Dennis slingert mij op en neer tussen uiterste

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Dennis slingert mij op en neer tussen uiterste

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-03 11:36

Dennis loopt mij op het moment tussen uiterste op en neer te slingeren. Ik ben uit logeren bij Door hier op bokt. Dennis staat nu bij FlairS op stal.
Gister was ik aan het rijden, gewoon ff d'r op dacht ik maar hij was zo stront vervelend. Hij ging zelfs in draf achter uit de bak uit!!!! Hij begon zelfs om hoogkomen(we. 20 cm, omdat ik het hem ook wel erg moeilijk maakte Schijnheilig ) en een heuse bok(komt normaal ook niet in Dennis zijn woordenboek voor).
En toen hij er eenmaal door heen was ging het echt idioot goed!!!!!! Ik kan zeggen dat hij nog nooit zo stout geweest is, maar ik kan ook zeggen dat hij nog nooit zo verschrikkelijk braaf geweest is. Hij liep zelfs netjes nagevelijk, mooi rond op een gegeven moment. En het wijken in stap en in draf gaat al heel goed nu(zijn we pas een maandje geleden mee begonnen).
In het begin liep ik op hem te schelden en te vloeken, binnen 5 min dropen we allebei van het zweet. Maar ben met een heel tevreden gevoel afgestapt.

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 11:37

hihihi wel grappig.. en lekker dta t zo goed is gegaan !!!(na dat schelden dan Knipoog)

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-03 13:12

Nu hoop ik dat hij zich vandaag meteen gedraagt. Dat scheelt een hele boel frustatie en onrust.

ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 14:13

hihihihi Haha!
Klinkt alsof je Zorro aan het beschrijven bent. Haha!
Die moet ook altijd eerst idioot moeilijk doen om vervolgens super te gaan lopen......

Truf

Berichten: 2223
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Wognum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 18:06

Het is en blijft wel Dennis waar we t over hebben he! Tong uitsteken haha

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 20:01

Haha nou vandaag gedroeg die zich ook nog niet echt voorbeeldig he in het begin Knipoog Schijnheilig
Ach volgens mij gaat het elke dag wel een stukje beter en makkelijker