Verslag 30+ Boktkamp.....(volledig)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Verslag 30+ Boktkamp.....(volledig)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-03 18:34

PPPfffffffff, we zijn allemaal bek- en bekaf!!!! Slapen
Maar het was ongelofelijk gaaf en gezellig. Een hele dikke pluim voor Silvia, Diana en de rest van het team OK dan!

Nanouk en ik zijn om 9.00 uur weggereden op donderdag en kwamen om 12.00 uur aan. Een aantal waren er al en een aantal kwamen wat later.
Digger ging in een box (vanwege zijn hengst-zijn) en de rest gingen in mooie paddocks. Even kennismaken en lekker lunchen. Het was heel grappig om iedereen nu eens live te zien en te weten wie er achter de computer zitten. Een aantal kende ik al maar een paar waren alleen maar Boktnamen.
Na het eten allemaal de tenten opgezet naast de paddocks. Erg leuk om je paard vanuit een tent te kunnen bekijken. *LOL*

"s Middags werden de paarden in twee groepen verdeeld om te gaan rijden. Het begon alleen te spetteren maar niet getreurd, ze hebben een heerlijke binnenbak waar we de les gewoon voortzette.
Ik had de eer om op Sugar van Sugarmiss te mogen rijden en zoals ze mij al had gewaarschuwd is dat geen makkelijk paard Clown
Ik heb nog spierpijn want Sugar was echt niet van plan om ook maar te doen wat ik wilde; "hoezo verzamelen", "hoezo bit loslaten", "hoezo niet naast Missy lopen" *LOL*
Maar Sugarmiss wilde haar beter terug krijgen dus ik moest aan het werk Bloos!
Na een uurtje zwoegen vond ze het wel de moeite om enigzins te gaan toegeven maaaar niet met alles Haha!

Om het ijs te breken hadden de kampleiders een 6kamp in elkaar gezet. De teams werden samengesteld dmv loting en vervolgens moesten we ringsteken op de fiets op een heel hobbelig weiland, een parcours van zaklopen, samen op twee planken lopen (we lagen meer op de grond dan dat we liepen), door banden rennen en door een plastic slurf kruipen. We hadden allemaal pijn in onze kaken van het lachen.
Ook werd de ene helft van het team geblinddoekt en moest op aanwijzingen van de ander een trailparcoursje lopen
En last but not least: de zeepglijbaan met waterbak *LOL*
Wie er zoveel mogelijk keer overheen gleed en in de waterbak belande...
Dit was natuurlijk een zootje van mensen die op de meest vreemde manieren, onder de zeep en zeiknat, over de baan gleden. Daarna lekker douchen en aan de borrel. Vingers aflikken

Vrijdag was iedereen op tijd op want de zon zorgde er wel voor dat je je tent uitbrandde Cool
Na het eten de paarden gezadeld en met z'n alle in de grote buitenbak gereden. Dit keer had Sugar er helemaal geen zin meer in en wilde alleen maar hard en begon een trekwedstrijd "wie kan het hardste aan het bit trekken". Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik paarden met een uitdaging altijd heel erg leuk vind en ik moest dan ook best lachen om madammeke *LOL*
Het is een prachtig paardje om te zien en ze kan het ook allemaal. Aan het einde van de les werd ze wat toegevelijker en dan rijd je op een zalig paardje

'Smiddags hadden we vrij en zijn Karen(Flyinghigh), Cornelie, Nanouk, Sugarmiss en ik in de ENORME bak van Karen naar de Silver Ranch gereden om daar eens te kijken. We werden allerhartelijkst ontvangen en hebben daar heerlijk rondgeneusd. Wat een schitterende buitenbak hebben ze daar Kwijl
Ik wilde een paar nieuwe laarzen maar helaas hadden ze in hun winkel mijn maat niet meer. Maar Karen slaagde voor een nieuwe hoed. Een minder leuk iets was dat ik daar zag dat Fuego (mijn vorige paard) te koop was gezet want er hing een kopietje van zijn papier Huilen

