Endurance Wittelte

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Endurance Wittelte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-03 17:34

Wie doen er allemaal mee in Wittelte?

Ik heb me met Uck ingeschreven voor klasse 3. Maar als de warmte aanhoudt dan starten we klasse 2.

Geniet van de dag


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 17:38

*meldt*

Retje en ik rijden daar in klasse 2, en we hebben alweer veel zin in de Genieput! Cool

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 17:44

Wij rijden niet mee helaas. Vraag me af of Evert-Jan niet gewoon kan starten en dan 's avonds naar de verjaardag Haha! . Heb er wel zin in. Nu ja en anders gaan we groomen.

'Paint' it 'Black'

arabianfrend

Berichten: 514
Geregistreerd: 25-07-02
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 17:49

nee ik rijd daar ook niet.
heb een week later nl belgie op het programma staan, en de week daarna ook belgie.

groetjes arabianfriends

cavia stal pokemon

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 20:12

Wij wel, we gaan kl II starten met onze 2 arabjes, we hopen dat Patent goedgekeurt wordt want dan is hij ook kl III startgerechtigd en gaan we in Holten kl III starten, ik hoop dat Voltrack achter Patent aan door de genieput gaat!

Guinnifer

Trots op mijn held Voltrack, 125 km!!
Wie ben ik
Keep up to date!

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 21:09

Ikheb me wel opgegeven, maar weet nog niet zeker of ik kom. Amiga heeft nog steeds mok, maar het ging de goede kant op. Sinds eergister is het been helaas ineens weer erg dik geworden, de VA heeft er vandaag opnieuw een cortisonspuit ingeduwd, maar ik heb niet de illusie dat ik d'r over anderhalve week weer voormekaar heb.....ik baal!
Maar ik vben er sowieso wel, als ik niet ga rijden ga ik bij Sophia groomen.

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 22:41

Ik start ook klasse 2, tenzij het weer zo vreselijk warm wordt dan klasse 1!! Hee Rieja, leuk dat je Sophie mischien gaat groomen, ze zat er al over in dat ze waarschijnlijk zonder groom zat!! Sophia en ik zijn oud stalgenoten!! Dan kunnen wij ook even officieel meeten in Wittelte, je leert nogal wat "Bokkers" kennen op wedstrijden, leuk hoor!!!

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 23:07

Nee helaas mijn eerste wordt pas Holten, heb er nu al zin in....

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 23:09

Ik start mijn tweede wedstrijd. Klasse 1 (tja, ben al lid van de DER, dus de kennismakingsklasse hebben we maar overgeslagen Lachen )
Ik heb er ook erg veel zin in ! En ik hoop natuurlijk dat we ook deze keer het er goed van af brengen.
Ik ben ook benieuwd hoe dat tutje van mij op de genieput reageert Haha!

"The world is best viewed through the ears of a trotter"

mandymonica

Berichten: 802
Geregistreerd: 31-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 08:31

Als het goed is ben ik ook van de partij. Ik wil ook wel eens door die plas galopperen, ben nog steeds jaloers op de fantastische foto's en het filmpje van Karin van vorig jaar!! Maar mijn knollie kennende zal het er waarschijnlijk op uitdraaien dat óf ik lekker alleen in die plas lig óf dat we er veilig omheen rijden.... ze vertrouwd zo'n waterplas meestal voor geen meter Knipoog

**TROTS** Mijn eigen toko! Hulp nodig bij ziekteverzuim? Vitendo Casemanagement!
Lieve lieve Moon, rust zacht **15-06-1993 - 12-09-2019** Voor altijd in mijn hart...
Dag gouden mensenvriendje, veel te vroeg heb ik je moeten laten gaan. Nooit meer pijn.
Ceskiyo D'leh **20/06/2018-19/09/2023**

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-03 11:48

Karin schreef:
*meldt*

Retje en ik rijden daar in klasse 2, en we hebben alweer veel zin in de Genieput! Cool


je zult wel helemaal glunderen als je de her&der ziet liggen. echt een mooie foto van jullie.

Geniet van de dag

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-03 11:51

mijn uck gaat er ook niet door hoor. En dat is nog wel een koele kikker. Vorig jaar met een grote boog erom heen. De zee is geen probleem maar stilstaand water is niet zijn ding. Meestal gaat nasir wel en gaat Uck erwel achter aan. Maar goed dit jaar gaan we het natuurlijk weer eens proberen. Ook nu ik gezien heb dat je er gewoon door heen kunt galopperen. Ben zelf altijd ietswat voorzichtig met waterplekken aangezien je niet kunt zien hoe diep het is

Geniet van de dag

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 11:52

Yep idd, ik heb zondag in LV nog een extra exemplaar gescoord voor in de kantine bij ons op stal, zodat ik ook daar iedere keer weer die mooie spetterfoto zie. 't Is mijn mooiste endurancefoto! Cool

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 12:23

en die foto staat dan ook nog es op de voorkant van het boekje van Wittelte dat ik vanmorgen ontving, wel stoer Karin!! Ik sta op de startlijst ingedeeld bij de klasse 1, maar ik start klasse 2!!


