WIE HEEFT ERVARING MET DEZE BEENBESCHERMERS?->foto

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
CK88

Berichten: 8710
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Rijssen

WIE HEEFT ERVARING MET DEZE BEENBESCHERMERS?->foto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-03 11:19

IK ben van plan om deze beenbeschermers te kopen voor mijn paard omdat heij gevoelig is voor peesbeshermers en bandages houd ik niet zoveel van wie heeft deze been beschermers ook?En kan zeggen of ze goed om het been sluiten stevig zitten enze??
Afbeelding


olga

Berichten: 1758
Geregistreerd: 28-08-01
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 11:22

Ik heb het zelfde idee maar dan van action, ik vind ze in 1 woord geweldig. ze ondersteunen echt heel goed, ik gebruik ze alleen als de bak heel zwaar is of op het strand.

Stephany

Berichten: 9061
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 11:28

ik heb ze ook voor Peps, ze zitten goed, ik ben er erg tevreden over!!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 11:58

Ik heb ze van een ander merk wat een stuk goedkoper was.
Ben der heel tevreden over, alleen hebben die van mij 4 klittenbandsluitingen in totaal.
3 korte en onderaan net als deze 1 lange.

Par schopt altijd met haar achterbenen tegen haar voorbenen en dat kan weinig kwaad met deze dingen er omheen.
Blijven ook goed zitten, verschuiven niet en makkelijk schoon te maken.
EN ze zien er niet zo snel versleten uit als die harde, wat dus in mijn geval betekent dat ik minder snel geneigt ben nieuwe te kopen Haha!

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

YouKnowWho
Berichten: 790
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 12:02

Ik kan de foto niet zien (ja een kruiisje) maar als ik Syls beschrijving lees weet ik denk ik welke je bedoeld. Ik vind ze ook wel fijn, je moet ze alleen wel heel strak om het been doen, anders dan gaan ze schuiven/glijden. En je moet goed op de onderste klittenband letten, dat er geen gaatje zit tussen de beschermer en de klittenband, want als er een kiezeltje tussenkomt is dat niet echt fijn voor je paard.

Groetjes, Denise.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 12:21

Ook ik kan de foto niet zien, maar neem aan dat je 3-in-1 beschermers bedoelt. Die heb ik voor de voorbenen van Prof's Choice en achter van Eskadron.

Wel uitkijken als je door modder enzo rijdt, want laatst heb ik een keer in een heeele natte bak gereden (uurtje) en mijn paard had op zijn achterbenen 2 schaafwonden van de beschermers (te veel vocht opgenomen, gaan afzakken, zand ertussen en schaven maar!)...

Toos paardloos

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 12:28

imker schreef:
Ook ik kan de foto niet zien, maar neem aan dat je 3-in-1 beschermers bedoelt. Die heb ik voor de voorbenen van Prof's Choice en achter van Eskadron.

Wel uitkijken als je door modder enzo rijdt, want laatst heb ik een keer in een heeele natte bak gereden (uurtje) en mijn paard had op zijn achterbenen 2 schaafwonden van de beschermers (te veel vocht opgenomen, gaan afzakken, zand ertussen en schaven maar!)...


Nou dat laatste heb ik echt nog nooit meegemaakt en ik rij al 2 jaar met deze beschermers in alle omstandigheden. Dan hebben ze denk ik gewoon niet goed gezeten.
Ik vindt het wereldse beschermers!
Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3


Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 12:58

Ik ben er heel tevreden over, heel af en toe zakt er eentje een beetje af, maar ik denk dat ik hem dan zelf niet goed heb bevestigd.

Schitterend paarden-pensioen-oord in Frankrijk: http://www.equinepensions.com/

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 13:04

Vippie"]
[quote="imker schreef:
Ook ik kan de foto niet zien, maar neem aan dat je 3-in-1 beschermers bedoelt. Die heb ik voor de voorbenen van Prof's Choice en achter van Eskadron.

Wel uitkijken als je door modder enzo rijdt, want laatst heb ik een keer in een heeele natte bak gereden (uurtje) en mijn paard had op zijn achterbenen 2 schaafwonden van de beschermers (te veel vocht opgenomen, gaan afzakken, zand ertussen en schaven maar!)...


Nou dat laatste heb ik echt nog nooit meegemaakt en ik rij al 2 jaar met deze beschermers in alle omstandigheden. Dan hebben ze denk ik gewoon niet goed gezeten.
Ik vindt het wereldse beschermers!
Viv
[/quote]

Ze zaten hartstikke goed (ik ben nog wel zo slim dat ik die dingen goed kan bevestigen, hoor Frusty . Door het water en modder waren ze gewoon zo zwaar geworden dat ze zijn gaan zakken...

