grrrr k*t tpg...pakje kwijt!!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
gekke_koei

Berichten: 4425
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: hellevoetsluis

grrrr k*t tpg...pakje kwijt!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-03 09:16

nouw heb ik van iemand van bokt een hoofdstel gekocht, leuk eindelijk werd hij opgestuurd.
iws mijn pakketje zoek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

volgens de tpg is hij aangenomen door de geadresseerde, maar ik was thuis en heb geen potbode gezien Boos!
hele dikke baal dus!!

ff vraagje.. iemand ook zoiets meegemaakt??

dat meisje enik hebben van alles al gevraagd enzo bij de tpg maar ze doen alsof hunneus bloed

ik wil mijn pakje Huilen

rust zacht, mijn lieve willem. we zullen je nooit vergeten.
je blijft voortleven in onze gedachten.
dag, lieve vent 13-6-1988 - 23-11-2007


Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 09:22

Je kan de code navragen bij de leverancier. De code dus die vermeld wordt op het pakje. Kan je via de TPG site kijken wanneer en hoe laat hij is aangeboden. En volgens mij kan je ook de handtekening opvragen. Succes ermee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 09:23

Balen!
Ik hoop voor je dat je hem nog terug vind.

basje01
Berichten: 323
Geregistreerd: 07-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 12:07

Hebben ze het niet aan de buren afgegeven?

vanderplas

Berichten: 31
Geregistreerd: 14-03-02
Woonplaats: balkbrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 13:54

infomeren bij de klantenservice...en de verzender heeft een barcode .en het pakje als vermist opgeven bij de post. pootjes stjijfhouden hoor....succes. Lachen

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 13:57

Als je het pakje aanneemt moet je ook een handtekening zetten, en als dat niet jouw handtekening is of die van iemand anders binnen het gezin op jouw adres dan zullen ze toch op zoek moeten.

basje01
Berichten: 323
Geregistreerd: 07-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 15:13

Je hoeft niet altijd een handtekening te zetten.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 15:17

basje01 schreef:
Je hoeft niet altijd een handtekening te zetten.


Hmmm bij de PTT heb ik tot nu toe nog altijd handtekeningen moeten zetten Verward. Maar wat gebeurd er dan als de postbode het op een verkeerd adres bezorgd? Is er toch geen bewijs zonder handtekening?

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131846
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 15:22

Mijn ervaring is dat ik ook altijd moet tekenen voor ontvangst, ook voor een "gewoon" pakketje (dus niet aangetekend).
Maar blijkbaar is dat nogal verschillend want ik las een paar dagen geleden een topic van Germie en zij gaf aan dat er niet getekend hoefde te worden.
Nogal wisselend dus.......

Maar als je het verzendnummer hebt, dan zou je toch bij de PTT een kopie van het afleverbewijs op kunnen vragen (mits ervoor getekend is) ?

basje01
Berichten: 323
Geregistreerd: 07-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 15:24

Dan is het hopen dat degene die het wel ontvangen heeft het teruggeeft en zich niet voor de domme houd.
Als ik een pakje haal op het postkantoor met een briefje dat in de brievenbus zit hoef ik ook niet te tekenen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 15:47

Bij mij begint de TGP ondertussen mijn neus uit te komen! Heb nu boeken verkocht en opgestuurd, maar eerst lagen ze er een paar dagen, daarna waren ze zoek, maar uiteindelijk zijn ze opgestuurd en komen ze zaterdag als hetgoed is aan.

Bah... Stom gedoe daar. Heb trouwens wel een klachtenformuliertje gekregen!

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 15:55

Je moet altijd tekenen voor een pakje, behalve als het door de brievenbus past. Dat is zodat de TPG kan bewijzen dat het is afgegeven, dus laat ze het maar bewijzen!

gekke_koei

Berichten: 4425
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-03 16:57

germieis dus de persoon van wie ik dat hoofdstel heb gekocht. en we hebben allebei de tpg gebeld en de code ingevoerd om het pakje te traceren.

er lag geen briefje in debus van mijn buren wat wel zou moeten als hij daar was afgeleverd. verder heb ik nr in debuurt die op dievanmij lijken een briefje in de bus gedaanof hij misschien daar bezorgd is, wie weet dat de postbode verkeerd gelzen heeft. maar tis stom dat er geenhandtekening op hoeft, lijkt mij namelijk erug toevallig als er nog iemand andersmet het zelfde huisnr op een vergelijkbare straat mijn naam draagt :S

maar ja.. ze hebben toch een dienstrooster en danlijktmij dat ze kunnen uit zoeken wie er die dag heeft gelopen en welk wijk, en dan zou mijn pakje terecht moetenzijn.. toch?? nouw, nog maar eens een poging doen dan, want vandaag liep het weer opnix uit

argh! krijg er wat van

rust zacht, mijn lieve willem. we zullen je nooit vergeten.
je blijft voortleven in onze gedachten.
dag, lieve vent 13-6-1988 - 23-11-2007

