Joehoe, ik woon in mijn huis!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Joehoe, ik woon in mijn huis!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-03 16:16

Nou jaaaa... wonen, wonen. Ik slaap er, kan er douchen en op de bank zitten, maar nog niet koken en wassen. De keuken en het washok is nog 1 grote puinhoop Haha!

Dit was het topic van twee jaar geleden: [AM] Jaja, ik mag gefeliciteerd worden!!

Bloed, zweet en tranen. Zere vingers (hamers zijn ondingen Haha! ) overal verf en veel wanhoop...
Maar nu is het af!

Het is heel mooi geworden, al zeggen we het zelf. Ik zal vandaag of morgen even een paar foto's "vroeger-tijdens-nu" maken. Van oma-stijl, naar grote zandbak en uiteindelijk modern met een klassiek tintje.

Nog een weekje, dan kan ik weer iedere avond Isolda lastig vallen. Ze heeft nu al bijna drie weken vakantie, op een zaterdag of zondagmiddag na. Tweede week van augustus komt de pysio, dan kan ze er weer tegenaan! *LOL*

Maar eerst nog al mijn puin overhevelen. Ik heb in de jaren zoveel verzameld, wat ik helemaal niet weg wil gooien.... Gelukkig heb ik een grote zolder Knipoog Haha!

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 16:19

Gefeliciteerd! En nu inderdaad lekker foto's plaatsen.

Het nadeel van een eigen huis is, dat je eigenlijk nooit uitgeklust bent, dus gooi je hamer niet te snel weg Haha! .

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132039
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 16:26

Gefeliciteerd !
Leuk dat het nu eindelijk zover is, je zult wel opgelucht zijn dat je straks lekker van je huisje kunt genieten.
En uiteraard ben ik ook erg benieuwd naar de foto's !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 16:47

Super!!!! Geniet er maar lekker van! (en daarna effe foto's maken voor ons Haha! )

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 17:44

Hè jeetje eindelijk, wat heerlijk!!
Heb even de link naar je topic gefixt trouwens die deed het niet.
Maar bloed, zweet en tranen dus. Ben benieuwd hoe het geworden is, mag het vast wel eens komen bekijken Knipoog
Enneuh, veel Cheese! maken

Arme Isolda, die had natuurlijk gehoopt dat je aan het klussen zou zijn tot het weer vroeg donker wordt 's avonds Haha! Valt dat even tegen...

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 17:45

Quote Jantina 20-06-'01
Citaat:
Maar goed, voordat ik er daad werkelijk in woon, ben ik denk ik wel zo'n klein jaartje verder.


Kleine twee jaartjes dus! Haha! Jammer dat de foto's in het oude topic het niet meer doen, dus kom maar op met die nieuwe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 17:47

gefeliciteerd en veel plezier dan maar!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 18:32

Ik ben zo onwijs benieuwd ik heb het gezien in de puin ik heb het gezien met nog meer puin en gezien zonder plafons etc:D ik ben echt heeeeeeeeeeeeeeeeel benieuwd

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-03 19:23

Zo zag het eruit toen we het kochten en net begonnen met opruimen. ( lees: meer rotzooi maken Knipoog )
Afbeelding

Vervolgens slopen, vloer eruit, wanden kaal, overal nieuwe electriciteit en nieuwe afvoering/ rioleringen.
Afbeelding

Hier wordt het al wat beter, de betonnenvloer ligt erin en de wanden worden geisoleerd:
Afbeelding

Weer een stapje verder, plafond, muren en gaatjes stoppen. Dat was nog het kloterigste werk: Gaaaaaatjes, overal gaaaaatjes. Om gek van te worden Boos!
Afbeelding

En dan een impressie van het resultaat. Het is nog wat kaal en rommelig. Ik moet nog voor veel dingen een plekje zoeken, alle kasten zijn nog niet ingeruimd, maar voor het idee:
Afbeelding
Afbeelding

Ik wil nog een schilderij van Isolda en Udinde aan de muur. Heel eenvoudig met twee hoofden achterelkaar (bijvoorbeeld) met wat vaag grasgroen op de achtergrond.
Ik weet alleen nog niet helemaal wat mijn vriend daar tegenovergaat stellen.... Haha!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-03 19:27

Ohja, en dit is dan alleen nog maar de woonkamer... Daar had ik de duidelijkste foto's van.
De bovenverdieping is helemaal leeg geweest, geen muren, geen plafonds en geen vloeren. Om te huilen Huilen Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 19:31

Jeeeeeeeeeeee wat moest er veel gebeuren!!
Het enige wat je in principe had was vier muren en een dak, of niet??
Zo hé petje af hoor, wat een klus moet dat geweest zijn, maar het resultaat mag er zijn hoor!!

