Nog steeds pijn!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-01 16:14

Door de pijn aan mijn schouders heb ik een week niet gereden. Kijken of het zou helpen als ik het rust gaf. Niet dus Boos! Verdrietig . Ik ging er vandaag weer op nadat een vriendin van mij eerst een uur op Brando had gereden. Dan zou hij wat moeier en minder sterk zijn. Maar ik heb een uur gereden en de pijn kwam weer evenhard terug! Verdrietig Ik baal hier echt van. Aankomende week ga ik ook niet rijden en de week daarna ook niet omdat ik dan op werkweek (gadver) ben. Maar ik heb de 23e een onderlinge springwedstrijd en die wil ik voor geen goud missen, omdat dat mijn eerste springwedstrijd wordt. Mijn vriendin rijdt hem dan en ik rijd hem weer het eerst de dag voor die wedstrijd. Ik hoop dat het dan beter gaat. Ik word hier best verdrietig van... Verdrietig Verdrietig Verdrietig

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..


Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-01 16:28

Hee balen zeg!! Ik denk dat je toch nog even rust nodig hebt, dus rust nemen hoor!! Hopelijk ben je dan weer fit voor de wedstrijd!!
Succes verder!

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-01 16:32

Je moet er niet te lang mee lopen hoor! Anders moet je even langs de dokter gaan.
Sterkte

Nieuwschierig over wat ik heb beleeft in 2 jaar Australiƫ?
Bekijk m'n profiel!!
Of bezoek http://alice23.waarbenjij.nu

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-01 16:36

Bedankt voor jullie reacties. Ik ben nog niet bij een dokter geweest, maar ben wel bij een sportmasseur geweest. Die adviseerde om een paar dagen rustig aan te doen en hij heeft alles losgemaakt. Dus eigelijk had het al wel wat beter moeten gaan, maar dat is dus nog niet zo. Verdrietig

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..


Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-01 16:59

oje dat is echt balen
Ik hoop dat het snel weer goed
gaat met je.

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-01 17:00

toch maar effies naar de dokter!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-01 17:27

Ja, ik vind ook dat je even naar de dokter zou moeten gaan hoor!!! Je moet wel zuinig op jezelf zijn...enne...sportmassage is wel prettig en goed voor je spieren, maar daar hoeft het natuurlijk niet aan te liggen...of niet alleen daar aan iig...dus... Schijnheilig (dokter!!!)

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-01 19:01

Inderdaad naar de dokter en als je gaar rijden, waarom dan niet gewoon aan het lange teugeltje? Ik merk dat mijn rug altijd wel losser wordt als ik rij, ik wordt stijf als ik niet rij, dus mijn paard is mijn masseur. En als je dan gewoon met losse handjes rijd, hebben je schouders ook niet zoveel te verduren.

Navragen is beter dan afvragen.

Danielle
Berichten: 236
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-01 20:21

Hoi,
Ik heb dat ook gehad en het duurt gewoon eeen tijdje voordat het helemaal weg is. Ik had een doorverwijzing naar de fysio gekregen en ben een aantal keren gemasseerd en heb ook houdingadviezen gekregen en zo, want ik zat veel te gespannen, ook op mijn paard. En nu heb ik gelukkig nergens meer last van. Het bleek dus op 3 plaatsen vast te zitten, terwijl ik er eigenlijk maar 1 echt voelde. Maar ik weet wel dat ik echt op mijn houding moet letten. Dat maseren deed ook behoorlijke pijn en een paar dagen daarna ook. Mijn advies is dan ook ga naar de dokter en zorg dat je een doorverwijzing krijgt naar de fysio! Veel succes er mee! Groetjes Danielle

***Roderick = Springpaard******Roderick = Springpaard******Roderick = Springpaard******Roderick = Springpaard***

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-01 21:19

Ik ga dus nu 2 weken niet rijden en daarna zie ik wel verder. Als het weer pijn gaat doen ga ik naar de dokter, want dit is niet leuk meer! Verdrietig

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 148 bezoekers