Springles op Goldie!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
VeronicaM

Berichten: 3300
Geregistreerd: 04-04-03

Springles op Goldie!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-03 12:45

Haaaii,
gister woensdag 23 juli hadden Gomir,Goldie(carina en Elisa)en ik afgesproken in Den-Helder bij hun pony's. Toen mijn moeder en ik aan kwamen snapte we niet wat Gomir met groene poortje bedoelde ( was donker groen maar ach Lachen ), we hadden het toen aan de vrouw die bij het huis der naast woonde gevraagt en die zei dus dat het dat poortje was! Nou wij waren der langs gegaan, en toen stonden er 2 pony's/paarden in de bak en een in de stal, Gomir en Goldie waren er nog niet ( wij waren erg vroeg!). En toen gingen we Goldie aaien en toen begon Goldie op haar tanden te knarsen. En toen 5 min. later kwamen Carina en Elisa er aan en toen gingen hun van die spring dingen neer zetten en toen moest/mog/ging ik Goldie poetsen!Later gingen we op zadelen! Nou toen was Goldie op gezadelt, nou op stappen in de bak, beugels op spring maat doen en stappen maar! Nou toen ging ik wat figuurtje rijden ( niet veel hoor, we zaten onder tussen veel te kweppen!). En toen even op de andere hand! Later gaan draven weer een paar figuurtjes rijden enzo... en weer even op de andere had. Weer later effe een galopje!! Goldie kan lekker hard gaan! Nou later mog ik een kruisje springen van uit draf, dat ging goed, nou nog een paar keer gedaan en toen ging der nog een kruisje achter ( met 1 of 2 galop sprongen der tussen). Nou dat een paar keer gesprongen ging der nog zo'n hindernis achter een stijle maar het ging bij die laatste steeds niet zo lekker dus vroeg ik of die er achter vandaan mog en toen ging die op de diagonaal en de middelste ging ook weg dus had ik nog 2 losse sprongen. Nou dat ging goed en op het laatste had ik 80 cm stijltje genomen! Na de springles ging Carina nog op haar paard rijden ( sorry ben paardjes naam vergeten). En toen heeft zij nog 1m gesprongen! En na het rijden nog spullen op ruimen en de paardjes voeren en toen gingen we naar de snackbar om een patatje te halen! Dat hebben we bij Carina en Elisa thuis op gegeten! Na het eten nog een ijsje, Elisa en ik een split en Carina een cornetto! Met de ijsjes waren we naar boven gegaan, hebben we wat gekletst. Toen we allemaal ons ijsje ophadden, gingen we een spelletje spelen, ponykamp. We hebben echt niet gelachen hoor Knipoog HAHA grapje juist heeelll erg veel Haha!
Het was een hele leuke dag! En in maart moet ik nog op kraam visite komen ( voor Cheeka). Maar ik weet zeker dat we het eerder nog een keer meeten!!

groetjes Veronica

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 12:50

Wat leuk dat het zo gezellig geweest is!!!!!!! Je vertelde van de week al dat je heen zou gaan en dat je er zo veel zin in had.

VeronicaM

Berichten: 3300
Geregistreerd: 04-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-03 12:51

JA oh ik ben vergeten te zeggen dat ik 10 euro voor bokt er voor heb gegeven en 8 euro voor Carina

Leo

Berichten: 50114
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 15:44

Hahaha, ponykamp, dat spel ken ik zooooo goed!!!!!!!! (Had de laatste x tweede geworden *LOL* ) Maar tis tof daar he??? Leuke pony's!!!! Carina's paard heet Ontario Lachen

VeronicaM

Berichten: 3300
Geregistreerd: 04-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-03 15:53

oh sorry vergeten! JA het is daar echt super cool!!!!

Replay

Berichten: 442
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 16:45

80 cm. kind, had je wel je beschermingspak aan?

Truf

Berichten: 2223
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Wognum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 18:12

Mooi dat het zo gezellig is geweest. Haha!
Dit was zeker wat je afgesproken had met de bbq?!?!

VeronicaM

Berichten: 3300
Geregistreerd: 04-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-03 18:41

nou toen had ik het even een week van te voren ofzo.. gevraagt of dergelijke en toen zou zei het duss aan dr Elisa vragen of zij het goed vondt en zo verder..

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 19:54

Goldie was hartstikke blij vandaag omdat ze gister zo lekker mocht crossen over die hindernissen
En jij hebt OK dan! je best gedaan!
Hoogte viel best wel mee toch Verward ze ging toen steeds beter springen *LOL*

VeronicaM

Berichten: 3300
Geregistreerd: 04-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-03 19:56

ja hoogte viel best wel mee!! Ik wil nog wel een keer les op Goldie als jij dat goed vind! En dan wil ik misschien nog wel hoger!! Als jullie dat ook goed vinden!!

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 19:56

Leuk dat je zo'n gezellige dag gehad hebt.
En wat bedoel je met 10 euro voor Bokt? Verward

VeronicaM

Berichten: 3300
Geregistreerd: 04-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-03 19:57

dat ik 10 euro voor bokt heb gegeven..

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 19:59

Als ik der nog heb Tong uitsteken

VeronicaM

Berichten: 3300
Geregistreerd: 04-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-03 20:00

ja snap ik

Leo

Berichten: 50114
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 20:17

Replay schreef:
80 cm. kind, had je wel je beschermingspak aan?


Misschien heb JIJ er een nodig??? Verward

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 22:45

We hebben de nieuwe olympisch kampioen hier op bokt hoor Knipoog
Het ging gisteren echt hartstikke goed en het was super gezellig


Die groene poort is echt niet klein hoor, daar kun je bijna niet overheen kijken. Maar je moet natuurlijk wel het verschil weten tussen zwart en groen Tong uitsteken *LOL*

Ik heb het geld net overgemaakt naar Bart en hem even gepbt, weet hij ook nog waar het vandaan komt

Je bent natuurlijk van harte welkom om nog een keer te komen Alleen dan wel tegen gereduceerd tarief hoor Knipoog Haha!
Ponykamp was ook wel grappig, had dat spel echt in geen jaren gezien...
En je moet in ieder geval op kraamvisite komen in maart!

Misschien 7 augustus weer een meeting als we mee gaan doen aan het oefenparcours bij de WMR Verward Dat is voor jou lekker dichtbij Knipoog



VeronicaM

Berichten: 3300
Geregistreerd: 04-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-03 11:06

ja leuk!! We spreken wel weer wat af via pb? Ik mag van me moeder nog wel een keer!!!