Samantha_

Berichten: 10806
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 19:31

Jeetje ziet er echt mooi uit!!! En de meubels vind ik ook erg mooi, helemaal mijn smaak! Heel veel plezier in je huis!
Komen er ook nog foto's van de rest? Ben wel benieuwd eigenlijk! Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 19:36

Wat onwijs gaaf jantina, het ziet er strak uit! Toppie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 19:39

Mooi geworden zeg! Wat zal het heerlijk voelen om daar nu te wonen nadat je er zo hard voor hebt gewerkt.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132039
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 19:51

Kijk, dat ziet er goed uit zeg !
Wat een vooruitgang !
Het heeft je vast bloed, zweet en tranen gekost, maar het resultaat is er dan ook naar.
Veel plezier in je nieuwe huis, zo te zien gaat dat vast wel goedkomen

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 20:15

Dat was echt een mega-klus. Werd je er af en toe niet wanhopig van? Had ik wel met ons huis en dat was niet eens zo'n project als het jouwe.

Heb je ook een Cheese! van de buitenkant? Het ziet er in ieder geval uit als een leuk knus plekje voor jullie tweeen Lovers .

Alja

Berichten: 25588
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 20:45

wat een leuk huis je en wat fijn dat je er eindelijk in kunt gaan wonen, ik geloof dat ik niet zoveel doorzettings vermogen had gehad

gefeliciteerd!!!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-03 21:18

Ik was ook heeeeeel regelmatig wanhopig. Haha! Hopeloos als je het alleen maar erger ziet worden. Maar op een gegeven moment wordt het steeds mooier en dan wordt je fanatiek, want dan moet het sneller en beter.

Ik zal nog eens kijken tussen de foto's. Er zitten nog wel een aantal drama-pictures tussen *LOL*

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 23:48

Eindelijk dan!! Ziet er goed uit!

Ik kom dit jaar nog langs om te kijken, Jantina Haha!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 23:51

jantina schreef:
Ik slaap er, kan er douchen en op de bank zitten...


Is al dat plastic er inmiddels af dan? *LOL*

Wat een metamorfose zeg, daar hebben jullie een aardige klus aan gehad! En het is dus nog steeds niet af... Het woord 'verveling' hebben jullie vast en zeker uit je woordenboek geschrapt voor de komende tijd, maar het resultaat tot nu toe mag er zijn hoor! Cool

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 00:16

heel fijn voor je jantina!!heel veel plezier saampjes gewenst!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 01:36

jantina schreef:
Er zitten nog wel een aantal drama-pictures tussen *LOL*


Van die boom die voor het huis stond en dreigde om te vallen
Het is echt mooi geworden, in september heeft vast alles al een plaatsje Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 08:31

Goeiedag zeg, dat is dus wat ze verstaan onder "a hell of a job".... Haha!
Maaaaaar: het resultaat mag er wezen!!!!!
Ik hoop dat jullie nog heel lang heel gelukkig mogen zijn op jullie mooie stekkie!!!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-03 08:51

Ka, het plastic is er af hoor *LOL* Maar niet iedereen mag zomaar op de bankjes zitten.... Ze moeten eerst door een "heb-je-wel-een-schone-broek-controle" Haha!

Ik vind ze prachtig, maar heb me wel even afgevraagd hoe ik oooooit witte bankjes kon kopen Verward Knipoog

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 10:14

jantina"]
Ka, het plastic is er af hoor *LOL* Maar niet iedereen mag zomaar op de bankjes zitten.... Ze moeten eerst door een "heb-je-wel-een-schone-broek-controle" Haha!
[/quote]
Oei niet boktmeeten met paardrijbroek aan dus Haha!
[quote="jantina schreef:
Ik vind ze prachtig, maar heb me wel even afgevraagd hoe ik oooooit witte bankjes kon kopen Verward Knipoog

Ah joh, maak je maar niet druk, in no time zijn ze toch niet wit meer Tong uitsteken