Toos paardloos

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 13:07

Ik heb deze Eskadron 3-in-1 beschermers ook gehad, voor mijn vorige pony, omdat zij al bejaard was en daardoor nogal kwetsbare beentjes had.
Ik was er tevreden over, nooit meegemaakt dat ze afzakten of schuurden.

Nathalie w

Berichten: 750
Geregistreerd: 05-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 15:59

Ik heb er twee paar al jaren in de schuur liggen waar ik niks meer mee doe. Bij mijn paard zakten ze altijd op het pijpbeen naar beneden. Bij mijn andere paard bleven ze goed zitten maar die werd altijd rustig gereden met veel stapwerk misschien dat ze daarom niet afzakte. Ik heb wel het idee dat het paard niet te smalle pijpen moet hebben.

LoveDunc

Berichten: 760
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 17:30

Ik heb ze ook voor myn paard en ze sluiten egt heel goed. Het is ook heel handig enzo......Egt de moeite waard om het te kopen. Alleen je moet geen paard hebben die te dikke benen heeft, want dan gaan ze niet om

Rust zacht lief vriendje, ik mis je

LoveDunc

Berichten: 760
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 17:31

Ik heb ze ook voor myn paard en ze sluiten egt heel goed. Het is ook heel handig enzo......Egt de moeite waard om het te kopen. Alleen je moet geen paard hebben die te dikke benen heeft, want dan gaan ze niet om

Rust zacht lief vriendje, ik mis je

Farjen

Berichten: 7926
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 17:35

ze zijn heel goed, ze spannen niet te hard want dat is natuurlijk niet goed voor de bloedsomloop.

naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 23:08

ik heb ze ook maar dan in prijsgunstige uitvoering.

vroeger had ik ze van prof.choice, Naiade liep er vreselijk mee dus heb ze toen verkocht.
bij Pas zitten ze wel okay, alleen vind ik peesbeschermers makkelijker om doen en idd moeten ze wel goed om (strak) anders schuiven ze.

Helaas mijn 3 jaarlingen te koop, ben je op zoek naar leuke E pony wellicht heb ik een leuke voor je.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 23:20

Ik heb ze van Eskadron en ik vind het waardeloos. Ze geven amper bescherming, geen steun en ze zakken makkelijk af. Die zelfde soort van Action [met gel] zijn echt geweldig maar ook een heel stuk duurder.
Eskadron heeft ook peeskappen met schapenbont voering, dat lijkt me dan beter.

Estragon

Berichten: 1666
Geregistreerd: 17-05-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 07:08

Ik sluit me bij jippie aan die van Eskadron vind ook ik waardeloos. Vooral dat afzakken is heeeeel irritant.
Die van Action zijn idd een heel stuk beter

YouKnowWho
Berichten: 790
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 12:18

Je moet die dingen gewoon stevig vastklitten, echt strak om het been anders gaan ze idd glijden. Als ze strak zitten gaan ze ook niet glijden als ze nat zijn. Of ze zijn gewoon te groot, dat kan ook nog.
Laatst bijgewerkt door YouKnowWho op 25-07-03 12:26, in het totaal 1 keer bewerkt

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 12:22

Ik vind het ondingen, ze sluiten niet mooi aan bij Flair, als ze nat worden zakken ze heel erg af en worden zwaar.

28-09-2007
Nothing compares too you...

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 22:35

Ik heb die ook van Eskadron en het zit perfect! Ik ben er dus heel tevreden over. Het verschilt denk ik ook per paard...

Galactica Wadim X Gemini

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 10:44

Ik heb dergelijke van een goedkoop merk voor Des. Er zitten 2 horizontale klittebanden aan (net als deze ) en ook nog vertikaal daar weer over. Ik rij ermee door blubber, meren, en dergelijke. Nog nooit last van schuren en afzakken gehad. Ze bevallen mij dus prima!

ILOVEJELTJE

Berichten: 103
Geregistreerd: 27-09-03
Woonplaats: hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 19:23

ik heb een eigen shet en ik heb die dingen ook en ze zijn echt goed zelfs
voor een shetlander Haha! Haha! Haha! Haha!

ik heb mij wedstrijd gereden en ik was 3e echt leuk was dat (P)

hey let effe niet op mijn taal fouten

Ipsilonka

Berichten: 5853
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 19:30

Ahum, lekker oud topic waar je op reageert!!

SuperDet 12-04-2006 / 26/03/2019, ik mis je zo
Een shet, een fjord, een Gelderse en een halve hackney en mijn stallen zijn vol!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Roosyes en 29 bezoekers