Reisgenoten voor paardenvakantie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Petri
Berichten: 92
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Uden

Reisgenoten voor paardenvakantie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-03 22:28

Hallo allemaal,

Graag wil ik dit jaar nog een vakantie boeken waarbij ik iedere dag kan paardrijden. Ik denk aan bijvoorbeeld in trektocht in Frankrijk. Dat is namelijk goed te bereiken met de trein. De laatste twee weken van augustus en de eerste week van september heb ik vakantie, ook de tweede week van september zou ik nog kunnen. Wie heeft er zin om mee te gaan? Iets anders mag ook. Mijn leeftijd is 27 jaar en ik kom uit Brabant. Als je zin hebt, stuur dan een mailtje. Lachen

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 09:42

Ik Denk dat je te laat bent met boeken . De meesten paarden reizen zitten allemaal al vol. Zelf heb ik mijn paarden vakantie al geboekt dus helaas

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 10:04

Denk dat dat nog wel meevalt hoor Lachen. Eind september is buiten alle gangbare vakanties om, aan het einde van het seizoen dus er zal vast nog ergens plek zijn.
Veel plezier alvast Lachen.

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 10:53

Boos! Boos! Boos!

Ik zit nog steeds met mijn rug!!! Boos! Anders ging ik met je mee.

Toevallig was ik gister op de site van time-out reizen en ze hadden een hele leuke aanbieding in spanje en nog ergens een paar.

Gewoon de organisaties bellen die hebben altijd wel wat aan te bieden.
Als je genoeg geld hebt weet ik zeker dat je ook nog naar Ijsland kunt voor de round-up deze wordt meestal laat geboekt. Dat ik toen ging ahd ik 4 weken van te voren geboekt.


http://www.horseholiday.com/lastminute_nl.htm (hier heb ik 2x mijn ijslandreis geboekt.

http://www.timeout-reizen.nl/