paarden klooien, niets moet, maar gewoon lekker relaxen. Het tegendeel is echter het geval. Ik kom van een akkerbouwbedrijf af en mocht dus zaterdag gelijk aantreden om aardappels te gaan rooien. Het gros was al bij eerdere oogstbeurten gedaan, maar nog een klein perceel (2 kipkarren) moesten nog gebeuren. Dus dan sta je daar, aan de lopende band, kluiten, stengels, onkruid en moederaardappelen (die zijn rot) te verwijderen. Reden dat je dit doet, is om de aardappelen zo schoon mogelijk in te schuren om ze later af te leveren bij de fabriek. Was weer wel erg gezellig met de hele familie en de buren.

Daarna ’s middags het gewone werk gedaan, ik heb mijn ponies (een Haflinger Amanda en Tinker Dewi) aan huis staan. Dus de stallen en de paddock gemest, waterbakken geschuurd en opnieuw opgevuld, stroomdraad strakgespannen en paarden gepoetst. Vervolgens heb ik een uur of wat een beetje op internet gekeken voor mijn plezier en ook wat gemod, dit houdt voor mij als gewone mod in : mijn eigen fora nalopen en de TEM-lijst afhandelen met TEM’s van mijn eigen fora, verder lees ik modpraat en beleidszaken bij, geef waar nodig feedback, mijn mening enzovoorts. Voor het uitdelen van een OW bijvoorbeeld moeten er meerdere mods het eens zijn dat het ook een OW waard is. ’s Avond naar mijn werk gegaan. Ik werk in de keuken van een restaurant als hulpkok. Om zes uur beginnen en om half 12 weer klaar, was vrij druk voor het najaar.

Zondag eigenlijk rustig aan gedaan, ’s ochtends weer gemod, bezig geweest met wat EA-kwesties (niet nakomen afspraak doorgaans) en ’s middags naar de verjaardag van mijn oma geweest, ze was woensdag de 18e alweer 85 geworden, dus dat mocht weer gevierd worden met zijn allen Ja Het was erg gezellig, eten was goed en een leuke tijd gehad. Daarna kreeg ik per sms de noodkreet of ik kon komen werken op werk, dus dat maar weer gedaan. Kom je aan, blijkt het alweer rustig te zijn Verward Achja, toch nog ruim 2 uurtjes gewerkt en lekker gezellig gekletst met mijn collega’s.

Maandagochtend wederom weer eerst op Bokt gemod, gelezen en gereageerd. Overleg voor wat lopende beleidszaken. Maandagmiddag samen met Sita_ op pad geweest, lekker gaan schaatsen in de Yeti in Eeklo, het was erg rustig dus we waren met zijn vijven op de baan. Nog 3 mensen en wij met ons tweetjes. Was erg gezellig, lekker geschaatst, natuurlijk ook bijgeroddeld en gewoon gezellig gehad. Het schaatsen bleken we toch niet helemaal verleerd te zijn. Maandagavond EA weer eens helemaal opgeruimd en gecontroleerd op te snel herplaatst (nieuw topic binnen een week met andere spullen, of zelfde spullen binnen 3 weken). Veel werk maar doorgaans wel nodig.

Dinsdag moest ik naar het audiologisch centrum in Goes voor de jaarlijkse controle van mijn oren. Rechts was vrij stabiel gebleven met zo’n 80-85 dB verlies, maar links was weer iets slechter geworden. In ieder geval zat ik over de 100 dB verlies met dat oor. De audioloog raadde me nog wel aan om te kijken voor de mogelijkheden van een Cochleair Implantaat (CI). Daar voel ik momenteel nog niet echt voor, we zien wel hoe het loopt. Verder nog gezellig met mijn ouders gewinkeld in Goes, mijn vader weer eens in nieuwe kleren gestoken, dus die ziet er ook weer toonbaar uit Knipoog

Woensdag wederom weer de stallen gemest evenals de gebruikelijk verdere verzorging van de ponies. Verder ’s middags nog lekker gaan rijen met Dewi dit keer. Ging voor de verandering heel erg goed Haha! Had er door allerlei omstandigheden al bijna 9 weken niet op gereden (ze gaat vaker als handpaard mee), dus was even slikken. Maar ze was heel braaf Ja Lekker gereden dus. ’s Avonds voor school bezig geweest alsook bezig geweest aan het conversietopic voor OW's en UN's in het systeem om te zetten. Verder gezellig gechat op de MSN met wat kennissen, was erg gezellig, en lekker 101 dingen door elkaar doen Haha!