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 17:02

Ik zit op dit moment zelf ook op een aantal pakjes te wachten, en ik hoor van meer mensen dat pakjes zomaar verdwijnen. Of er gaat iets helemaal niet goed bij de TPG, of ze hebben zoveel vakantiekrachten dat de normale gang van zaken aardig in het honderd loopt. Ik ben er tenminste ook niet over te spreken. Pakketjes per airmail verstuurd uit Amerika duren tegenwoordig maanden (of komen helemaal niet aan)

Ik kan me voorstellen dat je het zat bent. Ik ben het namelijk ook zat!

Je suis Charlie.

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 18:46

Slordig van de TPG en ook een hele slechte service omdat ze niet eens de moeite nemen om te traceren wie dat pakje zou moeten af gegeven hebben.Als ze die persoon eens zouden aanspreken ipv zich van de domme te houden,want zolang er niet getekend is voor een pakketje.Ongeacht of dat wel of geen service van het desbetreffende postkantoor is,zijn ze gewoon aansprakelijk voor de waarde van het pakketje.Ik weet niet of je een rechtsbijstandverzekering heb,zo ja laat hun daar dan eens achteraan gaan.Het is jammer dat de spullen die je graag wilde hebben mss niet meer boven water komen,maar je kan er iig voor zorgen dat je de waarde van die spullen terug krijgt.Veel succes!
Ik heb trouwens helemaal geen problemen met de TPG als ik hoor dat het pakketje verzonden is,heb ik hem altijd gelijk de volgende dag.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131846
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 18:57

Misschien een overbodige vraag, maar heb je al op het dichtsbijzijnde postkantoor geinformeerd of het daar ligt ?
Bij mij is het nl. een aantal malen gebeurd dat ze het pakketje op het postkantoor afgegeven hebben (was niet thuis of bel niet gehoord) en geen briefje in de brievenbus hebben gedaan.
En ikke maar wachten...... Stoom uit je oren

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 19:17

Same here Oscar.

Alja

Berichten: 25521
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 19:42

ik krijg ook redelijk veel pakjes thuis maar heb dus nog nooit een handtekening moeten zetten...
erg vreemd

gekke koei hopen dat het pakketje gauw weer boven water komt!

ONDERSCHRIFTLOOS

Lobke98
Berichten: 430
Geregistreerd: 13-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 22:11

Had ik ook!!! Rijbroek pleite!! Ook hier van Bokt. K*T TPG!!!! Maar ja wat moet je anders???

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 00:57

Ik ben nog steeds op sporen aan het wachten...

Anywayz, ik heb 2 maanden bij de TPG gewerkt (don't shoot de messenger, ik was poetsvrouw *LOL* ) en je moet je, zoals al vaker gezegt, flink beklagen daar. Dan noteren ze maar 20 x dezelfde klacht. Geloof me, de bezorger krijgt het te horen... Daarbij, als het hele geval op een verkeerd adres bezorgd is (en het adres op het pakje is wel correct): evengoed klagen. Een postbode mag geen huisnummers verwisselen... Je moest eens weten hoeveel verdwaalde klachtenformulieren ik tegen gekomen ben over post voor nummer 40 die op 42 bezorgt werd...

Suc6! Ach gut

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 09:10

Bij mij gaat t ook heel vaak fout! Boos!
Ik heb wel eens een neusriem opgestuurd, en die zijn ze ook gewoon kwijtgeraakt! Heel erg fijn! Boos!
Ook al heel vaak gehad dat ik het inlever daar, en dan pas 2 weken later ofzo aankomt bij diegene. Normaal gaat dat toch in 2 dagen? Boos!

gekke_koei

Berichten: 4425
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-03 11:04

ja dat hoort in 2 dagen. ik wacht nu al een week en heb het nog steedsniet. postkantoor weet vanniets de buren weten van niets, ik heb al zo vaak gebeld en wat blijkt? als ontvanger kan je niets doen dan afwachten, want de afzender moet eenonderzoek starten.

rust zacht, mijn lieve willem. we zullen je nooit vergeten.
je blijft voortleven in onze gedachten.
dag, lieve vent 13-6-1988 - 23-11-2007


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, KleinBoefje, SentiBot en 32 bezoekers