wie gaat er komend weekend naar truckstar???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

wie gaat er komend weekend naar truckstar???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-03 15:25

zullen wel niet veel mensen van hiero komen maar ben toch benieuwd,er staan ook vaak heeeele mooie paardenvr8wagens namelijk

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 20:37

Ik ben er een aantal jaren geweest, blijft een mooi feest, maar het valt dit jaar vrij rot, midden in mn tentamens, dus ik ga helaas neit.

Ga/mag je konvooi rijden?

Freckles
Berichten: 613
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 11:18

Ik ga dus nooit meer in het begin van het truckstar festival in Zandvoort was het nog leuk maar in Assen vind ik er echt niks aan.
We zijn voor twee jaar terug nog een keer geweest mee gereden in het konvooi eens maar nooit weer.
We moesten om 6 uur s'morgens vertrekken aan de grens bij Arnhem en s'middags om 4uur waren we op het terrein nou prettig geregeld.
En wat zie je dan allemaal dronken dropjes.

28 of 29 september is er vrachtwagen race op Assen daar gaan mijn man en zoon heen.

En de dames gaan naar de Wran Nk

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 13:07

Nop, ik kan al genoeg van het geluid genieten (als de wind deze kant op is).

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-03 16:28

ik neem geen eigen vr8wagen mee, we gaan met een ander groot transport bedrijf mee, en allemaal chauffies bij mij uit de buurt die komen ook dus dat word kei gezellig
megatruckfestival, een paar weken geleden, is altijd veel leuker, daar mag nog veel meer, en dan neem ik wel altijd een wagen mee.oa vanwege die lange w8tijden neem ik geen vr8wagen mee naar truckstar.

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 01:06

Ik heb geen behoefte om een eigen wagen mee te nemen. Ben bij mij op t bedrijf ook springen (of volgens sommigen de Jooren-ho*r omdat ik op alles rij Haha! ) maar t trekt me tegenwoordig niet meer zo :S

Maar wat mij altijd nog t meeste boeit zijn de bergings en zwaar transport auto's Haha!.

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 13:31

Bij de Oldtimers is het gezellig.. tenminste niet allemaal van die eikels die je zo graag nat willen spuiten en die zo raar tegen je praten..
Helaas gaan we dit jaar niet want we hebben al andere afspraken maar volgend jaar ben ik weer van de partij! Maar Cross. wij gaan binnenkort meeten Knipoog

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-03 15:58

dat water was vorig jaar idd heel erg kl*te!!! maar wij gaan denk ik niet zoveel rondlopen,we hebben een gezellig groepje en savonds is het heel erg groot feest waarbij we weer helemaal lam gaan uiteraard Tong uitsteken:P
en idd chronos, jij mag n keertje met me mee tussen de varkens Tong uitsteken:P

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 16:16

Jaja mooi ff keutjes halen Knipoog (Gelukkig ben ik afgestuurd boerin in de varkens houderij)

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-03 17:26

whaha wat zijn keutjes dan??/ Bloos ik heb geen varkensdiploma's,voor ik met dit werk begon had ik nog nooit een varken van dichtbij gezien!
vanmorgen was ik dierenbeul....:'( had allemaal baby biggetjes naar de slacht moeten brengen omdat die boer deed stoppen......mjah hoort er ook bij he?

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 17:36

Keutjes zijn biggen... Tja dat hoort idd bij het vak... Niet teveel aan denken... Ik heb wel eens een biggetje zelf moeten doodmaken want dat was er zo slecht aan toe... 2 dagen oud... maar dat zijn dingen op dat moment doe je het...

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-03 20:16

jah dat is ook,in het begin zat ik in de wagen te brullen als ik naar de sl8erij moest rijden, nu rijd ik niets liever als naar de sl8erijen, want daar is altijd koffie en een goede los en spuitplaats Haha! en leuke collega's om mee te ouwehoeren!

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 10:56

Off-topic Tong uitsteken

Tenzij je varkens meeneemt naar Ass'n Lachen

leonci
Berichten: 347
Geregistreerd: 14-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 13:33

Ik ga zondag, heb er zin in, en hoop wel op mooi weer natuurlijk

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 13:52

Ik hoop voor de gene die gaan dat het niet al te warm wordt ... vorig jaar was het er niet uit te houden..

Maar als het nog gaat lukken komen wij zondag nog...

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-03 15:56

hey leuk,chronos, dan kunnen we meeten Haha! dan weet ik vast wat ik in me wagen meeneem Tong uitsteken
ik zal je mijn foonnummer wel pben!
wij zitten met ons tentje bij van rooijen logistiek , of we zitten bij mijn vrienden hier uit de buurt,kweet nie welke wagens die amaal meenemen,het zal bij huin iig wel een grote zooi zijn zoals gewoonlijk
en vorig jaar was idd niet uit te houwen...mjah ff een rondje lopen en je werd genoeg afgekoeld !! overal werd ik natgespoten of in zwembadjes gegooid! Boos!

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 18:47

Ik weet het nog niet zeker hoor

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 22:06

Ik denk dat ik daar net iets van gezien heb.
Reed op de A1 A'dam - A'foort en kwam langs echt abnormaal veel vrachtwagens. Het reed amper harder dan 60, alle zwaailichten etc. aan, seinen met grootlicht, toeteren, die hadden het duidelijk gezellig met z'n allen!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-03 08:34

jups die gaan zekers naar assen. wij gaan ook altijd met alle verlichting aan en alle toeters en bellen , in een grote groep naar de truckfeesten Haha!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 12:53

Bij ons kwamen ze ook al voor het huis langs (aan de andere kant van het water). Druk getoeter en gedoe, mijn kat ging ervoor op de loop (schijtebak). Mijn man stond gister al zowat in de flie toen ie in Assen de snelweg af moest....
ben benieuwd hoe druk het zondag zal zijn. Hoe laat wordt er opgebroken?

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 16:12

Schiet lekker op dan als je om half 10 's avonds pas bij Bussum bent en met zo'n slakkegang nog helemaal naar Assen moet!

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 11:14

ACh een keer in het jaar moet het toch kunnen?

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-03 15:10

precies!!!
en het was weer bere gezellie!!!!!!
ik had zaterdag als enigste van onze groep flink doorgefeest, ik stuiterde (letterlijk) om 6 uur sochtends de trailer in, waar wij met zijn allen sliepen LOL