Donderdag, de boot van twintig over 1 genomen en om half 5 was ik in Utrecht beland, opgehaald door Shadow0 voor een gezellig avondje en de reden van het bezoek, een lesje dameszadel ervaren op manege ’t Hoogt in Utrecht. Daar zag ik een hele hoop dameszadels liggen, groot, sjiek en blauw! (mijn favo kleurtje Pling ) Ik kreeg een paard toegewezen, ene Funny, die was groot... Nagelbijten / Gniffelen Gok iets van 1.65/1.70 maar wel lekker relaxt. Een prachtig dameszadel met speciaal sjabrakje toegewezen gekregen, extra lange teugels aan bit vastgemaakt. Er werd voor me gezadeld, en toen op naar de binnenbak.

Daar opgestegen via een krukje, op de normale manier, vervolgens pootje erover, en zitten maar. Sjongejonge... wat zit dat onstabiel! En dan zit je ook nog eens hoog van de grond af... Nagelbijten / Gniffelen Ik had bij de eerste rondjes echt zo iets van.. no way dat ik ooit in draf ga met zo'n zadel. Maar door de uitstekende les en begeleiding van Bert ging het erg fijn. Je begint heel rustig aan, alleen maar stappen, dan wat figuren rijden, hand veranderen enzo, de rem en gas uitproberen. Heel relaxt allemaal, keurig overal de tijd voor gekregen. En dan in de draf. Oei. Dat is raar. Je rechterbeen wilt dan ook gaan drijven, maar dat been hoeft helemaal niks te doen, dus dan drijf je met links, kleine reactie. Nog eens met links, besluit je rechterbeen uit reflex om mee te helpen, bonk... Oohja... dat kan niet... Weer even doormuggelen, me bedenken dat stemcommando's vast niet toegestaan zijn in een manegeles. En dan herinner je je ineens dat je nog een zweep hebt Pling Funny was overigens vrij rustig qua tempo, voor een gewone les iets te langzaam, maar zo precies goed Haha! Hij gooide wel aardig op, maar je kan niet alles hebben Clown Enfin, toen dus wat gedraafd, beetje geprobeerd hoe je nou het stevigst zit, daarnaast letten op je voet, onderwijl proberen niemand overhoop te rijden, en dan beetje rondsturen na een tijdje. We hebben heel veel oefeningen gedaan, links en rechtsomkeert, slangenvoltes, gewone voltes, afwenden in groepjes van drie, in treintjesformatie heel veel oefeningen achter elkaar, en dan afgewisseld wie er voorop liep.

Toen het spannendste deel... de galop! Eerst linksom, jeumig... dan ben je precies een beginner, bonkerdebonkerdebonk. Ik had echt enorme meelij met Funny, hij was zo braaf, en ik had zoiets van.. ik moet tempo maken, dan zit het wat beter uit, tegelijk dacht ik, where the fiets is mijn knop (van westernzadel) en oei... ik pleur er zo af. En dan ook nog eens proberen op de hoefslag te blijven, of juist af te wenden als er iemand terugvalt in draf of niet genoeg doorloopt. Dat was echt niet makkelijk… Daarna de rechtergalop, die ging eigenlijk wat beter, had wat meer moed verzameld, durfde wat meer tempo te maken, Funny bij te tikken en toen ging het erg lekker. Nog een noodstop gemaakt toen ik achter Beatrix zat en haar paard ineens in de ankers ging. Maar ik bleef zitten! Pling Wauw, had ik echt niet gedacht. Opzij gestuurd en weer verder.

Maar na een goed uur rijden was ik wel helemaal afgepeigerd, bekaf en uitgeput. Afgestegen door pootje over de steun te doen, en dan zo naar benee, elegant aan het handje van Bert, want het was toch wel een beetje erg hoog... Clown Afgezadeld, nog even nagezeten, gepraat en naar huis. Ik vond het zo leuk! Maar zo zwaar, gewoon het hele blijven zitten, de andere bewegingen, maar ooit komt er voor mij ook zo'n prachtzadel Ja Vrijdag weer naar huis, ’s middags is de smid langs geweest, Amanda is van de ijzers afgehaald voor het winterseizoen en beide dames zijn weer netjes bekapt. En gezien mijn verhaal nu alweer veels te lang is, eindig ik hier nu maar mee..


