Hebben jullie ooit wel eens zoiets stoms meegemaak

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-03 10:24

Bonnie_Fan schreef:
hahaha nee, hij was 1.94 en heeeeeeel lief!!!!
Zal weleens foto's scannen!


O ja 1.94 is ook een mooi stokmaatje voor een Fjord. Haha!

Morrie

Berichten: 22315
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 11:00

de meeste mensen die ik tegenkom, zeggen: die Tinker is veel te vet!

Tot mijn stomme verbazing zat er vorige week een boertje van minstens 120 op een bankje aan de kant van de weg en die zei: dat is nou nog es een mooie, oud type Noriker mevrouwtje! OK dan!

Ik viel er bijna spontaan af van verbazing!!!! Haha!

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 11:41

ja bij mij zeggen ze dat ook altijd.. kijk het paard van sinterklaas maar als sinterklaas met zijn jurk enzo erop gaat denk ik niet dat eszelon nog gaat lopen *meer steigeren denk ik* Haha!
enne 1 jaar geleden ook een man zij.. is dat een arabier? ikke ja.. de man weer 75 % ikke nee 100 %..
die man wist er al wat meer van Knipoog

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-03 12:38

Nou ik hoor het wel ik ben gelukkig niet de enige die dit soort dingen mee maakt Haha! Haha!
Ze kijken mijn Minco trouwens ook heel vaak voor een fjord aan Verward
Nou ja mijn man zag het verschil eerst ook niet hoor Knipoog pas als ze naast elkaar staan dan ziet men het verschil

Yessy

Berichten: 23025
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 17:10

En ik maar denken dat ik de enige was met dat soort problemen Tong uitsteken mijn paard (quarter) wordt door 90% van de mensen voor arabje aangezien, ik heb na een tijdje uit frustratie een kopie van d'r papieren in mn kastje gelegd, mensen geloofden me gewoon niet!!

Trouwens lekker snugger: als een paard geen belg is, is het een shetlander... klein verschilletje in grootte Haha!

sHaKiEjLaVeR
Berichten: 1432
Geregistreerd: 20-06-03
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 19:59

whahha, lkkr dom ben je dan, whahhaha

gabyfedde

Berichten: 11898
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 20:04

Ik heb ook wel een keer op een veulentje gereden! Ik was een buitenrit aan het maken met mijn welsh a van 15 jaar oud, zegt zo'n oude oma tegen haar kleinkind: dat is zielig, dat meisje rijdt op een veulentje. En lekker rijden dat dat beestje deed.....

_Rianne_
Berichten: 5239
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 21:13

Ja he....heeft wel wat zo'n fjordje! Tong uitsteken

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 21:51

Karina schreef:
Boswandelingetje met Barón (avatar) vanmiddag, score dit maal 5 (!!!) keer in een uurtje: "Kijk jongens, het paard van Sinterklaas!"
En allemaal voelen ze zich even origineel.
Nahja, ze komen in ieder geval allebei uit Spanje Scheve mond Haha!


ik antwoord inmiddels standaard terug dat het paard van sinterklaas nog op stal staat (schimmel op stal die echt paard van sinterklaas is 1 dag per jaar) en dat die van mij van Pippi Langkaus is. Staan ze in ieder geval even gek te kijken.

Ook een keer gehad dat iemand dacht dat mijn paard al bejaard was, ze is al zo grijs... Ze was toen 7 maar goed. De leeftijdsvolgorde is tenslotte ook veulen-pony-paard.

Anne_GTI

Berichten: 18204
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 23:34

Ik denk dat die man al de hele dag aan de palmpjes was en het paard uit de reclame voorbij zag komen..... Met erg veel fantasie (en dat heb ik) kan ik me er dan nog wat bij voorstellen

Ken nog een leuke: meisje met fries rijdt over straat eind november....
Vragen ze: "is dat het paard van sinterklaas?" Antwoord: Ja, ik heb hem zwart geverfd zodat ie minder opvalt op het dak.

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-03 09:51

annegti schreef:
Ik denk dat die man al de hele dag aan de palmpjes was en het paard uit de reclame voorbij zag komen..... Met erg veel fantasie (en dat heb ik) kan ik me er dan nog wat bij voorstellen

Ken nog een leuke: meisje met fries rijdt over straat eind november....
Vragen ze: "is dat het paard van sinterklaas?" Antwoord: Ja, ik heb hem zwart geverfd zodat ie minder opvalt op het dak.



hahaha die is echt leuk van die fries,je moet er maar zo snel opkomen zeg *LOL* OK dan!

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 10:02

Polly schreef:
mensen die ik tegenkom kennen blijkbaar alleen het ras "grote hond"
Boos!


Ja, dat hoor ik ook nog weleens Schijnheilig Zelfs bij Carolien en die is een D-pony. Beetje hele grote hond dan Tong uitsteken

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 10:21

Over Passion hebben ze nog nooit zowat gezegd maar als ik met 'm'n geit lopen zeggen ze altijd dat het een hond, schaap of varken is Scheve mond

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 13:18

pff mijn moeder zei ook eens over de hond van de buren vroeg ze zo aan de buurman:welk merk hond is dit Verward

of heel vaak als ik met duncky minishetxshetlander over het honde veldje loop ofzo
wat een mooie hond heb jij
whahaha:P nou ja ik heb welleens op een recreatie plas die inde winter open is voor honden een hond gezien waar ik wel een beetje van schrok
dat beest was groter dan duncky! en duncky is ongeveer 86 cm

en ook met lucky zeggen ze dat welleens
en heel vaak loop ik over straat met 1 van de shets och wat lieff
ooow kijk nou wat klein of iets dergelijks Haha!

