Hoevaak kijk jij in andermans profiel?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Hoevaak kijk jij in andermans profiel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-03 13:09

Als ik een topic lees kijk ik soms naar de hoeveel berichten een persoon heeft en als het er weinig zijn kijk ik in het profiel, waar dan ook vaak niks tot weinig staat.
Daarnaast wil ik wel altijd de leefstijd weten.
Om een mooi profiel te maken moet je natuurlijk maar net weten hoe het allemaal werkt, en er even voor gaan zitten.
Maar het valt mij toch steeds vaker op dat er dan helemaal niks in staat.
Leeftijd en woonplaats zijn onbekend.
Dat was echt het eerste wat ik deed toen ik hier kwam, gelijk een heel verhaal neer zetten over mezelf en de paardjes.

Nieuwschierig over wat ik heb beleeft in 2 jaar Australië?
Bekijk m'n profiel!!
Of bezoek http://alice23.waarbenjij.nu


Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 13:29

Gelijk een heel verhaal neerzetten heb ik geloof ik niet gedaan. Ik kwam op bokt via Horses, dus mijn eerste idee van een forum was dat je zo min mogelijk over jezelf moest vertellen om afzeiken te voorkomen. Nu staat er wel van alles, maar het is alweer achterhaald (zal er weer eens wat aan doen Knipoog ).
Of ik iemand anders' profiel bekijk, hangt van zijn of haar berichten af. Sommige mensen maken je nieuwsgierig. Als iemand bijvoorbeeld iets heel kinderachtigs neerzet, kan dat twee dingen betekenen: diegene is tien jaar, of het is een volwassene die tussen z'n oren nog niet zo heel ver is. Dan wil ik wel eens even kijken ja.

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 13:32

Ik kijk heel erg vaak in de profielen. Wil gewoon een beeld hebben van de mensen waar ik contact mee heb. Anders blijft het allemaal zo anoniem, dat vind ik niks. Als iemand zijn profiel niet heeft ingevuld, vind ik het altijd erg jammer. Ik heb mijn profiel in de loop van het afgelopen jaar wel uitgebreid. Ach is toch leuk. Maar mijn hele hebben en houden erin zetten? Knipoog Nee....dat zou ik dus weer niet doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 13:33

heel vaak
helaas staat er vaak niets ingevuld bij de personen waar ik kijk.

Aifa

Berichten: 1037
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 13:37

ik kijk ook altijd wel, als iemand een reactie geeft op een bepaalde vraag en die vind ik interessant, kijk ik altijd even in t profiel Lachen

Golden Golias (Totilas x Discovery) Z2 *D
Jurylid B/L :)

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 13:37

Ik vind het altijd jammer als er in een profiel weinig staat, want ik kijk in een profiel als de poster iets heeft geschreven wat intressant is.

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

yindey

Berichten: 1270
Geregistreerd: 07-07-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 13:55

Ik vind het soms wel eens een teleurstelling als er geen leuke plaatje instaan in iemands profiel, of niet eens een klein verhaaltje!

Ik vind het leuk als mensen nog wel eens om de zoveel tijd hun profiel veranderen doormiddel van andere foto's of andere verhaaltjes erin te zetten. Ik doe dit ook heel regelmatig in de hoop dat mensen mijn profiel leuk vinden!

Boris
Berichten: 131
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 14:03

Vaak kijk ik uit nieuwsgierigheid, maar ook om hetgeen is gepost op waarde te kunnen schatten. Zo vind ik rijtechnisch advies van iemand van 10 die net zijn eerste manegelessen heeft gehad toch "iets minder" dan dat van een professionele amazone (die er ook op bokt zijn). Mijn eigen profiel is niet uitgebreid, maar geeft wel een klein beeld om ook anderen mijn geblaat Haha! op waarde te kunnen laten schatten. Meer info wil en kan ik niet geven (foto's? veel te vaak ruzie met de pc om dat te regelen en veel te privé). Wie weet veranderd dat nog eens....

sunshine

Berichten: 12055
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 14:40

Ik wil vaak weten hoe oud iemand is. Dus ik kijk daar best vaak in.
Idd erg jammer als er niks in staat enzo.

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 14:42

Rom heeft waarschijnlijk nog nooit mijn profiel gezien met die reden die hij opgeeft Tong uitsteken Bloos
Ik kijk ook vaak in profielen als ik iemand nog niet ken, even spieken wie het is, hoe oud etc Knipoog

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 14:43

Alleen je onderschrift is al genoeg Syph *LOL*

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 14:49

Ik kijk wel even hoe oud iemand is, en wat er allemaal in t profiel staat, zelf staat er bij mij niks leuks in, k heb geen idee hoe ik die foto's dr in moet pleuren, daar moet ik een keer voor gaan zitten, en ik heb op t moment niet eens een digi Lachen
Maar er staat wel hoe oud ik ben, en waar ik vandaan kom Lachen

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 14:57

Ik kijk meestal in iemands profiel als ze het over hun paard hebben maar geen foto's hebben staan. Of mensen die ik niet ken. Vaak staat er ook niks in Knipoog
Of gewoon benieuwd of ze hun profiel nog vernieuwd hebben.

