Pony kan de wei niet meer uit..!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Pony kan de wei niet meer uit..!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-03 15:48

Kom ik vanmiddag aan bij Blacky, denk ik ga een stuk wandelen aangezien ik gisteren niet was geweest en dus niks met d'r gedaan was. Ze heeft een stuk land, dat gescheiden is met stroomdraad zodat de andere kant voor de geiten is maar ook op het stuk van Blacky kunnen. Ze staat nu dus aan de andere kant van het land, omdat het gras daar hoger is, maar om uit die wei te kunnen komen moet je achter Blacky d'r stalletje langs over een berg zand. A fijn, ik ga d'r halster pakken en wil d'r gaan halen.. staat daar opeens een hek, dus je zou denken er is ergens een opening om Blacky uit d'r land te halen.. nee dus! Heeft die poedersuiker vent net een heel klein stukje over gelaten zodat die poedersuiker geiten van hem er wel door kunnen maar Blacky er niet meer uit! Ik heel het weiland doorgezocht om te kijken of ze er ergens wel uitkon, maar nee.. overal dicht. Ik een paaltje gesloopt en het schrikdraad hoog gehouden zodat ze er onderdoor kon, maar nee dat wou ze niet. Stoom uit je oren Ik snap echt niet dat je zulke mensen hebt, hij had d'r makkelijk ff in haar eigen land kunnen zetten.. kleine moeite, ze stond zelfs helemaal zonder water..! Ben nu echt pisst, kon die opa ook niet vinden.. heb nu dus alleen gepoetst en water gegeven. Lang leven een sloot, en een deksel die ik in de stal vond.. zodat ik er water kon geven. Heb ongeveer een half uur heen en weer gelopen voor telkens wat water te pakken..
Hopelijk kan ik er morgen ergens langs, en anders pech dan sloop ik dat hek.. Blauw oog

Mist

Berichten: 9487
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 18:42

Dat hek vraagt er idd om om gesloopt te worden, gaat het verder goed met Blacky ? Hij/Zij was toch hoefbevangen ?

sHaKiEjLaVeR
Berichten: 1432
Geregistreerd: 20-06-03
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 19:54

dat is echt zo lomp van die vent , nou kan je pony er niet meer uit Verward Verward lkkr dom

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-03 22:00

Mist schreef:
Dat hek vraagt er idd om om gesloopt te worden, gaat het verder goed met Blacky ? Hij/Zij was toch hoefbevangen ?


Ehhm.. nee, je bedoelt denk Blacky van Sunshine.

Mist

Berichten: 9487
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 06:44

oh... sorry!

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 13:13

Nou wel vervelend zeg.. in plaats van dat zie iemand even overlegd, of je in iedergeval even op de hoogte brengt, zodat je hem zelf even kan verplaatsen....

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 13:19

Had ik een tijd terug ook toen ik het land inging om Tinka te halen voor een buitenrit. Land was in 2-en gedeeld, maar zonder poortgreep, extra draad was gewoon aan de omheining geknoopt en daarna is de stroom erop gezet *LOL* Erg handig
Heb toen ook een paaltje opgetild, Tinka liep zo onder het draad door gelukkig, maar lastig was het inderdaad wel.

madiekjuh

Berichten: 328
Geregistreerd: 18-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 14:56

dat heb ik ook gehad met mn pony hij was ontsnapt en stond in een ander land meteenhek + SLOT Huilen super irritant toen hebben we door een ander land heen gelopen en hem er uit gehaald Lachen

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-03 16:46

Ze hadden blijkbaar moeite om er alsnog een opening in te maken, tja toen heb ik zelf het hek maar gesloopt.. Extreme duivel nu staat ze weer lekker op d'r eigen stuk land, met water.. *LOL*