Na het eten: Dropping!! Hahahahaha, zaten allemaal volwassenen in een geblindeerde bus Clown We werden eruit gezet, kregen een routebeschrijving mee en daar liepen we dan....Gelukkig hadden we Emma mee, een rasechte Friezin en die wist het een beetje.....alhoewel het er in de het donker allemaal heeeel anders uitzag *LOL*
Uiteindelijk leide het pad langs een kroeg Bloos! Die kreeg ineens een hele hoos bezoekers midden in de nacht. Alle vaste klanten vonden het wel gezellig *LOL* Hebben we daar even de omzet opgekrikt Bloos Uiteraard waren de kampleiders Tong uitsteken ook van de partij.
Het feest werd vervolgens voorgezet in de kantine van de Jackeroo Stables en ik geloof dat de laatste om 04.30 uur naar bed ging

Zaterdag zag iedereen er een beetje pipsjes uit Ziek Er werd gebrunched en iedereen kwam weer een beetje bij.
Omdat Digger nog niet bereden werd vonden Sil en Diana het een goed idee om een Trail in hand les te zoen zodat ik ook met Digger mee kon doen.
Ze hadden een parcours gebouwd met allemaal maffe dingen erin.
Iedereen wist zijn paard er aardig door te loodsen. Digger was er nog niet uit geweest dus die vond een trail in hand veel spectaculairder als je een beetje liep te klooien en te mafkezen Rock-on, dudes!
Nanouk ging super met Bailey terwijl Bailey helemaal geen held is voor vreemde dingen maar ze deden het geweldig en werden derde. Monique (Zomon) werd eerste OK dan!

Na het eten werd het tijd om te verkleden Clown voor de bonte avond. Hoe lijp kun je doen Tong uitsteken De kampleiders hadden een loveboat act die alle optredens aan elkaar plakte en deden daar ook zelf nog even smaakmakende playback acts tussendoor. Publiek ging uit zijn dak en het werd een groot feest. Marijke en Fransisca deden Jamai en Dewi, ze zagen er super uit OK dan!
Sugarmiss deed een aantal voordrachten met mooie gedichten en Nanouk was Hamim (broer van Hakim van Sesamstraat) en ik een klein geadopteerd nichtje van hem. Hamim ging een verhaal van Dikkie Dik voorlezen waarin Dikkiedik een autoradio ging stelen, agent doodschoot en een spuit heroine zette. Dikke pret Pling
Uiteraard wordt het volgend jaar verplicht gesteld om mee te doen want er waren nu een paar mensen die hun snor drukte Boos! Haha!

Het feest werd een onwijs gezellig festijn met linedancen (te) veel drank en een hoop lol. Nanouk en ik sneakten er tussenuit om te gaan slapen maar we werden gesnapt en moesten hebben het feest maar verder in onze pyama's afgemaakt Bloos Uiteindelijk gingen ook nu de laatste om een uur of 5 naar bed Knipoog

Vanmorgen waren we dan ook allemaal Ziek Rolleyes Misselijk Hahahahaha, we hadden heeeeel veeeeel tijd nodig om op te starten.
Alle goede voornemens om nog te gaan rijden werden over boord gegooid en het werd een rustig ontbijtje.
Toen troep ruimen, tenten afbreken, paarden laden, knuffelen en naar huis.
Nu zit ik hier brak achter de computer en kijk terug op een te gekke tijd met maffe mensen die allemaal weten hoe je een feestje moet bouwen.

