Ooit weleens een doodsbange....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Ooit weleens een doodsbange....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-03 00:21

volwassen kerel van 21!!! jaar op een braaf haflingertje zien zitten?
Nee??? Dan moet je echt even hier kijken Haha!

Mijn broertje was vandaag op stal, en die wou een stukje op Par zitten.
Nee zadel was niet nodig, hij kon dat wel.

Dus hoofdstel even ingedaan en stukje wandelen door de bak.

Afbeelding
Het eerst stukje *5 passen bij elkaar denk ik* eindigde in een bloedelleboog....ik had niet verwacht dat die tijdens een stap eraf zou kukelen...terwijl ik het paard beet had nota bene.
Afbeelding
Dingen als niet je benen optrekken en niet de teugels strak houden!!! werden in de wind geslagen....gheghe...
Afbeelding
Op het moment dat je zus zegt nu laat ik je los pak je gewoon haar staart beet en roept neeeeeeee OK dan!
Dan loopt ze in ieder geval niet weg Haha!
Afbeelding
Syl zet dat paard stil!! Hoe moet ik eraf? waar zit de rem? Stop nou ...sjit..ze beweegt HELLUP!!!
Voor de duidelijkheid...het paard stond stil....

Mijn vriend heeft er even op gestapt, ging heel lekker, zoals ik tegen hem zei niet aan de teugels zitten laat haar maar achter mij aan lopen.
Dan is er helemaal niets aan de hand.

Dus beest liep braaf de bak door...naast mij, niets aan de hand.
Denkt mijn vriend blijkbaar dat ze de bocht niet doorkomt zonder dat die meebeweegt.

En tsja....als het paard dan toevallig naar rechts gaat, terwijl je naar links aan het leunen bent als beginner...glij je er weer even hard vanaf.... Haha!

Mag het duidelijk zijn: De mannen in mijn omgeving zeggen NOOIT meer dat paardrijden geen sport is....alleen het op en af klauteren is al heel wat Haha!

Mijn broertje was al wel gewaarschuwd door mijn pa....het is een paard van Syl, die sporen allemaal niet.....ga nou niet je benen breken Haha!

Ik heb serieus bijna in mijn broek gepiest van het lachen!!!! *LOL*

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"


mjet

Berichten: 1383
Geregistreerd: 28-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 00:48

hahahaha die is leuk zeg. mijn vriend vond jaren dat paardrijden geen sport was... totdat hij een uitstapje van zijn werk had : "paardrijles een uur lang"

Ik heb zo gelachen hij kon bijna niet meer lopen en zij toen meteen van: oke je hebt gelijk. paardrijden is wel een sport. wat ik al jaren probeerde te zeggen heeft zijn werk voor elkaar gekregen. ik heb echt helemaal in een deuk gelegen

ben al weer 12,5 jaar in het bezit van mijn lieve bijzondere jikke.

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-03 08:38

mjet schreef:
hahahaha die is leuk zeg. mijn vriend vond jaren dat paardrijden geen sport was... totdat hij een uitstapje van zijn werk had : "paardrijles een uur lang"

Ik heb zo gelachen hij kon bijna niet meer lopen en zij toen meteen van: oke je hebt gelijk. paardrijden is wel een sport. wat ik al jaren probeerde te zeggen heeft zijn werk voor elkaar gekregen. ik heb echt helemaal in een deuk gelegen


Hahahahaha, heb je daar ook foto's van?
Lijkt me ideaal om te bekijken als je eens een sombere dag hebt, of om onder zijn neus te douwen als die weer eens zegt dat paardrijden geen sport is Haha!

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 08:56

whahah leuk! een verborgen supertalent!:))

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 09:46

whahaha, geweldig! Zijn mijn broers toch wat sportiever aangelegd, die blijven nog zitten in draf (met of zonder zadel) en weten te sturen en te "remmen" Tong uitsteken

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 10:16

mannen kunnen zo'n bange sukkeltjes zijn he, als het om paarden gaat.

De hond is de betere mens

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-03 12:49

snowdon schreef:
whahaha, geweldig! Zijn mijn broers toch wat sportiever aangelegd, die blijven nog zitten in draf (met of zonder zadel) en weten te sturen en te "remmen" Tong uitsteken


Draf??? wil jij niet van die enge dingen zeggen Haha!

Ik had nog wel gevraagd of die niet liever een zadel erop wou.....ttsss..als die meiden het kunnen kan hij het ook!!!

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-03 12:49

Natasja91 schreef:
whahah leuk! een verborgen supertalent!:))


Hij doet dit jaar mee aan de kampioenschappen zandhappen Haha!

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

mjet

Berichten: 1383
Geregistreerd: 28-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 23:01

ja die heb ik sil.. Haha! maar daar staat ie nog lachend op. de meest pijnlijke zijn niet vastgelegd helaas

ben al weer 12,5 jaar in het bezit van mijn lieve bijzondere jikke.

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-03 08:25

Ik heb ook wel een paar lachenden, maar dat is meer het boer met kiespijn effect....alhoewel hij beweerde dat het heeeeel ergens anders pijn doet Haha! Knipoog

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Hydra
Berichten: 1378
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 09:00

hehe, die zal nu wel twee keer nadenken voor hij zoiets zegt !

|[Live Life To The Maximum!]|

Never apologize for showing feeling, if you do so, you apologize for the truth


Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-03 12:15

Hydra schreef:
hehe, die zal nu wel twee keer nadenken voor hij zoiets zegt !