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 13:04

*bloos*

't Is ook best een leuk promoplaatje voor die rit, al zeg ik het zelf! Knipoog

Mooi dat de boekjes er nu al zijn, hoop dat ik 'm deze keer ook snel heb!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 21:30

Ik heb vandaag ook het boekje binnen gekregen en start met nr. 40 (als ik tenminste kan starten, natuurlijk Knipoog )

"The world is best viewed through the ears of a trotter"

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-03 21:53

ik heb ook al mijn boekje binnen en er zit weer een super kaart bij en een mooie uitleg voor de grooms. Ja heb er al zin in. Wel jammer dat ik eerst 2 stukken van 25 rij en dan nog een van 31. Zou liever eerst de langere afstanden rijden en dan als laatste ronde een korte. Maar goed, morgen gaan we lekker trainen met arabianfriend. Of zal het een keuvel ritje worden??? Zijn trouwens veel deelnemers. Wij gaan de avond van te voren. Even relaxed erheen en dan kunnen pap en mam ook eerst even de groomroute bekijken. wel zo fijn.

Geniet van de dag

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 23:34

De routekaarten zijn idd hartstikke duidelijk! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-03 08:16

wel grappig om te zien dat het zo per wedstrijd verschilt. bij de een krijg je een onduidelijke zwart wit kopie bij de andere wedstrijd mooie kleurenkopie en duidelijke uitgezette groomroute.

Geniet van de dag

mandymonica

Berichten: 802
Geregistreerd: 31-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 09:06

Zouden de organisatoren van wedstrijden niet zo af en toe eens met elkaar om de tafel kunnen gaan zitten om ervaringen uit te wisselen... De kleurenkaartjes en het aangeven van groompunten en de route om daar te komen: waarom krijgt de één dat wel voor elkaar en de ander niet. En de Lage Vuursche bijvoorbeeld is volgens mij "berucht" om de verdwenen lintjes, is ook vreemd. Wat zou daar aan te doen zijn.

In ieder geval ziet de voorbereiding voor Wittelte er keurig netjes uit. En inderdaad wéér die met recht spetterende foto Karin! Leuk hoor!

**TROTS** Mijn eigen toko! Hulp nodig bij ziekteverzuim? Vitendo Casemanagement!
Lieve lieve Moon, rust zacht **15-06-1993 - 12-09-2019** Voor altijd in mijn hart...
Dag gouden mensenvriendje, veel te vroeg heb ik je moeten laten gaan. Nooit meer pijn.
Ceskiyo D'leh **20/06/2018-19/09/2023**

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-03 19:41

wie plant er een bokt vlag voor zijn kampement zodat alle bokkers zich daar kunnen verzamelen???

Geniet van de dag

hobbelheks

Berichten: 8842
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 20:09

het is toch op zaterdag als ik het goed heb?
als dit zo is kom ik zeer waarschijnlijk kijken wil toch wel erg graag die genieput eens van dichtbij gaan bekijken. en daarnaast lijk het me wel handig om nog een wedstrijd van de zijlijn te bekijken voordat ik holten ga starten.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 20:47

Hee Susan, gezellig! Kom je ook wat water over Retje uitstorten?

Heb trouwens net twee 4-literflessen wasverzachter gescoord, knalblauw met witte dop. Nog even leeggooien in een jerrycan zodat ze te gebruiken zijn voor koelwater. En mijn vriendje mij maar uitlachen midden in die supermarkt.

Tong uitsteken

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

hobbelheks

Berichten: 8842
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 20:51

Karin schreef:
Hee Susan, gezellig! Kom je ook wat water over Retje uitstorten?

Heb trouwens net twee 4-literflessen wasverzachter gescoord, knalblauw met witte dop. Nog even leeggooien in een jerrycan zodat ze te gebruiken zijn voor koelwater. En mijn vriendje mij maar uitlachen midden in die supermarkt.

Tong uitsteken


meen dat is echt een ka actie, geloof dat ik je ook ga uitlachen nu Haha!
[/quote]

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 22:02

Karin, verkopen ze hier in de supermarkt geen 5-liter tanks drinkwater? Die kocht ik altijd toen ik in Londen woonde, dingen zijn superhandig voor dit soort doeleinden. Kostten 1 UKP per stuk, daar hoef je geen acht liter wasverzachter voor aan te schaffen Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 bezoekers