BIT 100ste Editie!! BIT viert feest!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sterre_Nova

Berichten: 1413
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Achterhoek

BIT 100ste Editie!! BIT viert feest!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-03 10:14

Hallo,

BIT komt vandaag met het 100ste nummer en om dat te vieren hebben we lekkere gebakjes gehad!! Vingers aflikken

Wie leest BIT al vanaf nummer 1??
*LOL* Haha!

Groetjes Natalie

Agossie

Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 10:16

IK!!!
Komt-ie vandaag? oeoeoeoeoeoeoe!!!! kan niet wachten om naar huis te gaan zo! Ik spit hem altijd van voor naar achter en andersom helemaal uit!!!

Sterre_Nova

Berichten: 1413
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-03 10:29

Kan ook zijn dat ie morgen op je mat valt!!

Ikke heb hem al Lachen De kaft is echt geweldig mooii!! Ben er helemaal verliefd op! Je kan er lekker aan voelen!! Echt een special Edition!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 10:39

Ben benieuwd, ik ga wel binnenkort mijn abo opzeggen, omdat ik vind dat ze steeds weer hetzelfde onderwerp behandelen.

Biepmiep

Berichten: 3275
Geregistreerd: 16-11-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 10:41

ja het lijkt soms de libelle wel: veulens in voorjaar; vakantie in de zomer; ook vind ik niet alle artikelen even objectief...

Maar toch wel lekker veel leesvoer...

ikke

Berichten: 37543
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 10:41

Goh, ik heb van de week de bevestiging binnen gekregen dat m'n abbonement is opgezegd. Deze scoor ik dus nog net, als laatste.
Succes.
Indien je details wilt waarom, PB even.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 11:36

imker schreef:
Ben benieuwd, ik ga wel binnenkort mijn abo opzeggen, omdat ik vind dat ze steeds weer hetzelfde onderwerp behandelen.

Zelfde gedachte hier.

Daarnaast vind ik de arikelen niet zo diepgaand meer als vroeger, niet meer neutraal geschreven en ook niet meer doorbrekend. De eerste bits vond ik mega interessant.
Dat was voor het eerst dat ik zoveel las over kruiden gebruiken bij paarden. Ze kwamen met nieuwe dingen.
Maar tegenwoordig...

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 11:45

natalie1977 schreef:
Hallo,

BIT komt vandaag met het 100ste nummer en om dat te vieren hebben we lekkere gebakjes gehad!! Vingers aflikken

Wie leest BIT al vanaf nummer 1??
*LOL* Haha!

Groetjes Natalie


Nee vanaf nummer 5, mag ik nu ook een gebakje? Haha!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23434
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 11:46

Kleintje"]
[quote="imker schreef:
Ben benieuwd, ik ga wel binnenkort mijn abo opzeggen, omdat ik vind dat ze steeds weer hetzelfde onderwerp behandelen.

Zelfde gedachte hier.

Daarnaast vind ik de arikelen niet zo diepgaand meer als vroeger, niet meer neutraal geschreven en ook niet meer doorbrekend. De eerste bits vond ik mega interessant.
Dat was voor het eerst dat ik zoveel las over kruiden gebruiken bij paarden. Ze kwamen met nieuwe dingen.
Maar tegenwoordig...
[/quote]

We zullen het er verder maar niet over hebben dat het tsjokvol staat met reclame en ze wééér de prijs omhoog hebben gegooit.... Lips are sealed

Sterre_Nova

Berichten: 1413
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-03 11:57

Vippie"]
[quote="natalie1977 schreef:
Hallo,

BIT komt vandaag met het 100ste nummer en om dat te vieren hebben we lekkere gebakjes gehad!! Vingers aflikken

Wie leest BIT al vanaf nummer 1??
*LOL* Haha!

Groetjes Natalie


Nee vanaf nummer 5, mag ik nu ook een gebakje? Haha!
[/quote]

Sorry, de gebakjes zijn allemaal op! Vingers aflikken

prompter

Berichten: 11092
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 12:17

Ik lees hem vanaf nummer 2, ben nog altijd op zoek naar nr 1 om de verzameling compleet te maken...

Het is de laatste tijd inderdaad wel steeds meer van hetzelfde geworden, er gebeurt heel veel (nieuws) in paardenland maar Bit heeft elke maand weer een ellenlang interview met de zoveelste springruiter... Ik ga Your Horse steeds leuker vinden, die komen echt met nieuwe dingen.

Sterre_Nova

Berichten: 1413
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-03 12:27

Hoi Promptertje,

Nummer 1 is heel moeilijk te krijgen. Misschien kun je hem via Vraag en Aanbod vinden.

Zelf heb ik hem ook niet Boos!

Novelle
Berichten: 999
Geregistreerd: 19-02-02
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 12:38

ben net 2 jaar lid dus niet vanaf nummer 1,
bij mij valt hij morgen op de mat.

Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 12:51

De Bit heb ik een paar keer gekocht maar ik vind het veel te duur voor de inhoud. Geen tijdschrift waar ik snel een abonnement op zou nemen.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 13:13

Morgen is ie dan ook hier in huis./
leuk! Ik ben nu bijna 2 jaar lid en vind het nog steeds het beste paardenblad.
wel jammer van de herhalingen en van de vele reclame en dat ie zo vreselijk duur is .

maar ik ben happy dat ik dankzij bit de kans krijg mee te rijden op horse event dus Lachen

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 13:15

Als de abonnees hem morgen op de mat krijgen ligt hij zeker nog niet in de winkels?

esther82

Berichten: 2160
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Bennebroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 13:18

Hoi, ik lees ook Bit, al werk ik bij de concurrent... Haha!
Maar ik vind het nog steeds een onwijs mooi blad hoor, OK dan! en dat van die prijs is me eigenljik nog niet eens opgevallen, ik heb een abo. Maar zal er eens op letten.
Het commentaar van dat er te veel in staat vind ik juist wel van de Hoefslag, dat zijn echt geen baanbrekers meer: jammer

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 13:32

De hoefslag ben ik ook al lang niet lid meer. Staan veel te veel wedstrijd-verslagen in enzo. En dat trekt mij niet. Wat de nederlandse bladen betreft vind ik Bit nog steeds nr 1.

Agossie

Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 14:49

natalie1977 schreef:
Kan ook zijn dat ie morgen op je mat valt!!


Ik krijg hem meestal zaterdag. We zullen zien! Misschien wordt ik verrast!!! Je maakt me wel HEEEEL nieuwsgierig hoor!!!

Noek

Berichten: 156
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 14:55

flits, flits, ohoh, dat wordt weer een snelheidsboete vanmiddag! Cheese!
Lekker naar huis crossen en op in de hangmat in de tuin crashen met mijn favoriete blad!

Karamell

Berichten: 1299
Geregistreerd: 17-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 15:27

Nummer 1 mee gekregen o eh..geloof Paard en koets, een proefnummer gevraagd en dan geabboneerd Schijnheilig

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 15:59

Wanneer ligt hij dan in de winkel denken jullie? Want ik heb er nog geen abo op maar stuur binnenkort wel dat bonnetje op!

Sterre_Nova

Berichten: 1413
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-03 16:12

Dat is helaas verschillend, bij de een al op Maandag, anders op de Dinsdag. Is maar net hoe de boekhandel/winkel ze aangeleverd krijgt.

Ik heb zelfs bij eentje een keer megemaakt dat ze ze op de woensdag nog niet in de kast hadden. Ze moesten deze nog uitpakken en lag in het magazijn.

prompter

Berichten: 11092
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 16:44

natalie1977 schreef:
Hoi Promptertje,

Nummer 1 is heel moeilijk te krijgen. Misschien kun je hem via Vraag en Aanbod vinden.

Zelf heb ik hem ook niet Boos!


Moeten we samen maar op zoek gaan Haha!

Van de Nederlandse bladen vind ik Bit nog steeds het beste ondanks dat het de laatste jaren wat minder spannend is, gevolgd door mijn geliefde Draf&Rensport. Hoefslag ben ik al jaren geen abonnee meer van, alleen nog maar wedstrijdaandkondigingen en wedstrijdverslagen Slapen

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 17:24

Ik vind het ook jammer dat er steeds minder leuks instaat. Ik zit meer te bladeren dan te lezen. Verder blijf ik het een mooi en goed blad vinden, maar inhoudelijk is het niet meer wat het geweest was. Misschien dat ze nog maar weinig afwijken van vroeger en dat we er gewoon teveel aan gewend zijn, maar gelijdelijk aan is het inderdaad minder geworden.
Overigens zijn de stuk(jes) van Fabian Brockötter wel altijd zeer de moeite waard om te lezen vind ik, die durft hier en daar nog wel wat schenen te raken (incluis de mijne) en dat maakt het lezen ervan toch leuk. Hij heeft flink commentaar op de KNHS gehad en dat lag dus precies in mijn straatje, heerlijk! Echte soap is dat dan. Ook zijn andere artikelen vind ik nog goed te pruimen, maar van anderen vind ik het meer geleuter en leuk doenerij. Kan zijn dat ik het mis heb, maar FB valt mij op en de anderen vallen me eerder op door het gemiemel en dat skip ik gelijk.
Hoefslag is al vrij lang veel te wedstrijdgericht, wat dat betreft was Bit als allrounder toen veel beter, maar nu lees ik toch liever de hoefslag, niet omdat ik meer wedstrijden ben gaan rijden maar omdat het gewoon fijner wegleest oid. Ga binnenkort toch maar mijn Bit-abo opzeggen denk ik en dan ff niks, wat een opluchting wordt dat.