wedstrijdverslag ch Reuver

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

wedstrijdverslag ch Reuver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-03 20:50

voor dat ik aan mijn verslagje begin wil ik zeggen, jongens als jullie volgend jaar geen concours hebben gepland op de dag dat Reuver word gehouden, kom dan naar Reuver!!!
2 mooie ringen met hekjes, de rest alleen met bordjes+hoeken, vlakke bodem, zonder kuilen of andere rare dingen, veel plaats om los te rijden, genoeg plaats om te parkeren. er zijn in totaal 4 parcoursen, waarvan er 3 werden gebruikt bij de pony's, de uitslagen van de dressuur worden telkens bijgeschreven, dus je weet snel je punten, prijsuitreiking op de pony en oja bij het springen werden professionele foto's gemaakt en bij de prijsuitreiking van de dressuur ook.
dus als je zin/tijd of whatever hebt kom dan eens naar CH Reuver, zaterdags Pony's zondags Paarden.

ik zal mijn verslag niet te lang maken vandaag.
om 10.35 moest ik in de dressuurklasse D-B in de ring verschijnen met Mistral Jinx, deze had ik al een uur losgereden, maar hij was gewoon te heet, een van mijn trainsters zei nog:,,dat gangwerk van hem is super, maar hij is nog te onrustig met het hoofd en dat kost (veel) punten.''
om 11.50 uur moest ik met Jafet ben Jaquar in de dressuurklasse E-M1 starten, ik zal het zo zeggen, over het geheel was de proef wel redelijk, maar als je dan per onderdeel kijkt, kwam er net dat ietsje te weinig uit, daarom was ik wat minder tevreden.
tenslotte moest ik om 13.00 nog D-B dressuur met Mad Jamie rijden, ik kon redelijk controleren, zaten nog wel fouten in de proef, mar over het geheel genomen goed genoeg voor zijn 2de B proef.

uitslag van de dressuur:
D-B Mistral Jinx 147 punten en daar kon ik mij wel in vinden, natuurlijk geen prijs en overigens was er niet zo heel hoog gepunt in deze ring.
E-M1 Jafet ben Jaquar 171 punten, ik vond het zelf eigenlijk te hoog, tikt wel lekker aan natuurlijk, maar ja als ik zelfs met een mindere proef nog kan winnen, waren dus eerste, bewijst dat ook wel weer iets natuurlijk.
volgens mij trainster was het een Z-jury die ik had en die jureert eerlijk,maar streng, alhoewel ik dat streng dan echt wel mee vindt vallen.
D-B Mad Jamie 162 punten, was het er wel mee eens, geen prijs,maar dat wp is natuurlijk wel meegenomen.

rond 16.00 uur moest ik dan nog E-B springen met Jafet ben Jaquar, losspringen ok, maar in het parcours gewoon miserabel.
1 weigering + 3 balken wel nog 42 stijlpunten. ik was verre van tevreden, hij kan veel beter, die balken maakt nog niet zoveel uit, maar die weigering!! maar we gaan een proberen met een passaobitje te springen, zodat ik net dat beetje meer macht over hem heb.

Suzy

Berichten: 2241
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: Ittervoort ( L)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 22:33

Ik was er vandaag ook. idd een zeer mooi concours zeg!
Vooral ook de hele aankleding met bloemen etc., en een van de weinige die geen entree vroegen....

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-03 03:26

ja klopt, nee ze vragen idd geen entree, komt zoals jij ook al zei niet vaak voor, hebben gewoon goeie sponsors daar!
bij de paarden word er ook voor het eerst een nationale rubriek gereden,
Blom/Knhs cup. ik ga morgenvroeg nog ff kijken, is voor mij lekker dichtbij.
maarre suzy jij hebt daar zelf toch niet gereden, toch? wat heeft evelien nog gemaakt? ik heb haar wel gezien daar, maar na de uitslag niet meer eigenlijk. hoe gaat het eigenlijk met jouw en je haffie?

Suzy

Berichten: 2241
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: Ittervoort ( L)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 19:13

Ik moest vandaag rijden, bij de paarden met mijn haf.
Evelien had niet zo heel goed gereden, maar de 136 punten die ze daarvoor kreeg waren niet echt terecht. We hebben de coupon nog niet gezien, dus we weten niet wat de jury niet aanstond.
Vandaag met Marco goed, Mooi proefje zette hij neer.
Uiteindelijk 160 pt. ergens in het midden geeindigd. Coupon heb ik ook nog niet gezien

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-03 21:55

jammer dat het bij Evelien wat minder ging, achja hebben allemaal wel eens een slechte dag.
gaat dus wel goed met Marco en jou bij de paardjes, hoeveel wp's heb je ondertussen al?
hoezo hebben jullie je coupons nog niet gezien?

Suzy

Berichten: 2241
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: Ittervoort ( L)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 22:41

we moesten 's middags naar de CK van Haflingers in N'weert, dus we moesten direct na de proef naar huis. De coupons worden door iemand van de vereniging meegenomen, die we ff hebben opgebeld.
ik heb nu 6 wp in het L1 met Marco

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 22:44

_Lon_ hier op Bokt is zaterdag ook in Reuver geweest, haar pony heet Laconique. Misschien ken je haar? Lachen

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-03 22:52

dat gaat toch al goed he suzy! adaarom hadden jullie he coupons nog niet.

heej boogiegirl, ik weet zo niet wie zij is, maar ze startte toch D-B is het niet? `145 punten, kan dat? ik reed nl. in dezelfde ring met Mistral Jinx.
en ik zag toevallig net de uitslag op i-net staan en daar stond die naam van de pony onder de mijne.

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 00:12

D-B ja Lachen Hoeveel punten weet ik niet maar dat zal haar dan wel zijn denk ik!

Queenie

Berichten: 8
Geregistreerd: 25-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 00:22

Heeeeyz

Zo slecht ging die proef niet! Ik had geen 160 punten verwacht maar zoo laag duz egt niet! Ik zat er wel 'n uur te vroeg op maar egt traag liep ie niet. Ach volgende keer beter!!

Hoe hoog had Jaggie trouwens ook alweer gelopen voordat jij erop bent gaan rijden?!

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-03 00:14

ja denk ook dat we het over dezelfde hebben boogiegirl, alleen die naam kwam mij bekend voor hoor, ik zou verder echt niet weten wie het was.

tsja ik kan er niet over oordelen, maar dat geloof ik best dat je proef niet zow slecht was, maar ja je hebt van die jury's. ik bedoel heb wel vaker gehad van hmm bij dat onderdeel had ik helemaal geen 6 of 7 verdiend, maar voor een ander onderdeel krijg ik dan bijv. een 5 ipv een 6 of 7.
tis eigenlijk maar net wat de jury wil zien.

ik wilde net zeggen volgende keer beter en op de limburgse neem je gewoon revanche!! ga je trouwens naar Stramproij, 9 augustus geloof ik? beesel 3 augustus ben ik der niet, dan kan er nl. niemand met mij mee, pa&ma zijn nl. op vakantie en die man waarmee ik in Reuver was had zelf wedstrijd. achja heb toch al punten genoeg, alleen met springen niet, maar dat hoeft ook nog niet, dat gaat ook helemaal goed komen.

Jaggie had voordat ik hem kreeg Z1 dressuur gelopen, maar niet vaak, had nl. maar 4 wp, dus dat stelt weinig voor of ja weinig tis hoe je het bekijkt en L springen, maar dat blijft voor mij een raadsel en B-sgw, maar dat ga ik waarschijnlijk toch niet doen.
waarom vraag je dat?