Even opletten

Zorgen jullie er allemaal voor dat er weer wat extra's in de stallen ligt? Dit voor het geval Amerigo van Sinterklaas langs komt, aangezien de goedheiligman namelijk vanaf 18 november 2006 weer in Nederland is!!!

Noeps
Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-12-04

Re: [Dienstmededeling] Bokt Beheer Bulletin Oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 11:07

I'm utd!
Is het trouwens ook goed als ik de wortel voor Amerigo bij de achterdeur leg? *LOL*

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Re: [Dienstmededeling] Bokt Beheer Bulletin Oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 11:22

Leuke bulletin!!!
(maya, dat verhaal over dameszadel komt mij errug bekend voor haha Tong uitsteken )

odetteke

Berichten: 10546
Geregistreerd: 18-10-05

Re: [Dienstmededeling] Bokt Beheer Bulletin Oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 12:58

Het Bulletin hoort toch ook op de frontpage te staan normaal?

Anoniem

Re: [Dienstmededeling] Bokt Beheer Bulletin Oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 13:00

Leuk lang maar wel met veel informatie dit keer!
Leuke beschrijving van jou week maya!

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Re: [Dienstmededeling] Bokt Beheer Bulletin Oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 13:03

Mooi ik ben weer op de hoogte Lachen

SillyB

Berichten: 4211
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Liempde

Re: [Dienstmededeling] Bokt Beheer Bulletin Oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 13:03

Sjoert gooi hem eens op de voorpagina Knipoog fijn om weer zo op de hoogte te zijn
thx voor de tip van de sluier over het GBP, Lielle succes met het project en bedankt voor het modden!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48800
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Re: [Dienstmededeling] Bokt Beheer Bulletin Oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 13:06

Bedankt voor het plaatsen Justy! erg leuk weer om te lezen... Lachen

Maya: nog spierpijn gehad van het dameszadelrijden? (leuk woord voor scrabble.. Haha! ) Wat houdt het DB verlies van je oren in? Bloos Hoor je nog wel wat? of helemaal niks?
Oscar: succes met verven, verbouwen, etc.
Fairy: Sterkte met je stage... Tong uitsteken
Tieneke: leuk dat je het onderwijs ingaat... waren ze een beetje lief op de basisschool? hopelijk heb je niet zulke etters in de klas als wij vroeger waren... Haha!

Roosch

Berichten: 36785
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: [Dienstmededeling] Bokt Beheer Bulletin Oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 13:26

Wat een lekker BBB weer. Cool
Oscar, heel veel succes met de verbouwing, dat rekt zich nog lang. Ach gut

Lang leve de zoekmachine!

Wij zijn weer up to date, thanks allemaal!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Re: [Dienstmededeling] Bokt Beheer Bulletin Oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 13:38

@ Banjer, Maya is slechthorend.
Dus als ik goed heb hoort ze vanaf 85 dB met ene oor en met andere hoor vanaf 100 dB. (dB is decibel en een normaal gespreksniveau is op 60 dB.
En ik heb dus zo'n 120 - 100 dB verlies aan beide oren, behoorlijk doof dus)

odetteke

Berichten: 10546
Geregistreerd: 18-10-05

Re: [Dienstmededeling] Bokt Beheer Bulletin Oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 13:40

MoonChloe schreef:
@ Banjer, Maya is slechthorend.
Dus als ik goed heb hoort ze vanaf 85 dB met ene oor en met andere hoor vanaf 100 dB. (dB is decibel en een normaal gespreksniveau is op 60 dB.
En ik heb dus zo'n 120 - 100 dB verlies aan beide oren, behoorlijk doof dus)


Ik vind het woord slechthorend zo negatief! Mindergoedhorend is al veel vriendelijker Haha!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Re: [Dienstmededeling] Bokt Beheer Bulletin Oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 13:43

Tja net als woord doofstom officiele nederlandse taal is en niet uit van dale mag worden geschrapt. Is ook zo negatief he Haha!
(ik heb echt hekel aan dat woord "doofstom" blugh) En dan ook nog, ik ben niet stom, ik kan praten, dan wel niet 100% verstaanbaar.

Anoniem

Re: [Dienstmededeling] Bokt Beheer Bulletin Oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 14:15

MC, tuurlijk ga ik kopiëren.. je dacht toch niet dat ik alles opnieuw ga schrijven? Tong uitsteken

Banjer, ik heb echt 4 dagen vreselijke spierpijn gehad. Mijn rug, armen, benen compleet beurs. Heel erg Bloos Maar het is zo inspannend en slopend, niet te vergelijken met welke manier van rijden ook... Bloos Maar was wel erg gaaf!