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 16:02

Als ik een topic lees en het is een intressant topic dan kijk ik ook altijd in het profiel van de poster. En ik kijk ook altijd hoe oud degene is.

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 16:25

redelijk vaak. Zeker als er een opmerking staat die echt nergens op slaat Haha! en idd als iemand iets interessants te melden heeft.
Leeftijd vind ik altijd wel fijn om te weten.


Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 16:38

Ik kijk ook vaak in profielen van mensen waarvan ik vaak interessante berichten van lees enzo.

Zelf heb ik mijn profiel wel uitgebreid ingevuld (nouja het paardendeel dan), vanaf het begin heb ik dat wel gedaan volgens mij. Ik verander het ook vaak meteen als er iets nieuws gebeurt (vooral toen dat gedoe met Bolivia).

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Volkoren
Berichten: 5143
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 16:48

Veel aangezien ik nog niet zo lang op bokt zit. Even kijken wie er achter het verhaal zit en zo. En natuurlijk alle paardjes bekijken.

Bij mijn eigen profiel wil het alleen niet zo lukken met het vullen. Mijn paardje blijft verdorie nooit stilstaan voor een foto, komt verdorie altijd op mijn fototoestel af. Boos!
De fotos die erop staan zijn ook de enige die gelukt zijn, in ruim een jaar!!!!

Het is ook leuk als je profieltjes zit te bekijken en je komt een bekende tegen. Weet je ook weer waarom diegene altijd achter de comp zit Haha!

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 17:00

Kijk wel regelmatig in profielen, vind het altijd jammer als hij niet ingevult is, of erg onduidelijk is gemaakt.
Maar heb toevallig zelf net mijn profiel vernieuwd, en weet dan ook niet of er niet meer bij moet, of dat er juist weer dingen in staan die net zo goed weg kunnen Knipoog

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 17:33

Ik kijk regelmatig in andermans profielen. Eigenlijk voornamelijk als er een interessant antwoord wordt gegeven, soms ook wel als er iets staat waar nergens op slaat Haha! . Of als men een antwoord geef waarin ik mezelf erg kan vinden.
Ook is het leuk om te zien hoe sommige mensen hun profiel heel leuk maken. Ik heb mijn profiel pas later gemaakt, omdat ik eerst niet wist hoe ik foto's erop moest zetten en zelf heb ik geen digitale camera.

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 19:42

Ik vind het ook altijd wel leuk om te zien hoe mensen uitzien en hoe oud ze zijn (helaas zijn er zoveel flauwerds die niks invullen ).

Doe leuk of ik zap!
***Tinka je t'aime, ik zal je missen meissie Lovers ***
Ubi amor, ibi fides. (Waar liefde is, daar is vertrouwen) I love Jesus Haha!

Alja

Berichten: 25521
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 19:48

ik heb sinds kort mijn profiel ingevuld maar had het dus nog nooit eerder gedaan omdat ik dus echt niet snapte hoe het moest met die fotos.....

ik kijk ook vaak in een profiel van een ander vooral als ik iets ga kopen van iemand om er een beeld bij te krijgen

ONDERSCHRIFTLOOS

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 19:50

Als ik een nieuwe user zie en die heeft interessante reacties neem ik altijd wel een kijkje.
Helaas, oudere gebruikers kijk ik bijna nooit in al bekende profielen Knipoog

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

cool_girl

Berichten: 2302
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 20:04

Aifa schreef:
ik kijk ook altijd wel, als iemand een reactie geeft op een bepaalde vraag en die vind ik interessant, kijk ik altijd even in t profiel Lachen


Geld voor mij hetzelfde OK dan!

assie

Berichten: 9475
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 20:13

Ik kijk heel veel in profielen, al is het alleen maar om andere mensen profielviews te geven Haha!
Nee, vind het gewoon leuk om te kijken wat die mensen van hun profiel hebben gemaakt. En hoe hun paardjes eruit zien en zijzelf. En hoe oud ze zijn.
Vind het echt wel leuk Haha!

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Zonnetje81
Berichten: 18588
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 20:20

Ik kijk heel veel in de profielen. Fotos en leeftijd interessert me veel. Maar ja je hebt altijd mensen die niks hebben.............


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 96Laura, _Hinneke, Anja_96, belle_boef, ComscoreBot, Dimphyl, Domiinique, fleurtjeuh, GrapeshotBot, Happy16, katinker, Kimmie235, Thami, xPabloBokt, xrobbiee, YvonneV en 73 bezoekers