Vandaag weer les gereden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-01 20:54

Ik heb vandaag weer gelest en hij ging erg goed. Ik heb zelfs een Z2 proef geoefend, want ik mag van mijn instructeur geen Z1 meer starten, dat stadium ben je nu voorbij zei hij. Soms zijn ze wel lief he.
Ik begin heel voorzichtig weer aan starten te denken, het is nu door zijn blessure al weer bijna 2 jaar geleden dat ik gestart heb. En wat het grappigste was, Sander ging lezen, A binnenkomen verzamelde galop, en Jep ging op X halthouden Verward Verward Zijn lange termijn geheugen is duidelijk beter dan de mijne *LOL*

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 21:00

wauw netjes enne Z2 goed man.. daar mag ik nog even tjes over dromen *LOL*
ach ja M1 vind ik ook al heel wat met mijn lompe stampertej *LOL*

wel fijn na 2 jaar eindelijk weer aan de bak te mogen of niet?

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-01 21:05

Het is natuurlijk allemaal heel geleidelijk gegaan, van ernaast stappen naar erop stappen, na 6 weken 3 rondjes draf enz enz enz. Het heeft een hele tijd geduurt voor ik de travers en de keertwendingen weer op durfde te pakken, omdat dat ongeveer de beweging is die hij maakte toen zijn pees scheurde (opeens omdraaien)
Tot iemand me zei dat hij in zijn box niets anders doet dan keertwendingen draaien en dat is natuurlijk ook zo. Maar echt trainen durf ik ze nog steeds niet.
Tja en dan ben je 'ineens' weer zover dat je weer aan starten gaat denken. Het had al veel eerder gekund hoor, maar ik ben nu eenmaal super zuinig op hem.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 21:10

Wel weer spannend natuurlijk en met die pees in gedachten zal je misschien toch wat extra spanning hebben....maar ook <b> wedstrijdkriebels </b> of niet????

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 21:23

Fijn dat ie zo goed ging, wil je best een keer aan het werk zien. Leuk he dat ze dat soort dingen zo onthouden.

Fitzroy

Berichten: 25106
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 22:27

Knipoog ...... kom ik jou alvast niet meer tegen in de Z1!

Maar leuk voor je, Jasmijn, en als je een beetje in de buurt start, kom ik kijken, groomen en lezen als je dat leuk vindt.

Gaat het ook alweer beter met je stuitje?

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-01 22:42

Stuitje nog steeds auwww. Maar alles went geloof ik. Nee het is nog steeds heel vervelend, maar ik moet kiezen of delen. Of zoals de dokters zeggen 6 weken plat op mijn buik of doorrijden en dan ook niet zeuren. Ik heb voor het laatste gekozen, hoewel soms kan ik het niet laten even flink te zeuren hoor.