De Jackeroo stables zijn weer tot rust gekomen en hebben beloofd dat het er volgend jaar weer komt Jammergenoeg zit het al vol want wij gaan allemaal weer, hahahahaa *LOL*

Sil, Diana, Dennis, Wiebe, Bianca, Grietje, Emma, Colin, pa en moe Rietdijk allemaal ENORM bedankt voor jullie superinzet OK dan!
Het was alles wat we er van hadden gehoopt Knipoog

Francisca
Berichten: 512
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 21:01

vera schreef:
Sil, Diana, Dennis, Wiebe, Bianca, Grietje, Emma, Colin, pa en moe Rietdijk allemaal ENORM bedankt voor jullie superinzet OK dan!
Het was alles wat we er van hadden gehoopt Knipoog


Hier sluit ik me helemaal bij aan. Ik vond het helemaal geweldig. OK dan! Leuke nieuwe mensen ontmoet en ik heb echt een vakantiegevoel gehad.
Ik was vanmiddag helemaal verrot moet ik zeggen Haha!, maar ik ben nu weer het mannetje (vrouwtje).
Volgend jaar ben ik zeker weer van de partij!!

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 21:07

Pfew, ik ben nog steeds niet helemaal wakker Lachen maar het was toppie!!

DubbelFun

Berichten: 88655
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 21:15

Vera bedankt voor je verslag. Ik heb er ook weinig aan toe te voegen. Ik heb het geweldig naar mijn zin gehad al ben ik met al het gefeest wat eerder afgehaakt Dromen
Geweldig wat een werk er van gemaakt is. Heerlijk eten, iedereen stond voor je klaar. OK dan! De lessen van Sil goed technisch onderbouwd en de clinics van Diana waren natuurlijk veel te kort Knipoog , daar moeten we volgend jaar meer tijd voor vrijmaken

FlyingHigh bedankt voor het vervoer, want zonder haar had ik niet kunnen komen (geweldige bak Kwijl )

Vanavond wordt het voor mij ook weer geen latertje Schijnheilig

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-03 21:22

Sugarmiss schreef:
de clinics van Diana waren natuurlijk veel te kort Knipoog , daar moeten we volgend jaar meer tijd voor vrijmaken

beide clinics (exterieur en voeding) vond ik super interessant. Die mogen zeker nog een keertje uitgebreid behandeld worden

Nanouk

Berichten: 1004
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 21:48

Je hebt er wel een prachtig uitgebreid verslag van gemaakt Vera!
Daar valt weinig meer aan toe te voegen, behalve de foto's (waar blijven ze toch Karen? .
Ik heb ook echt geweldige dagen gehad, super strak georganiseerd en met ontzettende gezellige mensen! Petje af! OK dan! .

DubbelFun

Berichten: 88655
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 22:03

Voor de mensen die foto's gemaakt hebben (c.q. de foto's van anderen willen bekijken) heb ik een apart album aangemaakt.
Inloginfo volgt per PB (of stuur mij een PB als je vandaag/morgen niets ontvangt).

zomon

Berichten: 453
Geregistreerd: 11-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 22:06

Haallo Kaampertjes,

Zo zijn jullie allemaal weer lekker thuis. Nou kan wel zeggen dat ik nog steeds erg moe bent maar de hele middag aan iedereen zit te vertellen wat een geweldige tijd we de afgelopen dagen hebben gehad en ik wist niet dat een groepje meiden die elkaar niet eens allemaal kende( sorry Rinus Haha! ) zo'n lol met elkaar konden hebben.

Allemaal heel hartelijk bedankt voor de geweldige sfeer en vooral het team van Jackeroo Stables want die hadden echt ontzettend hun best gedaan om het ons naar de zin te maken. OK dan!

Ik ben benieuwd hoe de foto's zijn maar dat zien we wel als we uit Belgie komen.

En nu op naar het volgend jaar, zullen we maar zeggen.

Ismael
Berichten: 1
Geregistreerd: 06-07-03
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 22:20

Hallo Kamp genoten en kampleiders

bij deze wil ook ik jullie haretelijk danken voor een zeer
geslaagd weekeind. ook al ben ik passief aanwezig geweest
vond ik het super. Ik neem mijn petje af voor het team van
de jackeroo stables die in mijn ogen een geweldige prestatie
hebben geleverd om toch, voor een hoop onbekende mensen
zoveel tijd en en energie in iets te stoppen wat eigenlijk voor
een trainings stal toch een aardige opoffering betekend.
Sil, Diana, Wiebe & dennis Hartelijk dank, ook aan de mensen die
jullie in deze week hebben gesteund en in de vooraf gaande periode.