toen ook een keer: stond zo met een voorbijganger met kindjes bijzich
en zegrt die vbrouw zo: is die bruine het veulen van die zwarte Verward
terwijl die bruine ouder is haha ik zo nee die bruine is zelfs ouder
jja echyt waar??
Tong uitsteken

zal wel effe een foto showen het scheelt maar een paar centimetertjes tussen de "zwarte en de bruine":P
Afbeelding

let verder niet op de kwaliteit van de foto's liddle camera Knipoog

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 16:32

ik heb ook altijd van die mensen die denken dat ik met een hond wandel...... (ooit een hond gezien van ong 90 cm hoog met een lange staart en manen??? ik niet namelijk....) En als je met een mini'tje loopt van ong 70 cm is het allemaal lief en zeggen wat een leuke pony Verward Ik zou die eerder voor hond verslijten (als ik niks van paarden/pony's zou weten dan) dan die van mezelf hahaha

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 20:40

pff haha ja
mischien een nieuwras hondofzo?
de langmaanstaarthaar hond of iets in die richting

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-03 19:37

Ach het is eigenlijk ook wel grappig,al die mensen die zoveel verstand van paarden hebben en ze dan totaal voor een ander ras aankijken,of voor een hond Haha! Haha!

Koppig

Berichten: 345
Geregistreerd: 24-05-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 22:20

gabyfedde schreef:
Ik heb ook wel een keer op een veulentje gereden! Ik was een buitenrit aan het maken met mijn welsh a van 15 jaar oud, zegt zo'n oude oma tegen haar kleinkind: dat is zielig, dat meisje rijdt op een veulentje. En lekker rijden dat dat beestje deed.....


Ach ja jong geleerd is oud gedaan he? hihi *LOL*

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 23:11

Ik werd een paar dagen geleden gestopt door een wat oudere man op een fiets. Zijn vraag was.... "waarom dragen de paarden maskers op??"

Tja, was wel verleidelijk om te antwoorden.. "het is voor de gemaskeerd bal" *LOL*

Toen heb ik hem uitgelegd dat het dient als bescherming voor de ogen van de paarden. Haha!

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 02:12

hihi:P
ik ook een keer een jslandertje gezien in uchgelen
ik zeg zo tegen die amazone"is het een welsh" Gaaaap oeps:P
nee een ijslander ow oeps:p
en ik zo kan die ook tolten en zo:p
en toen ging ze dat voor doen(Y)

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 06:25

gabyfedde schreef:
Ik heb ook wel een keer op een veulentje gereden! Ik was een buitenrit aan het maken met mijn welsh a van 15 jaar oud, zegt zo'n oude oma tegen haar kleinkind: dat is zielig, dat meisje rijdt op een veulentje. En lekker rijden dat dat beestje deed.....


Jah dat heb ik ook gehad met een pony van 1.30. Ik lekker rijden, hoor ik iemand opeens zeggen: "Wie rijd er nu op een babypaardje" Verward . Ach ja ik ben maar weggegallopeerd en heb laten zien dat mijn ponietje van 12 jaar nog wel wat power in zich had!!! Knipoog en dat heeft ie ook zeker nog wel. Ik rijd hem nu natuurlijk niet meer............. Jammer Huilen . Ik zou graag hebben dat m'n babypaardje met me meegroeide Haha!

Fjordenmaniak

Berichten: 1337
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 14:52

Heb ik ook eens gehad.
Mijn Fjord werd een haflinger Cheese! .
Want mijn paard moest wel uit Tirol komen. Verward ..!

Ik van, nee het is een Fjordenpaard..
Dus die man, die komt toch ook uit Oostenrijk Verward
Nee, uit Noorwegen meneer.
Ohja? Nou volgens mij is het niet waar hoor!

Maar goed, volgens mij is ze toch een fjord hoor! *LOL* Stamboek vind het in ieder geval wel zo Haha!

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 05:56

Volgens een vriend van mij was mn pony heel veel gegroeit, waarschijnlijk ook van kleur, ras en geslacht verandert want hij dacht dat mn verzorgwelshmerrie van 1.20 dezelfde was als mn new forest ruin van 1.43 Haha!
ook wel serieuze vragen of mn shetverzorgveulentje een hond was Haha!

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 12:27

[quote="annegti"]Ik denk dat die man al de hele dag aan de palmpjes was en het paard uit de reclame voorbij zag komen..... Met erg veel fantasie (en dat heb ik) kan ik me er dan nog wat bij voorstellen


ik moest ook gelijk aan die reclame denken,:dat had die man waarschijnlijk ook!

mijn broer en z'n vrouw werden vorig jaar een keer s'nachts waaker gemaakt door m'n nichtje van 6 jaar,en die zei dat het paard van pippi langkous in de voortuin stond!!!??

mijn broer,zei dat ze droomde,en maar weer moest gaan slapen,maar m'n nichtje hield vol,en m'n schoonzus MOEST mee gaan kijken..............
en ja hoor Bloos! daar stond een replica(levend en wel) van "vlekje"!!!! Bloos!

ze hebben de politie gbeld,en die heeft hem bij een boer in de buitenbak neergezet.
het was midden in de nacht,dus ze wilden die boer niet storen,dus die schrok zich sóchtends een hoedje!

de politie is wat rond gaan bellen,en hij bleek van een vrouw,uit een dorp verderop te zijn,die was hem al aan het zoeken!!!!!!!!

hihi Nagelbijten / Gniffelen mijn nichtje heeft het er nog vaak over,die is er van overtuigd dat het Pippi langkous d'r paard is!