vaag

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-01 20:17

Hai,

Ik vind het allemaal wat vaag, die regeltjes.
Ik zag vanmiddag op de site dat bericht dat je wel langs de weg mag, dus ik voor de zekerheid nog even gebeld, die man die ik aan de telefoon had van de RVV zei weer dat het niet mocht. Dus ik heb het maar niet gedaan. Ik denk ook niet dat de boeren hier in de buurt het erg leuk vinden als ik vrolijk met mijn beessie langs kom huppelen.....daarnaast is ze zo gek als een deur (ik rijd haar normaal elke dag) ondanks dat ik het krachtvoer gehalveerd heb en ze 3 a 4 uur per dag in de wei(lees:modderpoel - maar daar kan ik niks aan doen) staat.
Ik heb thuis geen bak, ik kan dus geen kant op. Wij rijden elke dag met de trailer naar de manege (normaal).

Het beroerde vind ik dat niemand weet hoelang dit gaat duren. Ik besef nu dat het best wel eens een maand kan duren. Dan kan ik mijn paard een maand niet rijden.
En dat is dan nog lang niet het enige.....voor boeren is het natuurlijk nog veel erger, dat weet ik wel, ik woon midden tussen de boeren, maar toch is het ook erg voor mij, deze situatie......ik baal echt enorm en loop sinds de uitbraak met een onwijs deprigevoel.
Ik hoop dat ze dat besluit voor inenten er tóch snel doorkrijgen. Ik heb echter het gevoel dat het Don Quichote tegen de windmolens is.......verd*mme!

grtx, Rieja (die nu weer tentamens gaat voorbereiden...welke concentratie?)

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 20:41

moet je nu bellen nu mag je wel naar buiten vanmiddag mocht het ook nog niet maar nu wel