[AR] Alleen mennen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

[AR] Alleen mennen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-03 22:14

Ik men met Foxy nu zo'n beetje een jaar. Het enige wat ik toen in mijn eentje heb gedaan is werken met een band erachter ( dat was ook maar 2 keer), en aan de lange lijnen. (gewoon in het tuig dus maar zonder dat er iets achterhangt)
Mennen jullie wel eens alleen of nemen jullie altijd, net als ik, iemand mee? Lachen



Albert

Berichten: 5707
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 23:12

Ik ga wel alleen mennen, maar wel met een doorgetraind paard of pony.

3 Gelderse toppers en
Paardengebitsverzorger Klik hier voor mijn website

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 23:22

Ik ga alleen mennen, als ik op de wei kan rijden. Dan is ert altijd wel iemand in de buurt
Als ik naar buiten ga wil ik eigenlijk altijd iemand bij me hebben.
Volgens sommige mensen zoiu ik wel alleen met mijn paard voor de kar naar buiten kunnen omdat hij zo braaf is. Maar ik ben daar zelf nog niet helemaal uit.

Goedgekeurd onderschrift :)

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 07:45

Zelf heb ik nooit in mijn eentje gemend, mijn paard was daar niet braaf genoeg voor. Ik vind het ook niet prettig.
En ik vind het ook nog eens gezelliger met zijn tweetjes Haha!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 08:57

Ik heb het nog nooit gedaan, omdat ik het geen fijn gevoel vind als ik geen hulp naast me heb zitten. Op het moment heb ik geen paard om mee te mennen, maar als ik een paard zou hebben die echt te vertrouwen is voor de wagen, dan zou ik het er wel een keertje op wagen.

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 12:12

Ik men op de weg absoluut niet in mijn eentje... Ik woon aan een drukke straat waar ik eerst langs moet, en moet een drukke straat oversteken voordat ik in het bos ben... Ik heb gewoon iemand nodig die voor me uitkijkt. Ik vind het een stukje veiliger en een stukje gezelliger om met minimaal 2 personen te gaan...

The future is nothing more than another today. It's just that when you get there, you have more yesterday's behind you and a fewer tomorrows to look forward to.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 12:18

Ik ben altijd minstens met 2e. Niet dat er dan niets kan gebeuren hoor, maar om de problemen op te lossen is een extra iemand toch wel erg makkelijk. Bovendien voor de gezelligheid he *LOL*

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 13:58

Ik men altijd met mijn vader, lasagna is wel heel lief enz.
Maar je bent toch in het verkeer, en ik wil dat er een volwassene naast me zit, om in te grijpen, als her iets fout gaat,.
in de wei kan ik niet rijden, dus ik moet zowiezo langs een industrieterreintje of door het dorp.
Toch voor de veiligheid iemand ernaast, die eve kan helpen als het moet, of effe af kan springen als er iets niet goed is, met tuig, of met paardje.
En ook gewoon voor de gezelligheid zoals Pinky_Girl al zegt Haha!

Lientie
Berichten: 305
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 14:05

Wij mennen NOOIT alleen! Als je over de weg gaat en je wilt oversteken heb je op de bok geen goed zicht. En als je iets onverwachts tegenkomt heb je iemand nodig die je kan helpen. Vergeet niet dat ook brave paarden dieren zijn.

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 15:48

Ik men altijd alleen. Soms gaat er een vriendin mee ofzo, maar het past niet echt in het karretje Haha!
Maar ik kan voor de rest niemand zo gek krijgen die elke keer met me mee wil


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 1 bezoeker