En aan de Dames en Heer die mij op dit kamp hebben vergezeld
wat mijn betreft had het nog een week of wat langer mogen duren.
dus ik ben volgend jaar zeker van de partij.

Brgds Ismael.

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-03 22:23

Ismael Verward Hihihi, leuke naam *LOL*
Ik hoop voor je dat je volgens jaar weer een eigen paardje zult rijden
en dat je er ook weer bij bent om de boel op stelten te zetten Haha!

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 22:31

leuk om te lezen dat jullie het zo fijn hebben gehad.
Tijdens ons drukke wennekers weekend heb ik nog even aan jullie gedacht.
Ik had graag stiekum even om een hoekje willen kijken.
Het verslag doet me erg denken aan het pony-kamp van vroeger.
dropping drank enz....... Haha! o ja en ook nog paardrijden Knipoog
Sil, wiebe diane en dennis. harstikke leuk dat jullie dit hebben gedaan.

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 22:32

pffffffffffff............................gaaaaaaaaaaaaaapppppp......die 150 foto's???!!!???? Ik ga morgen een beginnentje maken met ze aan te passen voor het internet en dan zal ik ze uploaden. De gecensueerde versie kan op BOkt komen???

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 07:48

Nou, het is nu maandag half 8 maar NU slaat dus echt pas de vermoeidheid toe. Jullie zijn gewaarschuwd!!!

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-03 09:11

Ik zit nu op mijn werk en hang achter mijn computer Bloos
Alle spieren doen zeer, ik heb kringen onder mijn ogen (ondanks een vroeg bedbezoek gisteravond) en ik ben brak Clown
Maar het is het allemaal waard geweest *LOL*

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 09:42

Dames toch!!!! Neeeeeeeeeeeee, Karen was gisteren een wandelend wrak, maar na de douche werd het al beter.....de terug- reis was leuk en het publiek die vanaf Staphorst massaal ons uitzwaaide toen we passeerde (SM, nooit meer zo maf doen in mijn auto he!!! Iedereen zwaaide wel vrolijk terug trouwens, hihihihii) was geweldig!!!!! Eenmaal thuis direct alles opgeruimd. De kids waren aan het zwemmen dus ik had ff de tijd. Daarna met de kids het pannenkoekhuis opgezocht en om half 11 lag ik diep in coma in mijn bedje om vanmorgen om 08.00 uur weer zo fris als een hoentje op te staan. Alleen mijn knie is nu goed fout, zal deze week ermee naar ome- dokter, misschien toch eens een fotootje maken, Boos!. Maar ook daar komen we wel overheen!!! Sterkte allemaal he........... ~~}>

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 09:51

Nou, zo fris en fruitig ben ik nog lang niet Boos!
Maar ik ben toch wel trots dat ik welgeteld 1 uur heb gereden tijdens het kamp Haha! .................

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 09:55

cornelie schreef:
Nou, zo fris en fruitig ben ik nog lang niet Boos!
Maar ik ben toch wel trots dat ik welgeteld 1 uur heb gereden tijdens het kamp Haha! .................


Vaker was ook niet verantwoord met ons alcohol- peil..............hahahhahaa!!!!!! Tja, het weer speelde ook parten, dat was erg jammer! Maar goed, Pride heeft kunstjes laten zien en had daar de grootste lol in!!! OK dan! !!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 13:41

Tjemig de pemig, ik geloof dat we heel wat gemist hebben.... Haha!
Gelukkig maakte de wedstrijd bij Wennekers e.e.a. wel goed en was dat ook een heel leuk weekeinde, maar ik had ook best bij het kamp willen zijn..... Klinkt als ouderwets keten.... *LOL*