Verder ben ik dus slechthorend, links officieel doof, en rechts kan ik met apparaten nog wel horen. dB's is idd decibellen, verlies, zie ook uitleg van MC daarvoor Lachen Bijvoorbeeld een vrachtwagen die langsdendert zit op 80 dB verlies, alles zachter dan dat, kan ik niet horen zonder apparaten Lachen Mindergoedhorend vind ik stom... Clown Knipoog Slechthorend zegt gewoon precies waar het op staat, slecht .. horend persoon.

SplashIsLief

Berichten: 33033
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Re: [Dienstmededeling] Bokt Beheer Bulletin Oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 15:03

Leuk, weer op de hoogte!!
Iedereen succes met alles (o.a. GBP Tong uitsteken )

Paardenmeis1

Berichten: 10659
Geregistreerd: 15-11-04

Re: [Dienstmededeling] Bokt Beheer Bulletin Oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 16:21

Ben weer op de hoogte, vind het jammer van het seks en relatie topic.. en ben heel benieuwd naar det GBP!

Mandyy

Berichten: 30596
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [Dienstmededeling] Bokt Beheer Bulletin Oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 17:27

Ik word steeds benieuwder naar het GBP. *LOL*
Tip van de maand is geweldig, zie je niet elke keer alleen maar berichten staan met 'abbo'.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 102579
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [Dienstmededeling] Bokt Beheer Bulletin Oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 17:51

Die tip van de maand wist ik al een tijd...ik baal juist van al die stipjes waar ik ooit eens 1 antwoord heb gegeven...dit is veel makkelijker!

En het GBP intrigeert mij ook erg...Ja

Bedankt voor het updaten!! Haha!

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Re: [Dienstmededeling] Bokt Beheer Bulletin Oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 17:59

Ben ook benieuwd naar GBP! Wanneer wordt het ongeveer bekend gemaakt?

joke20

Berichten: 11092
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Hoorn

Re: [Dienstmededeling] Bokt Beheer Bulletin Oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 18:03

Leuk om weer te lezen Ja

Veirl

Berichten: 19817
Geregistreerd: 08-01-03

Re: [Dienstmededeling] Bokt Beheer Bulletin Oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 18:11

Hahaha, ik ben eigenlijk helemaal niet zo benieuwd naar het GBP? Nagelbijten / Gniffelen
Fijn weer om alles te lezen!

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Re: [Dienstmededeling] Bokt Beheer Bulletin Oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 18:28

OK dan! Danku voor de bulletin

Tieneke

Berichten: 21721
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, België

Re: [Dienstmededeling] Bokt Beheer Bulletin Oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 18:56

@Banjer: ik heb een klas van 15 kinderen. Iets meer dan de helft heeft ofwel ADHD, ofwel zijn ze hypersensitief, ofwel hebben ze een leesprobleem, ofwel hebben ze astma, ofwel... Kinderen met veel moeilijkheden dus, maar toch o zo'n fijn groepje. Het viel reuze mee.

Waarschijnlijk ga ik na deze opleiding nog een jaar bijstuderen om ook in het bijzonder onderwijs les te kunnen geven, dan heb je zoveel kansen extra. Heb trouwens vorige week gehoord dat een kindje dat ik ken linksgeoriënteerd is en ook nog eens linkshandig: ze schrijft dus met de linkerhand, maar leest en schrijft van rechts naar links, schrijft daardoor in spiegelbeeld en dat is dus helemaal omgekeerd dan dat wij doen.

magic_lover

Berichten: 15575
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: Roden (Dr)

Re: [Dienstmededeling] Bokt Beheer Bulletin Oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 20:36

jee weer bedankt voor de BBB Haha!

Margreet

Berichten: 18326
Geregistreerd: 24-08-01

Re: [Dienstmededeling] Bokt Beheer Bulletin Oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 21:02

Meer dan dit tipje van de sluier lichten we nog even niet op, nog even geduld Knipoog

Maar ondertussen is mijn PB-box akelig leeg, kom op bokkers, jullie kennen vast wel topics met veel nuttige en/of interessante informatie voor het GBP!

Sjoert

Berichten: 35961
Geregistreerd: 29-07-04
Woonplaats: De rug

Re: [Dienstmededeling] Bokt Beheer Bulletin Oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 21:24

odetteke schreef:
Het Bulletin hoort toch ook op de frontpage te staan normaal?


*LOL*

Ga ik nu doen. Haha!