Met Kore gesprongen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Met Kore gesprongen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-03 20:37

Jaja, voor de eerste keer in 3 jaar Bloos heb ik eindelijk met mijn springpaardje durven springen! Springpaardje omdat ze eigenlijk springgefokt is...
Was eigenlijk gewoon standaard aan het dressuren toen de springles begon, in de bak. Na het wat aan te hebben gekeken, vroeg ik of ze het ook eens op paardmaat wilden neerzetten (er reed 1 pony in de springles mee vandaag), en ja hoor, ik met Kore over een kruisje met een verhoogde cavaletti ervoor. Heb het zo`n 3 keer gedaan, en vond het eigenlijk nog leuk ook! Maar omdat Koor al bijna drie kwartier had gedressuurd, en dus al in geen jaren meer gesprongen, vond ik dat prima voor vandaag. Er is elke zaterdag springles, en ik denk dat ik eens wat vaker mee ga doen! Eens van mijn angst afkomen, en kijken hoe Koortje het vind. Winnie, degene die les gaf, vond haar zeer netjes springen in ieder geval, en zelfs ik had er wel een goed gevoel bij! Schijnheilig

Keesje

Berichten: 1985
Geregistreerd: 09-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 20:49

Wat leuk voor jou en je paard!
Ik vind springen ook maar niks eigenlijk, maar nu ben ik met een pony begonnen en gelijk al verslaafd!
Ik zou zeker op springles gaan hartstikke leuk!

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 20:58

k mag niet meer springen van mams.... ben gevallen en hafd een gekneusde rib...ik doe het wel hoor, daar niet van

sHaKiEjLaVeR
Berichten: 1432
Geregistreerd: 20-06-03
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 10:44

wat leuk,
als ik jou was zo ik dat vaker gaan doen als je paard het tenminste kan en ook leuk vind:P is weer wat andesr dan dressuren......

oester

Berichten: 1287
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 11:46

Hé Mieke echt super dat je het gedaan hebt hoor! OK dan! Haha!
Mooi dat het zo goed ging gewoon wat vaker doen dan gaat het steeds beter Lachen

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-03 14:11

Haha, dank je! Kore vond het volgens mij best leuk, en ik werd ook wat ontspanner... Zaterdag waarschijnlijk met de les meerijden!

Kaunos

Berichten: 711
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Meerssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 22:07

Hoi Mieke, wat goed van je! Ik durf ook nog niet zo met Kaunos, maar heb zaterdag ook nog over een cavelletti heen gesprongen (tja, Kaunos springt al over een simpel balkje op de grond alsof het een hindernis van een halve meter is, dus ik hou het voorlopig even laag totdat ik ook zelf een wat beter gevoel over mijn zit heb, want die is echt zwaar knudde Haha!).

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-03 22:24

Nou Nicole, dan kom je zaterdag toch ook met ons mee in de les?? Of ben je dan al weg? Ja zeker, dan is het 1/8 geweest... Verdrietig