gekwalificeerd!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ruitje

Berichten: 12345
Geregistreerd: 29-06-03

gekwalificeerd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-03 21:22

Wij hadden al ongeveer 3 weken 2 dravers kwalificatie klaar maar bij ons in de buurt waren er 2 weken geen kwalificaties Boos! !Vooral voor mijn paard was dat erg jammer want ze was echt in topvorm ...de andere merie die we hebben is een jaar jonger,ze kan harder lopen maar t is n beetje n madame(daarmee bedoel ik dat als het haar niet bevalt ze gewoon springt Verward )Zij was iets minder in vorm dus het plan was om eerst mijn draver te kwalificeren en dan de ander.helaas ging dit plan niet door,die van mij is nu uit vorm en daar moet nog wat aan gesleuteld worden Boos! !Ik vond dit erg jammer maar nu heeft onze andere draver KEURIG gekwalificeerd en ze sprong niet(wat ik eigenlijk wel verwacht had Schijnheilig )Ze liep een nette tijd en het zorgde ervoor dat mijn week toch weer goed was!Ik moest dit gewoon even kwijt omdat ik er Errug blij mee ben Haha! Haha! Haha! !

Judith_W

Berichten: 2769
Geregistreerd: 02-11-02
Woonplaats: Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 07:48

gefeliciteerd!
Hoe heten je dravers?

SuperSnel

Berichten: 508
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 09:14

gefeliciteerd dan maar...

sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 11:08

gefeliciteerd..
jammer dat je oudster draver al weer uit vorm is. Ken je kwaad om worden he. Maar je jongste heeft het goed gedaan dus das weer een + punt

WendyBZ

Berichten: 13137
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 19:08

idd Haha! Hoe heten ze? Een van onze paardjes, een 2jarige, loopt als het goed is volgende week kwalificatie Altijd fijn als ze er door komen Wat voor tijd liep ze trouwens?

sHaKiEjLaVeR
Berichten: 1432
Geregistreerd: 20-06-03
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 08:38

gefeliciteerd