barley voor het eerst een deken op

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-01 22:25

en dat was heel erg eng.

Eerst had Ditte(mijn instructrice) barley gelongeerd en daarna is josien erop gegaan. ze is zo vooruit gegaan. Ze reageert al best goed op de zit. maar teugelhulpen snapt ze nog niet. Ze neemt haar hooft wel mooi opzij maar gaat dan toch gewoon rechtdoor. Josien gaf toen binnenbeen en daar schrok ze van en spoot ze weg. beide benen aandrijven begint ze te accepteren.

Maar goed daarna heb ik haar naar stal gebracht en ze was toch wel wat bezweet. ik dus een zweetdeken opgelegt. Nou toen ik de stal binnenkwam ston ze al te snurken. het opleggen ging best goed maar daarna dacht mevrouw dat ze niet meer kon lopen. Ik haar met een snoepje gelokt en toen kwam ze toch los van haar plaats. daarna had ze wel door dat die deken haar niets deed. Ze bleef er ook mooi van af. Morgen dus nog maar een keer oefenen.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


tabioverbu
Berichten: 43
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: w'werfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 22:36

super joh, ik heb een e van 9 jaar, maar toen ik die kreeg was ie zo schrikkerig als wat dekens opdoen vind ie niet meer eng maar als ik met vliegenspul kom aanlopen gaat ie gek doen en lekker steigeren, wel irri is dat

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 22:43

Cool heike,kan me er nu tenminste het paardje zelf bij voorstellen!!! Knipoog Zie haar al helemaal staan. Gewoon ff lekker verder oefenen!!! Succes!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-01 08:05

haha ik zie het al helemaal voor me! Moonlight deed precies zo!
Echt leuk he die jonge paarden dat ze alles voor het eerst mee maken!
Leuk dat het zo goed gaat onder het zadel ze is echt braaf he? Omdat ze in het begin nog wel zo kon bokken met het zadel,dat heeft ze met iemand erop niet gedaan toch?
echt een braaf paardje en een mooierd ook maar dat vond ik al vanaf het begin!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-01 08:52

Hihi moet lachen om je verhaal met die deken, wat een kindje is het toch nog...leuk dat het zo goed gaat met 'rijden' Party!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-01 10:51

wat leuk. door jouw verhalen krijg ik ook zin om met ailin te beginnen (maar de afsrpaak is na de apeldoornse erop te gaan)
Had vorige week ook ailin voor t eerst de deken opgedaan vond ze helemaal niet erg. behalve dan t erop leggen dat is eng. maarja dat is altijd eng ook met zadel enzo erop. maar zodra t ligt is er niets meer aan de hand. dan bijt ie niet meer.
maar t is ontzettend leuk om te zien (en ook te lezen) dat zon jong paard zo goed vooruit gaat.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-01 13:56

haha Pinky ging de eerste keer bokken omdat die staart riem tegen zn kont zat Haha! Zag er erg lachwekkend uit Haha!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-01 14:52

Bij Jep kregen we hem niet eens op. We hebben hem moeten wennen met een handdoek op zijn rug, toen een shabrak en uiteindelijk een deken.
Maar ja om het een beetje goed te praten, hij was toen 2 jaar, hengst en nog nooit in hnaden geweest. Ik was al blij toen ik het halster om kon doen en hij een rondje achter me aan door de box wandelde omdat ik dat vroeg.
Tja en daar ga je nu dan Z2 mee starten, wat kan er veel gebeuren in een paardenleven he.

Navragen is beter dan afvragen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: flavlip, gerlindie, herous, Jussem, PeerAppel, Riviera87, Veldbloem, vidya en 150 bezoekers