Tsja...hij heeft al gezegt dat het met zadel wel gaat lukken.
Dat mijn paard gewoon teveel hobbelt..ik dnek niet dat die het ooit gaat leren eigenlijk

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 12:29

Whahaha geweldig! In mijn omgeving lopen ook een paar van die mannetjes rond, die roepen dat paardrijden 'alleen maar op je kont zitten is, dat paard loopt wel.' Dus ik heb al gezegd dat ze maar eens mee moeten, dat ik ze dan wel eens zal laten zien dat paardrijden wel een sport is. Nou is Image een schat van een paard, dus rodeo zal het niet worden, maar hopen dat ik wel dat beeld van 'paardrijden is geen sport' eruit krijg! Verheug me er nu al op Haha! En dat worden natuurlijk foto's, want stap dat gaat wel, maar draf, beginner op een hobbelpaard als Image.... Dat wordt lachen! *LOL*

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 12:51

M'n broer gaat er echt niet op. M'n vader dacht eerst dat rijden wel meeviel (hij mende alleen) maar toen hij lessen ging nemen viel dat allemaal flink tegen. Hij kan het lichtrijden nog niet echt lekker voor elkaar krijgen, de motivatie is ook een beetje weg nu. Ik vind het jammer...

Charaz

Berichten: 24279
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 14:55

Ik heb 2 neefjes de een (10) moet niks van paarden hebben en de andere (14) heeft vroeger wel wat lessen gehad, stapt weleens op de pony van mijn nicht en hangt af en toe wat aan hun Fries (bijna 3 jaar)

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 15:12

haha ook een keer mn buurjongen erop gezet zonder zadel, hij klemt zn benen er hartstikke hard omheen, en galoperen maar haha, hij pleurde er keihard af, doet het pijn ?
pijn??neeuhh...*auw auw* 2 weken later had ie nog last van zn rug maarja.
Mn broer reed eerst ook paard dus die kan t wel, en die ander die begon te schreeuwen in draf, t zat niet lekker( dat snap ik), en hij kon de rem niet vinden dacht ie.

Mijn buurjongen denkt nou alweer dat ie cowboy is omdat hij met zadel deze keer, in draf met 1 hand heeft gereden ( volgens mij is western wel wat moeilijker haha) maar laat m maar in die waan ( hij is trouwens al 22 haha en mn broer 18) ik vind t mooi om te zien, en hij heeft nog wel talent ook volgens mij, maar hij rijdt liever in zn auto Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 19:06

Wat leuk Haha! Ik heb mijn broer nog nooit zover gekregen dat hij op Amanda wilt klimmen, en zij is maar zo'n klein onderdeurtje Haha! Wat denk je, gaat hij er nog ooit op of was het eens maar nooit weer?

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-03 19:08

Maya schreef:
Wat leuk Haha! Ik heb mijn broer nog nooit zover gekregen dat hij op Amanda wilt klimmen, en zij is maar zo'n klein onderdeurtje Haha! Wat denk je, gaat hij er nog ooit op of was het eens maar nooit weer?


Hahahaha hij gaat er op hoor.
Stel je voor dat we hem zijn hele leven lang kunnen pesten met zijn angst voor mijn paardje?

Alleen dat al is genoeg reden om er volgende keer weer op te stappen.
Met zadel sowieso;-)

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 19:35

You're evil! Werkt helaas niet bij mijn broer, heb al vanalles geprobeerd Boos!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-03 22:43

Maya schreef:
You're evil! Werkt helaas niet bij mijn broer, heb al vanalles geprobeerd Boos!


Hahahah mijn broer heeft een grote ego...en normaal is dat irri, bij dit soort dingen werkt het erg mee.

En hij wil indruk maken op die meiden die bij ons op stal staan he Extreme duivel
Laat hem daar zijn best maar voor doen.

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 06:30

Ha mijn broertje dacht dat ie het ook wel ff kon doen. Ach het is tenslotte zoiets als fietsen Gaaaap
En ik had al gezegd: "Je benen stil houden anders gaat ze een versnelling hoger (tja dit begrijpt ie tenminste)" Hij: "O, moet je zo sneller" Hij gebruikt z'n benen es goed en daar draaft ze weg....... Doei, doei daaaaaag. Paardje helemaal gek van het gehobbel en maar in galop en toen was het KLETS Ziek drrrr af in plaats van draf.

Hij heeft nooit weer gezeurd dat iedereen wel rijden kon. Hij gaat niet weer op een paard!!! Haha!

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 13:21

Moet jij mijn vriend eens op mijn paard zien!!!! Hahahaha Hij begint het lichtrijden onder de knie te krijgen maar elke keer in draf als ie het zadel raakt hoor je oooo auw oo auw.... (en ik heb een tuiger die gooit ook zo lekker hoog zijn benen op)
en mijn broertej rijd zelf paard dus das niet zo lache... mijn vader op mijn pard is ook komisch!

The future is nothing more than another today. It's just that when you get there, you have more yesterday's behind you and a fewer tomorrows to look forward to.

cecilia

Berichten: 92
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 13:48

ha ha wat leuk allemaal

Zip's Faantastico <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Fayyah19, MyWishMax en 112 bezoekers